684 35 103
                                    

Başlama tarihlerinizi alayımm💗

Yorum ve oylarınızı bekliyorummm❤️‍🔥

2020'

Bugün yeni okulumun benim için ilk günüydü.

Nefret ederdim okul değiştirmekten ve hep tereddütte olurdum çünkü nasıl bir ortamın beni beklediğini bilmezdim.

"Eda hadi kızım geç kalacaksın!"

Oflayarak annemin yanına gittim.

"Anne senin bırakmana gerek yok çocuk muyum giderim ben."

"Annem, hem müdür ile bir tanışayım bugün hem de seni bıraktıktan sonra babanın yanına geçeceğim zaten."

Evden çıkıp okula gelmiştik.

İstiklal marşı töreninden sonra annem ile müdürün yanına gidip kitaplarımı aldık aynı zamanda müdürümüz Erdem hoca bana okul kuralları hakkında bilgi vermişti.

Dersin başlamasının üzerinden 15 dakika falan geçmişti.

"Kızım bir sorunun olduğunda yanıma gelebilirsin, şimdi soracağın bir şey yok ise 12/C de dersine katılabilirsin."

"Tamam hocam teşekkür ederim. Görüşürüz anne ben derse kaçtım."

"İyi dersler güzelim."

Müdürün odasından çıktıktan sonra asansöre binip 5.kata 12.sınıfların katına çıktım.

Stresten karnıma ağrı girmişti.

12/C'yi bulduktan sonra kapısında biraz bekledim girmekten utanıyordum.

Teneffüse kadar beklemeyi düşündüm ama koridorun başındaki nöbetçi öğrenciyi görünce girmeye karar verdim.

Bir 5 dakika sonra cesaretimi toplayıp kapıyı çalıp içeriye girdim.

"İyi dersler hocam. Ben okula yeni geldim de.."

Sınıfta güler yüzlü bir bayan hoca vardı.

"Hoşgeldin ismini öğrenebilir miyim?"

"Eda Atalar."

"Ben de Sude Yalçın. Almanca öğretmeniyim."

Zoraki bir tebessüm ettim.

Sude hoca sınıfa biraz göz gezdirdikten sonra.

"Edacığım şimdi sınıfta yer yok en arkaya Barış'ın yanına geç. Sınıf öğretmeniniz Gökhan Bey kendi dersinde yer değişim yapar diye umuyorum."

"Peki hocam teşekkürler."dedim ve arka sıraya doğru adımladım.

Tüm gözlerin üzerimde olduğunu hissediyordum bu da gerilmeme sebep oluyordu.

Arka sıraya geldiğimde kafasını sıraya koymuş uyuyan sarı saçlı çocuğa baktım ve yanına oturdum.

Hoca tekrar derse dönmeden önce bana birkaç soru sordu.

"Hangi okuldan geldin Eda."

"Ankara'da değildim hocam. Babamın işinden dolayı bir süredir Almaya'daydık. Ama aslen Ankara'lıyım."

Konuştuğum esnada yanıma hareketlililik hissettim ama kafamı çevirmedim.

"Peki Almanca ile aran nasıl? İyidir diye düşünüyorum."

"Dil derslerini genel olarak seviyorum zaten. Almanya'dan geldiğim için de konuşabiliyorum. "

Hoca biraz Almanca cümle kurdu bende Almanca cevapladım.

Ahu | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin