O Adamda Kim!?

7 2 2
                                    

Eve koşarak gittim ve araştırmaya başladım.Birkaç bilgi bulup tek tek araştırdım.Tüm bilgiler korkunçtu.Elime bir dosya alıp bilgileri hemen yazdim,şimdi sıra oradaki izlerin fotoğraflarını çekmekteydi.Orası biraz uzaktı ben gidene kadar akşam oldu ve orada biri vardı yaklaştığımda küçük dükkândaki yaşlı adam olduğunu anlamıştım.Adam bana neden burada olduğumu sordu,bende cevap olarak bu olayı  araştıracağımı söyledim.Adam:
-Birdaha buraya gelirsen seni doğduğuna pişman ederim cümleleriyle beni tehdit etti.
Korkmuştum,ama görevim buydu ve yapacak bişey yoktu en son çarem birkaç fotoğraf çekmekti.
Dükkanın çaprazında bir cafe vardı,oraya oturup adamın dükkana dönmesini bekledim.Yaklasik 20 dakika ardindan adam sadece benimle göz teması kurdu.Cafede bir polis oturuyordu hemen adamı polise söyledim,polis gerçekte polis kılığına girmiş bir katil gibiydi.Polisin umrunda olmadığı gözlerinden bile belli oluyordu.Camın yaklaşık 5 adım ötesinde yaşlı adam,tam yakınında ise polis gibi duran bir katil artık dayanamayıp çığlık attım.Bayildiğimi uyanınca fark ettim.Etrafimda yaklaşık 10 kişi vardı ve içlerinde yaşlı adam ve polis de oradaydı.Kalktim, fotoğrafları hızlıca çektim.Adam nereye gitsem beni takip ediyordu, en yakin arkadaşımı aradım ve konum attım.Arkadan adamın fotoğrafını çektim ve polisi aradım, sessizce polisle konuşurken aynı anda arkaya bakmamaya çalıştım amma velakin adam anlamış gibiydi.Ben adama bakmamaya çalışıken adam sürekli bana bakıyordu adam tam yanıma yaklaşırken polisler ve en yakın arkadaşım Manie geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin