dayanamadım ve smut yaziyorum rahatsiz olan varsa okumasın 🔞😞baslayip bittigi yerde yazarım
(cok bilgim yok o yuzden iyi yazamadım)unutan varsa gitsin bi daha okusun ozet gecicek halim yok 🙄🙄
•••
aldigim itirafla donup kalmistim ne dicegimi bilmiyodum.yeonjun ise sicak bi gulumseme sunup elindeki sigarayi kullukte sondurdukten sonra vucudunu tamamen bana cevirdi bende ayni sekilde ona döndüm.bakislari gozlerimde cevap ararcasina geziniyodu.
"bende seni seviyorum yeonjun hyung"
"daha fazla dayanamiyorum,senij yuzunden kendimi kaybediyorum"
dudagimda hissettigim sıcaklık ile sasirmistim.dudagimin ustundeki dudak sadece duruyo ve karsilik bekliyodu.ben olayin heyecani ile karsilik vermeden oylece beklemistim.yeonjunda umudu kesip ayrilmisti dudaklarimdan.bu sefer dudaklarımızı birlestiren ben oldum.elimi iki yanagina koyup daha cok kendime cektim.yeonjunda eliyle belimi kavrayip vucuduyla vucudumu birlestirdi.kafasini yana egerek opusmemizi derinlestirdi.nefessiz kaldigin icin ayrildim.nefes nefese gulerek birbirimize bakiyoduk.
"biraz icelim mi?"
yeonjun sordugum soruya karsilik kafasiyla onayladi ve odadan ciktik.onden ben arkamdan o geliyodu.elimi sabah aldigim ickilere goturdugumde yeonjun beni durdurdu.
"bence sarap icelim,hem kafamiz guzel olmaz"
"evet mantıklı"
yeonjun bana samimi bi gulumseme sunup sarap bardaklarini cikardi.sonra ise evinde bulunan icki dolabina yoneldi.eline aldigi bi sise sarapi acti ve kadehlere doldurdu.ikisini de eline alip birini bana uzatti.elinden alip salondaki koltuga yurumeye basladik.koltuga oturdugumuzda yeonjunun omzuna kafami koydum,o da benim kafamin ustune kafasini koydu.
"yeonjun-sshi,beni sevdigini ne zaman farkettin yada sevmeye basladin?"
"aslinda basindan beri sana karsi duygular hissediyodum gyu,sence sana yazmam tesaduf olabilir mi?"
"haklısın aslında,basta bile garip bulmustum onca kisi arasindan neden ben diye"
"cunku sen ozelsin benim icin,daha tanismadan herseyim oldun, senin o guzel gulusunde hayati buldum ben,yada parlayan gozlerinde,uzun kirpiklerinde,sut gibi beyaz teninde"
"utanıyorum yapma sunu"
yeonjun burnunu burnuna surttu
"utanma bebegim, gercekler sadece'
elimdeki kadehi masanin ustune biraktim
"acaba yeonjun hyung bana biraz daha icki koyabilir mii"
"olmaz,sarhos olursun sen hemen"
"ya hayir olmam bi kere,hem sadece bi tane lutfenn"
"peki,ama sadece bi tane"
"hmhm"
kafami salladigimda yavas yavas kizarmaya baslamistim.aslinda gercegi soylemek gerekirse,ickiye hic dayanikli degilim,ama suan icmek istiyorum, sarhos olmam icin bi kadeh bile yeterli benim icin.
"al bakalim"
onumdeki masaya biraktigi kadehi aldim ve iki yudumda ictim ve geri koydum masaya.
"hey,hey yavas ol biraz kaptan,sarhos olup basima is acma sakın"
"ay ne sarhosu be, ben sarhos olmam bi kere"
agzimda yaya yaya soyledigim cumleyle birlikte parmagmi ona dogru salladim.yeonjun hyung ise ufak kikirdadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabul mu? ~Yeongyu
Humor-Sadece iki haftalığına sevgilim gibi davranabilir misin? Fanfic