1.okul...

0 0 0
                                    

𝐵𝑖𝑟 𝑝𝑎𝑧𝑎𝑟𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈ ℎ𝑎𝑣𝑎𝑑𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑘 𝑒𝑠𝑖𝑛𝑡𝑖𝑙𝑒𝑟 𝑑𝑜𝑙𝑢𝑦𝑑𝑢, 𝑘𝑢𝑠̧𝑙𝑎𝑟 𝑐ı𝑣ı𝑙𝑑ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑣𝑒 𝑏𝑢 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑐̧𝑜𝑘 hoşuna 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢...
"𝑨𝒎𝒂 𝒂𝒏𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒏 𝒐𝒌𝒖𝒍𝒂 𝒈𝒊𝒕𝒎𝒆𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒌𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒔𝒖𝒛𝒂 𝒅𝒆𝒌 𝒐𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒎ı 𝒌𝒂𝒍𝒂𝒄𝒂𝒈̆ı𝒎? " 𝑑𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑛𝑒𝑚 ℎ𝑖𝑐̧ 𝑏𝑖𝑟𝑠̧𝑒𝑦 𝑑𝑒𝑚𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑧𝑒 𝑑𝑜𝑔̆𝑟𝑢 𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛 𝑠𝑒𝑟𝑣𝑖𝑠𝑒 𝑏𝑎𝑘𝑡ı 𝑣𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑚𝑒𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑖𝑠̧𝑎𝑟𝑒𝑡 𝑒𝑡𝑡𝑖. "𝑮𝒐̈𝒓𝒖̈𝒔̧𝒖̈𝒓𝒖̈𝒛." 𝑑𝑒𝑚𝑒𝑘𝑙𝑒 𝑦𝑒𝑡𝑖𝑛𝑑𝑖𝑚 𝑎𝑐𝑎𝑏𝑎 𝑜𝑘𝑢𝑙𝑑𝑎 𝑛𝑎𝑝ı𝑙ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑟𝑘𝑎𝑑𝑎𝑠̧ı𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑐𝑎𝑘 𝑚ı𝑦ı𝑑ı? 𝐻𝑚𝑚 𝑠𝑎𝑛ı𝑟ı𝑚 𝑒𝑣𝑒𝑡 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑏𝑢𝑟𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑣𝑎𝑟. "𝑫𝒖̈𝒔̧𝒆𝒄𝒆𝒌𝒔𝒊𝒏 𝒅𝒊𝒌𝒌𝒂𝒕 𝒆𝒕! " 𝑑𝑖𝑦𝑒 𝑏𝑎𝑔̆ı𝑟𝑑ı 𝑎𝑏𝑙𝑎 𝑎𝑟𝑘𝑎𝑑𝑎𝑛 𝑣𝑒 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑚𝑒𝑚 𝑠𝑎𝑛𝑚ı𝑠̧𝑡ı𝑚 𝑡𝑎𝑘𝑖... 𝐷𝑈̈𝑆̧𝐸𝑁𝐸 𝐾𝐴𝐷𝐴𝑅 𝐵𝑈 𝐾𝐴𝐷𝐼𝑁 𝐾𝐸𝑆𝐼̇𝑁 𝐵𝑈̈𝑌𝑈̈ 𝑌𝐴𝑃𝑇𝐼!𝑠𝑎𝑘𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑘𝑎𝑙𝑘ı𝑝 𝑠̧𝑖𝑟𝑖𝑛 𝑒𝑙𝑏𝑖𝑠𝑒𝑚 𝑖𝑙𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑔𝑖  𝑦𝑒𝑟𝑑𝑒 𝑑𝑢𝑟𝑢𝑐𝑎𝑚 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚 𝑜 𝑦𝑢̈𝑧𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚 "𝒂𝒃𝒊 𝒃𝒆𝒏 𝒏𝒆𝒓𝒅𝒆 𝒅𝒖𝒓𝒖𝒄𝒂𝒎? " 𝑏𝑖 𝑠𝑢̈𝑟𝑒 𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑐𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑚𝑒𝑧𝑑𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖 𝑣𝑒 "𝒂𝒔̧𝒂𝒈̆ı𝒅𝒂𝒌𝒊 𝒚𝒆𝒓𝒅𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒓𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒍𝒂𝒓 𝒌𝒂𝒈̆ı𝒕𝒍𝒂." 𝑣𝑎𝑦 𝑠𝑎𝑎𝑡𝑙𝑒𝑟𝑐𝑒 𝑏𝑢𝑛𝑢 𝑚𝑢 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑛𝑑𝑢̈ 𝑐𝑖𝑑𝑑𝑒𝑛? 𝐵𝑢 𝑛𝑒𝑦𝑖𝑛 𝑘𝑎𝑓𝑎𝑠ı 𝑎𝑏𝑖𝑐𝑖𝑚 𝑦𝑎. 𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑐𝑒 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑛𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑐̧𝑜𝑘 𝑎𝑚𝑎𝑐̧𝑙ı 𝑠𝑎𝑙𝑜𝑛𝑎 𝑖𝑛𝑑𝑖𝑚.
𝑀𝑢̈𝑑𝑢̈𝑟 𝑠ı𝑟𝑎𝑦𝑙𝑎 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟ı 𝑐̧𝑎𝑔̆ı𝑟𝑑ı "𝒎𝒆𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒂!" 𝑛𝑒 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑠ı𝑟𝑎 ℎ𝑒𝑚𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑘ı𝑝 𝑖𝑠̧𝑒 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖𝑚. "𝑺𝒆𝒄̧ 𝒃𝒂𝒌𝒂𝒍ı𝒎. " 𝑏𝑖𝑟𝑎𝑧 𝑠𝑢̈𝑧𝑑𝑢̈𝑚 𝑝𝑎𝑟𝑐̧𝑎𝑙𝑎𝑟ı 𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑐̧𝑡𝑖𝑚."𝒎𝒆𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒂 𝑨𝑫𝑨𝑵𝑨! "𝐴 𝑏𝑜̈𝑙𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑚𝑢̈𝑠̧𝑡𝑢̈𝑚 𝑘𝑎ℎ𝑟𝑒𝑡𝑠𝑖𝑛 𝐵 𝑜𝑙𝑠𝑎𝑦𝑑ı 𝑘𝑒𝑠̧𝑘𝑒.

