Slm cnm! Nasılsınız bakalım? Keyifler yerinde inş :3 ilk olarak hikaye azda olsa tutmuş ve bunun için mutluyum ama hayla etkileşimde problem var lütfen hikayeyi okuduktan sonra oylayın beğenmesenizde nereyi beğenmedin izi ve neden beğenmedinizi yazın pls🙏🙏
Ve ayrıca Nazksnd sana çok tşk ederim o kadar okur içinden tek sen etkileşim vb. Şeyler verdin🙏 lütfen sizde Nazksnd gibi olun👍 nys uzatım yapacak bişey yok hadi devam ke!
>Amerika'nın gözlerinden<
Türkiyem bana utanmış gözlerle bakıyodu, sonra gözü baklavama(kas olan👍)gittiğini gördüm ve ona baktım.
Amerika:noldu beğendin heralde?
Türkiye:... Boş yapma
Türkiye m sözünü bitirince onun pantolunana baktım ve elimi düğmesine götürdüm, o dahada kızardı ve utandığı için bir eli ile ağzını kapadı. Ben onun pantolonunu sıyırdım ve kilodunu açmak için elimi götürdüm, o bana baktı baya utanıyodu. Bende onu böyle etkilemek istemedim ve üstüme aldım ve dudağına yapıştım.
Nefesimiz tükenince bıraktım ve boynuna doğru yöneldim,
İz bırakıyodum oda küçük küçük inliyodu, 10 dk boyunca sadece iz bıraktım ve inlemesini dinledim. 10 dk sonunda tabi boynu benim izlerimle doldu. Onun vücudunu okşuyordum ve oda saçımla uğraşıyodu, sonra onu ani bir şekilde yatağa sırt üstü yatırdım ve onun kilodunu indirdim ve kendiminkini sürtüm oda terlemeye başladı. Bir kaç dk sürtüm ve sonra dudağına yine yapıştım, onun alt dudağını ısırdım ve dudağını yaladım.Sonra alta doğru indim ve yaladım,emdim... Onun ın liyi ileri odada yankılanıyodu ve beynimde de yankılanıyodu.
Yalamayı bıraktım ve ona baktım, Türkiye m derin ve rahatlamış şekilde nefes verdi. Ona gülümsedim ve arkasını döndürdüm, e tabi çocuk beklemiyodu şoka girdi ve arkadan sürtüm o inliyor ben ise rahatlıyodum. Tabi bu iş sonra sokmadan devam etti. Hilal'im çarşafı sıkıyodu, elindeki Hilal'e kurban olim;). Acı ve zevk içinde kıvranıyodu sonra ben boşaldım, o zaten boşalmıştı ve kendimi onun yanına attım ve onu kendime çekip kollarımla sardım(başka bir yetimle sancak değildim ya😇)
Onunla bi 5 dk bakıştım sonra onu başından öptüm, o bayan yorulmuştu tabi bende yorulmuştum ama problem şu ki @zdırıcının etkisi geçince bu beni dövmicek mi? Gerçi hayır çünki @zdırıcı sayesinde kendi isteği ile yaptığını bilcekti.Düşünceler içinde uykuya daldım. Sabah olduğunda Hilal'im yatakta oturuyordu ve üstünde beyaz gömleği vardı özensiz bir şekilde düğümlenmiş düğmeleri ile... Sigara içiyodu,bende yatakta oturur bozisyona geçtim ve ona arkasında sarıldım.
Amerika:günaydın Hilal'im 😊
Türkiye:günaydın yağlı burgeri'm
Amerika:lan- yağlı burger ne❓😧 kırıldım>:(
(Anlık yazar:beter ol @m¡na kodumunun burgeri)🤗
Türkiye:tamam tamam kızma
Dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu saat sabahın 06.58 idi ve bizim 07.30 da NATO toplantımız vardı
Amerika:Hilal'im toplantı var gir duş al hızlıca benimde girmem lazım
Türkiye:doğru toplantı var... Tmm ben giriyom 10dk ya çıkarım
Amerika:hm hm
Türkiye duştan çıkıp kıyafetlerini giydi,
Amerika:bekle sana kapı onluk verim hava yağmurlu, ve soğuk
Türkiye:seninkiler bana büyük gelmez mi?
Amerika:bana küçük gelenlerden veririm Hilal'im
Türkiye:tamam, iyi olur
Dolaptan bana olmayan bir kapşonlu çıkardım ve Hilal'me uzattım oda gömleğini çıkarım kapşonluğu giydi
Kapşonluk :
(Siyah olduğunu yazılarında beyaz olduğunu düşünün)Bende duşa girdim ve çıkıp üstlerini giydim ve evden çıktık. Arabaya bindik ve NATO binasına doğru gittik, toplantının olacağı odaya girdik. Tabi biz birlikte girince herkez şaşırdı, Hilal'min isteğini yerine getirip ilk iftiramı geri aldım sonrada toplantıya başladım.
Evet sevgili okuyucular bu bölüm böyle olsun. Ee yazmam baya uzun sürdü malum kısımlar yüzünden 😶 ee nasıl yazdım hiçbir fikrim çok. Ee öbürü bölüm heralde yarın bu saatlerde gelir. Hayalet okuyucu olmayın güzel okuyucularım pls 🙏 baysss!
Kelime sayısı:578👀💅😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim olmak varken? /AmeTürk/
Fanfiction#1'ciyim :] smut var ama öyle anlatmam büyük ihtimalle Ve yazım hataları için şimdiden üzgünüm 😞