(Medyadaki Lily'miz)
Lily'nin bakış açısı;
Sabah bilmem kaçtı huzur içinde bir uyku çekiyorken.
Stu: Günaydınnn loomis ailesi evinize harika ötesi bir adam geldi hadi kalkın.
Ah tüm yaz boyunca aynısını yaptı ve okular açıldı hayla aynısını yapıyor Stu benle uğraşmadan yatağımdan kalktım tam odadan çıkıyordum ki Stu bir bardak suyu aniden üzerime fırlatı.
Stu: ödüm koptu...neyse en azından yüzünü yıkamak zorunda kalmıyacaksın.
Tam bir şey diyeceken abim odadan bağırdı.
Billy: Stu eğer konuşmaya devam edersen o harika adam birazdan ölecek.
Ben: sabah rutinimiz bittiyse okulun yolunu tutalım artık tabi önce üstümüzü değişelim.
Stu: Tamam ozaman bende kendime kahve yapayım enerjimi toplayayım sizi böyle uykulu görünce enerjim düştü.
Diyip gülmeye başladı, ben Stu yaklaşıp.
Ben: Stu bu son gülüşün olsun istermisin
Stu: hayır.
Ben: ozaman çeneni kapa!
Stu geri çekilip: sizi polise şikayet edicem abi kardeş beni tehdit ediyorsunuz.
......
Neyse hazırlanıp çıktık abim ve Stu evden çıktıkdan sonra ayrı yürümeye başladık okula varmıştım fakat okul polis ve gazetecilerle çevriliydi ben yürümeye devam ettim sonra Sid görüp yanına gittim.
Sid: neden polisler ve gazeteciler burda
Ben: bilmiyorum s ninle beraber gördüm
Arkamızdan birden Tatum geldi.
Tatum: inana biliyormusunuz. Dedi
Ben: nolmuş. Dedim merakla
Tatum: bilmiyormusunuz casey backer ve steve orth dün gece öldürülmüş.
Sid: ne olamaz
Tatum: sıradan bir cinayet değil vahşi bir cinayet ikiye ayrılmışlar.
Sid: İngiliz dersinde yanımda oturuyordu.
Tatum: artık değil.
Ben: çok üzücü.
Tatum: evet gerçekten üzücü annesi ve babası cesedini ağaça asılı bulmuşlar içi dışına çıkmış.
Ben: aman tanrım.
Dedim duyduklarımla Sid kafasını kaldırıp
Sid: kimin yaptığını biliyorlar mı?
Tatum: hiç iz yok . Bütün okul sorgulanıyor.
Ben: okuldan birinden mi şüpehleniyorlar.
Tatum: Bilmiyorlar. Dewey yılardır gördüğü en korunç cinayet olduğunu söyledi. Hatta şeyden bile... Yani kötü.
Tatumun ne demek istediğini anlamıştım
Yaklaşık bir yıl önce Sidneyin annesi öldürülmüştü ve bundan bahsetmek istedi ama geri sustu ve okula girdikBen: neyse dersden sonra görüşürüz.
Diyip yanlarından ayrıldım ders matematik di sıramda oturuyordum müdür herkesi tek tek çağrıyordu.
M.ö:(öğretmen) Liliy loomis sıra sende tatlım
deyip bana baktı bende hızlı bir şekilde müdürün odasına yürüdüm kapıyı çaldım bana gir dedi. Müdür yanımdaki sandalyeye oturttu. Deweyde ordaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scream 1996
Teen FictionBu kitap beni diğer hesabımdaki kitap diğer hesaba giremiyorum çünkü e-postamın şifresini kaybetim o yüzden kitabı burdan yazıcam baştan söylim çalıntı değil. konusu; Liliy loomis Billy loomis kardeşlerdi aralarında sadece bir yaş vardı. Liliy , Sid...