***

" 𝒎𝒆𝒓𝒉𝒂𝒃𝒂 𝒄̧𝒐𝒄𝒖𝒌𝒍𝒂𝒓 𝒃𝒆𝒏 𝒔ı𝒏ı𝒇 𝒐̈𝒈̆𝒓𝒆𝒕𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏𝒊𝒛 ###### 𝒐𝒌𝒖𝒍𝒂 𝒉𝒐𝒔̧ 𝒈𝒆𝒍𝒅𝒊𝒏𝒊𝒛. "𝑂̈𝑔̆𝑟𝑒𝑡𝑚𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑟𝑐̧𝑒𝑘𝑡𝑒𝑛 𝑐̧𝑜𝑘 𝑠̧𝑖𝑟𝑖𝑛 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑐̧𝑜𝑘 𝑖𝑦𝑖 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑦𝑑𝑖.𝑧𝑖𝑙 𝑐̧𝑎𝑙𝑑ı𝑔̆ı𝑛𝑑𝑎 𝑑ı𝑠̧𝑎𝑟ı𝑑𝑎 𝑘𝑎𝑛𝑘𝑎𝑚 𝐼𝑟𝑚𝑎𝑘'ı 𝑎𝑟𝑎𝑑ı𝑚 𝑎𝑚𝑎 ℎ𝑖𝑐̧ 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑒𝑟𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑘𝑡𝑢, 𝑡𝑒𝑘𝑟𝑎𝑟 𝑧𝑖𝑙𝑖𝑛 𝑐̧𝑎𝑙𝑚𝑎𝑑ı 𝑖𝑙𝑒 𝐴'𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑑𝑖𝑚 𝑣𝑒 𝑦𝑒𝑟𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑢𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚 𝑘𝑖 𝑏𝑖 𝑘𝑖𝑧 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑠𝑒𝑠𝑙𝑒𝑛𝑑𝑖" 𝒔𝒆𝒍𝒂𝒎 𝒂𝒓𝒌𝒂𝒅𝒂𝒔̧ 𝒐𝒍𝒂𝒔𝒂𝒌 𝒐𝒍𝒖𝒓 𝒎𝒖?"𝑑𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑛𝑑𝑢̈𝑚 𝑣𝑒"𝒐𝒍𝒖𝒓 𝒏𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒔ı𝒏 . " 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑚 𝑎𝑑ı 𝐸𝑠𝑙𝑒𝑚'𝑑𝑖 𝑐̧𝑜𝑘 𝑠̧𝑖𝑟𝑖𝑛 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖 𝑦𝑎𝑛ı𝑚𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑑𝑢 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑡𝑢𝑘.

𝟐. 𝐒𝐈𝐍𝐈𝐅𝐓𝐀

𝚄𝚣𝚞𝚗 𝚜𝚞̈𝚛𝚎𝚍𝚒𝚛 𝙴𝚜𝚕𝚎𝚖'𝚒 𝚐𝚘̈𝚛𝚖𝚎𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚖 𝚊𝚌𝚊𝚋𝚊 𝚜ı𝚗ı𝚏ı 𝚖ı 𝚍𝚎𝚐̆𝚒𝚜̧𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒 𝚎𝚐̆𝚎𝚛 𝚘̈𝚢𝚕𝚎𝚢𝚜𝚎 𝚘𝚝𝚞𝚛𝚞𝚙 𝚜𝚊𝚊𝚝𝚕𝚎𝚛𝚌𝚎 𝚊𝚐̆𝚕𝚊𝚢𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚍𝚒𝚖 . 𝙰𝚛𝚊𝚍𝚊𝚗 𝟷 𝚜𝚎𝚗𝚎 𝚐𝚎𝚌̧𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒 𝚟𝚎 𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚕𝚎𝚗 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚗𝚌𝚒𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖, 𝚜ı𝚗ı𝚏𝚝𝚊 𝚔𝚒𝚖 𝚋𝚒𝚜̧𝚎𝚢 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚖𝚊𝚜𝚊 𝚋𝚒𝚛𝚜𝚎𝚗 𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚢𝚊𝚗ı𝚖𝚊 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛𝚍𝚒 𝚋𝚞𝚍𝚊 𝚑𝚊𝚢𝚕𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚜̧𝚞𝚖𝚊 𝚐𝚒𝚍𝚎𝚛𝚍𝚒. "𝙼𝚎𝚕𝚒𝚔𝚎! 𝙱𝚞𝚛𝚊𝚍𝚊𝚢ı𝚖 𝚐𝚎𝚕𝚍𝚒𝚖" 𝚋𝚞 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚖𝚞𝚝𝚕𝚞 𝚎𝚝𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒 𝚔𝚘𝚜̧𝚞𝚙 𝚜𝚊𝚛ı𝚕𝚍ı𝚖. 𝙱𝚒𝚛𝚊𝚣 𝚔𝚘𝚗𝚞𝚜̧𝚞𝚙 𝚍ı𝚜̧𝚊𝚛ı 𝚌̧ı𝚔𝚖𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚗ı 𝚢𝚊𝚙𝚝ı𝚔 𝚟𝚎 𝚋𝚒𝚣𝚎 𝚐𝚘̈𝚛𝚎 𝚖𝚞̈𝚔𝚎𝚖𝚖𝚎𝚕𝚍𝚒 𝚟𝚎 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖𝚒𝚣𝚎 𝚜̧𝚒𝚛𝚒𝚗 𝚋𝚒 𝚍𝚒𝚕 𝚘𝚕𝚞𝚜̧𝚝𝚞𝚛𝚖𝚞𝚜̧𝚝𝚞𝚔, 𝚋𝚒𝚣𝚒 𝚍𝚎𝚕𝚒 𝚜𝚊𝚗𝚜𝚊𝚕𝚊𝚛𝚍𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚔𝚘𝚖𝚒𝚔 𝚍𝚎𝚐̆𝚒𝚕𝚍𝚒 𝚟𝚎 𝚐𝚊𝚢𝚎𝚝 𝚑𝚘𝚜̧𝚝𝚞 𝚐𝚒𝚍𝚒𝚙 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚊𝚔𝚜ı𝚗𝚔𝚊𝚛 𝚞𝚔𝚊𝚕𝚊𝚕𝚊𝚛. 𝙾  𝚐𝚞̈𝚗 𝚝𝚊𝚖𝚊𝚖𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚟𝚞𝚣𝚊 𝚋𝚒𝚕𝚍𝚒𝚐̆𝚒𝚖𝚒𝚣 𝚋𝚞̈𝚝𝚞̈𝚗 𝚔𝚘̈𝚝𝚞̈ 𝚔𝚎𝚕𝚒𝚖𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚎𝚝𝚝𝚒𝚔 𝚎𝚟𝚎𝚝 𝚋𝚞 𝚢𝚞̈𝚣𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚣𝚎 𝚔𝚞̈𝚜𝚝𝚞̈ 𝚟𝚎 𝚔𝚘𝚗𝚞𝚜̧𝚖𝚊𝚢𝚊𝚌𝚊𝚔."𝙺𝚊𝚗𝚔𝚊 𝚋𝚎𝚗ı 𝚊𝚗𝚗𝚎𝚖 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚍ı 𝚊𝚗𝚗𝚎𝚖𝚕𝚎 𝚐𝚒𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚋𝚎𝚗 𝚘̈𝚣𝚞̈𝚛 𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗𝚕𝚎 𝚐𝚎𝚕𝚎𝚖𝚎𝚖. "𝚗𝚎 𝚗𝚊𝚜ı𝚕 𝚋𝚞 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚌̧𝚘𝚔 𝚞̈𝚣𝚖𝚞̈𝚜̧𝚝𝚞̈ 𝚖𝚊𝚕𝚎𝚜𝚎𝚏 𝚗𝚎𝚏𝚛𝚎𝚝 𝚎𝚝𝚝𝚒𝚐̆𝚒𝚖 𝚘 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚒𝚗𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚖 𝚊𝚋𝚕𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞 𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚊𝚣𝚎𝚗 𝚍𝚎 𝚗𝚎𝚏𝚛𝚎𝚝 𝚎𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞 𝚜𝚊𝚐̆ı 𝚜𝚘𝚕𝚞 𝚋𝚎𝚕𝚕𝚒 𝚍𝚎𝚐̆𝚒𝚕 𝚋𝚞 𝚊𝚋𝚕𝚊𝚗ı𝚗𝚍𝚊 𝚢𝚊 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚎𝚢𝚜𝚎 𝚜̧𝚞̈𝚔𝚞̈𝚛𝚔𝚒 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚕𝚍𝚒𝚔 .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SARSINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin