( Düzenlenmektedir )
Yine günlerden malesef çarşambaydı
yatağımdan isteksizce kalktım annemler evde yoktu bana not yazmışlardı ( ÇARŞIYA GİDİYORUM ) diye insan bir harçlık falan bırakır nerdeee neyse elimi yüzümğ yıkadıktan sonra kahvaltımı hızlıca yaptım çok geç kalmıştım her zaman olduğu gibi evden alel acele çıktım öyle bir acrle etmişimki altimda pijamayla çıkmışım tam kapıd fark ettim hemen eve dönüp üstümü değiştirdim tam yolın ağzına gelmiştimki birisi bana miraaaa miraaaa diye bağırıyordu döndüm arkama bir baktimki yakışıklı utku bu çocuk çoook tatlı ama bana naber kardo dedi inanabiliyormusunuz . neyse bu sinirimin üzerine beraber yol boyu yürüdük tabi ben yürümekten ziyade utkuyu kesiyordum. Tam okul kapısının orda defneyle emiri gördük beraber selamlaştıktan sonra içeri girdik benim yine sakarlığım tuttu taşa takıldım allahtanki emir yanımdayı emirin tam kucağına düştüm . emirle bir süre bakıştık emir bana çok değişik bir şekilde baktı benim utkuya baktığım gibi aman neyse salla biz okula ni hayet girebildik tabi benm yüzümden geç kalmıştık 😆 neyse tam kapının önünde müdire bozuntusu ile kaşılaştık bizi azarladııtan sonra sınıfımıza çıktık birde hocanın zırıltısını çektik. ders başladı matematik sınavıvarmış tabi herzamanki gibi benim haberim yok neyse aklımd kalanlarla bişeyler yaptım sınav kolaydı zaten sınav biiti dersten süre kaldığı için hoca sınavları okudu ben 90 almışım bizim inek defne her zamanki gibi 100 almiş canım bitanem utkum 95 almiş emirde 95 almiş neyse ders biiti. tenefüse çıktık . defne benim tam 16 yıldır arkadaşım zaten ben 18 yaşındayım😆. dwfneyle beraber yemekhaneye indik defne bana çok önemli birşey söyleyeceğini söyleyince hemen bir masaya oturduk tam konuşacakken tatlı utku geldi yanımıza oturdu tamda benim yanıma oturdu. ( bence bu çocukta beni seviyo) diyye geçirdim içimden . yemekleri emir getirdi. yemeklerinizi bitirdikten sonra koşa koşa sınıfa gittik geç kalmıştık arkadaşlarım vr ben dersten çooook sııılmıştık kaçmak kırtulmak istedik ama dayandık zaten son 10 dakika kalmıştı. dakikaların ardından o kocaman 40 dakikalık ders birmişti artık eve giderken emir yarın gece bizde parti yapacağim sizde davetlisiniz dedi bize ne partisi diye bağırdık. tabiki kostüm partisi dedi bizde olleyyyyyy diye bağırdıktan sonra evlere dağıldık .sonunda bu yorucu gün sına erdi İYİ GECELER UTKUMm...