felek pov.
odrazu gdy wrszlismy do domu
hjundaj bo tak mial na imie pociagnal mnie do lozka i zaczyl wkladac swoje paluszki do mojwj pusi a ja zaczalem rżnąć jak kon na co mu stanął, tak że zrobil dziure w suficie.wsadził swoja 3 meteowa pale ktora mu urosla w kilka sekund do mojej pusi i zaczal wykonywac kuliste ruchy w mojej pusi bo moja pusi jest emga pusia wiecie?
wtem do pokoju wszedl moj ojviec ktpry sie dolaczyl, wsadzil swoje 80 kilomwtrpwe dildo w moje ass i i po chwili caly jego chuj byl w moich plucach.
oboje zaczrli wkladac jeszcze glebiej i glebiej gdy po chwili przy pomnialem sobie ze nie mam ojca i zemdlalem.
hjundaj pof.
praeie dochodzilem gdy xauwazelem ze moj wife zemdlal natychmiastowo odgryzlem pale temu staremu chujowi ktory qkladal mu pale do mordy i zawiazlem felka obelka do szpitala na moim rozowym kucyku pony❤️...
czekalem zneicierpliwiony a moja pala nadal stala wiec na kazdym kroku robilem wieksza dziure w suficie w dzpitalu. gdy wyszla lekarka naty hmiast musialem zalagodzic swoje zapotrzebowania wiec sciagnalem jen gacie i zaczalem ja gwalcic, lecz podobalo jej sie to wiec probowalem to robic jak najszybciej.
jiz dochodzilem, ona tez wiec szybko wyjalem dildo, a sperma rozplybela sie po calym szpitalu, zatapiajac je. szybko poplynalem po felcia aby go uratowac, jednak bylo juz za pozno.