မတင်တာကြာလို့ဒီ Wattpadက ေနကိုယ့်ကိုလာေပြာလို့Dateခဲ့တာလေးတင်အုံးမယ်..ကိုယ့်စာဖတ်တဲ့ညီမတို့ကိုယ်ညီမတို့ ကိုယ်နဲ့Dateခဲ့တဲ့သူ့ေနရာကနေပဲခံစားပီးfeelယူကြည့်ပေါ့...သူကWattpad chatboxကနေစကားလာပြောလို့ telegram accပေးလိုက်ရာကနေစစကားပြောဖြစ်ကြတာပေါ့...ကောင်မလေးကသူ့ကိုယ်သူတော့၁၉နှစ်ပါတဲ့ ပီးတော့မန်းလေးကဆိုတာနဲ့ကိုယ်နဲ့လည်းမြို့တူတော့ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်ပုံချင်းလဲကြည့်ပီး သဘောကျကြလို့ Dateဖြစ်မယ်ဆိုပြောထားကြရော...ကြားထဲသူကမအားတာနဲ့ကိုယ်ကအဆင်မပြေတာနဲ့တစ်လကျော်လောက်ကြာမှdateဖြစ်ကြတယ်...သူကတရုတ်စပ်တဲ့ကောင်မလေးကိုမှဝဝပုပုလေးနဲ့တော်တော်ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်...မျက်္မှန်လေးနဲ့ဆိုတော့စာကြမ်းပိုးရုပ်လေးပေါ့...လူချင်းတွေ့တာနဲ့အမောဖြေခိုင်းပီးကုတင်ပေါ်မှာသူ့ကိုခွနမ်းတော့တာပဲ..သူ့နှုတ်ခမ်းပါးပါးလေးကိုကိုယ့်နှုတ်ခမ်းထူထူကြီးတွေနဲ့ ဖြေးဖြေးချင်းနမ်းပေးရင်းနို့လေးတွေဆုပ်နယ်ပေးလိုက်တော့ သူကလည်းလျှာလေးနဲ့ပြန်တုံ့ပြန်လာတယ်....ခနလောက်အားရအောင်နမ်းပီး သူ့အကျ္ီကိုချွတ်ခိုင်းတော့ချွတ်ပေးတယ် Braကျချွတ်ပေးဆိုလို့မြန်မြန်ဆန်ဆန်ပဲချွတ်ပေးပီး သူနို့သီးထိပ်လေးကိုလျှာနဲ့ရစ်ပီးလျက်ရင်းစုပ်ပစ်လိုက်တော့ သူ့ဆီကညည်းသံလေး အ ဆိုထွက်လာတယ်...ကျန်တဲ့လက်တစ်ဖက်ကလည်းနောက်နို့တစ်ဖက်ကိုကိုင်လိုက် သူ့ပေါင်ကြားထဲပွတ်လိုက်လုပ်ပေးနေတော့ သူလည်းမနေနိုင်တော့ပဲပေါင်ချင်းတွေပွတ်လာတယ်...နို့တွေစို့တာခနရပ်ပီးသူ့ကို ညီမကိုယ့်လီးစူပ်ပေးတော့သူကကိုယ့်ပေါင်ကြားထဲဝင်ထိုင်ဒူးထောက်ပီး ကိုယ့်လီးထိပ်ကိုသူ့နှုတ်ခမ်းလေးနဲ့ပွတ်ပီးကောက်စုပ်ပစ်လိုက်တော့တာပဲ...လီးထိပ်မှာစိုပီးနွေးခနဲကိုဖြစ်သွားတာ...ညီမပါးစပ်ထဲကိုယ့်လီးအဆုံးထိဝင်အောင်စုပ်ပေးကြည့်ပါ့လားဆိုတော့ မရသေးဘူး နောက္မှတဲ့...လီးကလည်း၆လက်္မကျော်ကိုမှနည်းနည်းလေးတုတ်တော့တော်ရုံမိန်းကလေးအဆုံးထိစုပ်ဖို့ကမလွယ်ဘူးလေ...ဒါနဲ့ပဲသူကကိုယ့်ကိုလီးစုပ်ပေးတာကိုမျက်စိမှိတ်ပီးသူ့ခေါင်းလေးပွတ်ပေးရင်းဇိမ်ခံနေမိတယ်...ဂွေးဥတွေပါယက်ပေးကွာဆိုတော့လည်းယက်ပေးရှာတယ်...သင်ပေးရတာပေါ့ ဘောတွေကိုစုပ်ပေးရင်တစ်ဖက်ထဲကိုပဲအားနဲ့မစုပ်ရဘူး အောင့်တတ်တယ် စုပ်ချင်ရင်ဘောနှစ်ဖက်လုံးကို ပါးစပ်ထဲထည့်ပီးစုပ်ဖို့တို့ ဘာတို့ပေါ့...အစုပ်ခံရင်းနဲ့အားမရတော့ဘူး ညီမဒူးထောက်ပီးထိုင်လိုက်လို့ပြောပီး ကိုယ်ကအဲ့ကုတင်ပေါ်မှာပဲမတ်တပ်ရပ်လိုက်တယ်...ပီးတော့သူ့နှုတ်ခမ်းလေးတွေကိုဝိုင်းခိုင်းပီးကိုယ့်လီးထည့်လို့ရမယ့်အပေါက်အနေအထားဖြစ်အောင်လုပ်ခိုင်းလိုက်တယ်...ညီမပါးစပ်ကိုလိုးမလို့လို့ပြောပီးသူမသီးေအာင် ကိုယ့်လီးတစ်ဝက်နီးနီးလောက်သူ့ပဲထဲထည့်ပီး သူ့ပါးစပ်ကိုလိုးတော့တာပဲ...သူကလည်းကိုယ်တင်ပါးတွေကိုလက်ေသးေသးေလးနဲ့ကိုင်ထားပီးခံရှာတယ်...ယောကျာ်းလေးတစ်ယောက်အနေနဲ့အပေါ်စီးကမြင်ရတဲ့မြင်ကွင်းကလေ အရမ်းအရမ်းကိုခံစားလို့ကောင်းတာ...ဆံပင်ကောက်ကောက်နဲ့မျက္မှန်ဝိုင်းလေးနဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်ဒူးထောက်ပီးသူ့ပါးစပ်ကိုလိုးတာကိုသည်းခံပီးခံနေတဲ့မြင်ကွင်းကအရမ်းကိုထန်လာစေတာ...အဲ့တာနဲ့ညီမ ကိုယ်လိုးတော့မယ်လို့ပြောပီးသူ့ကိုပေါင်ကားခိုင်းလိုက်တယ်...ပီးတော့သူ့တံတွေးတွေစိုနေတဲ့လီးကြီးကိုသူ့အဖုတ်ဝလေးမှာချိန်ပီးဖြည်းဖြည်းချင်းလေးသူ့အဖုတ်ထဲတရစ်ချင်းဝင်သွားအောင်ထည့်ပေးလိုက်တော့တယ်...