Minho'dan
Diğerlerine haber verdikten sonra. Hazırlandık ve Seungmin'i bulmak için yola çıktık.
Minho: Minnie seni hissedebiliyorum, yakınlardayız, dayanın
Minnie: tamam Minho, lütfen acele edin
Minho: tamam, merak etme
Minnie ile konuştuktan sonra iki katlı bı ev bulduk mine çicekleri ve laleler vardı. Hızlı bı şekilde evin önünde nöbet tutan korumaları yere serdik.
Chan: Changbin sakin ol. Adam öldü sayende
Changbin: ohhh iyi olmuş. Hadi bana bakmayı bırakında bulalım Seungmin gardaşımı
Hyunjin: hadi lan hadi
Hemen içeri girdik ve odaları üçerli bı şekilde aramaya başladık. Mutfağa girdiğimizde kiler gibi bir yer vardı kilerin kapısını açtığımızda bı kapı daha gördük onuda açtığımızda işkence âletlerin dolu olduğu bi oda görmeyi beklemezdim. Ve... Sedyeye bağlı bı Seungmin.
Seungmin'den
Gözlerimi açtığımda önümde duran Minho Hyung, Changbin Hyung, Chan Hyung, Hyunjin, Jeongin, Han ve Felix'i görmemle şaşırdım.
Seungmin: sizin burda ne işiniz var.
Felix ve Jeongin hızla gelip bana sarıldı fakat inlememle geri çekildiler
Felix: S-Seungmin canını yaktıysak özür dileriz
Seungmin: sorun yo-
Lafım yarıda kaldı
Jeongin: HYUNG K-OLLARINA NE OLDU
Seungmin: bişi yo-
Minho: SUS. Var işte bişey!
Bağırmasıyla irkilmiştim ancak sorun şu ki. İleç etkisini göstermeye yavaş yavaş tekrar başlamıştı
Seungmin: H-hyung ilaç etkisini göstermeye başladı. G-gidin burdan kalbinizi kırmak istemiyorum
Minho ve Chan Hyung el ele tutuştular. Ardından bana doğru gelmeye başladılar. Minho Hyung bişiler diyodu Chan Hyung ise tekrar ediyordu. Sonra birbirlerinin elini bırakıp Minho Hyung eline bıçak aldı ve göğsümdeki kapanmış yarayı tekrar açtı. İnlemiştim. Sonra vücudumda bı acı hissettim. Ve... Bayıldım.
Changbin'den
Minho Hyung bayılan Seungmin'i çözüp kucağına aldı. Ardından eve doğru yol aldık.
Eve varınca Seungmin'i yatağına yatırdık.
Minho Hyung ise Minnie ile iletişime geçmek için uğraşıyordu.
Minho: Minnie, beni duyuyor musun?
Minnie: evet Minho. Duyuyorum.
Minho: sen iyi misin?
Minnie: evet iyiyim. Ama Seungmin'in durumu garip. Eğer kanaması durmazsa Bitkisel hayata giricek.
Minho: tamam. Kanaması durması için elimden geleni yapıcam. Söz.
Minnie: Min ve Minho, Çok teşekkürler
Min ve Minho: sorun değil.
Minho: biz bı aileyiz. Merak etme
Minho Hyung, ben ve Chan Hyung Seungmin'in yanına gidip kanamasını durdurmaya çalıştık. Ben bı bez yardımıyla yaraya bastırıyordum. Minho Hyung vampir doktoru arıyordu. Chan Hyung ise bana yardım ediyordu.
Felix'ten
Ben, Hyunjin Hyung, Han ve Jeongin koltukta oturmuş konuşuyorduk. Ve kafamız dağılsın diye Hyunjin Hyung bize film açtı ve atıştırmalık bişiler almaya gitti.
Geldiğinde filmi başladık ve izlemeye başladık
Jeongin den
Yaklaşık 2 saattir 4 saatlik filmi izliyoruz ve olayları nerdeyse unutmuştuk. Ve film izlemeye ihtiyacımız varmış cidden. İzlemeye devam ettik. Yaklaşık yarım saat sonra bı doktor geldi.
Seungmin Hyung'u kontrol etti ve ilaç kutusu verdi, sonra gitti.
Chan'dan
Yaklaşık 15 dakikadır Seungmin'in yaralarına doktorun verdiği ilacı sürmeye çalışıyordum. Sürdükten sonra yavaş yavaş etki etmeye başlamıştı. Ama kollarındaki morluklar iğne izlerine benziyordu. Çok çabuk geçicek gibi durmuyordu.
Devam Edecek....
Nasıl askılar iyi gidiyor mu
Fotolarımız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ VAMPİR (Chanmin)
FanfictionSeungmin Okuldan sonra eve dönerken karşısına 7 tane vampir çıkınca hayatının değişeceğini nerden bilebilirdi ki? TAMAMLANDI!