~ Cameronov pohlad
Ako môže byť niekto tak sexy?! Musím ju dostať, bude to moja budúca baba. Chcel som ísť za ňou, ale potkol som sa o ten zhodený smetiak, ktorý nabrala Melany s Toriným autom. Všetci sa začali na mňa pozerať a smiať. "Nesmejte sa. Toto by sa nestalo keby tu niekto,"ukázal som na Tori, "nenechal riadiť takého retarda." To som trošku prehnal, no možno asi ani nie. "No dovol? Ako som mala asi riadiť s tou nohou?"ohradila sa. "Mala si nechať riadiť Angie." "Ako asi, keď nemá vodičák?!" Tak to má koľko rokov? "A táto tu, buráčka smetiakov má?!" "Áno. Má ho už dva roky, ale neriadila odvtedy, čo nabúrala jej motoku do mojej brány!" Ona má motoku? No vlastne mala. Musí ma odviesť. Niekedy. Alebo Matta, keď po sebe tak idú. Snáď si nemyslia, že si to nikto nevšimol. Zalúbenci. "Ľudia pôjdeme už do domu??" spýtala sa Mell. "Chalani a baby ja som hladný, ak chcete môžete tu naďalej pokračovať v rozhovore, ale ja idem do domu" Matt povedal a stratil sa v dome. "Tak poďme aj my" zavelil som a zamierili sme do domu.
~Nashov pohlad
Zvoní mi mobil. Na obrazovke sa zobrazila fotka mojej priateľky Sophie. Zdvihol som. "Už čakám pre domom, príď pre mňa" povedala Sophie. "Dobre už idem" povedal som jej a zložil som. "Kam ideš?"opýtal sa Shawn a ostatný pozerali na mňa ako keby som padol z jahody. "Uvidíš" povedal som a zamieril som k vchodu do domu.-Večer
~Mellin pohlad
Grillovačka v plnom prúde, Nash si sem priviedol jeho priateľku Sophie. Keď sa predstavovala, Angie si myslela, že je Cameronova baba, Angie sa už chystala presadnúť si od Camerona, ale v tom povedala Sophie, že je Camova sestra a Nashova baba. Angie sa pritúlila ku Camovy, aké zlaté. Cameron jej dal ruku okolo pliec. Sophie, Nash, Cam a Angie sa začali rozprávať o nejakých blbostiach, tak som odišla do kuchyne za Tori. Tá sa zase rozprávala so Shawnov a Aaronom o varení. Aspoň mi bude mať čo variť. "Dúfam, že mi plánuješ niečo z toho zajtra uvariť" ozvala som sa. "Nie, pretože sme sa s chalanmi dohodli, že budete u nás spať" povedal Aaron. "Kedy si nám to chcel povedať?!" povedala prekvapene Tori a pozrela na mňa. Ja som mykla plecami a pozerala som sa na ňu. "Aaron a v čom budeme spať??" pozrela som naňho. "Povedzte chalanom, tý vám niečo dajú" žmurkol na nás. Išla som na záhradu, kde boli ostatný chalani -Tay, Carter, Jack J., Jack G., Matt a Hayes. Matt sa na mňa pozrel a otočil sa späť k chalanom. Johnson sa k nemu naklonil a niečo mu pošepkal. On prikývol, vstal a zamieril ku mne. Na čom sa ohladom mňa dohodli?? "Kde si nechala Tori?"zakričal Tay z lavičky. "V kuchyni so Shawnom a Aaronom. Inak povedal nám o tom, že ste sa dohodli, že u vás dneska spíme. Kedy ste nám to chceli povedať??" pozrela som sa na každého z nich. "Malo to byť prekvanie, ale keď to už viete snáď nie ste naštvané" povedal Matt, ktorý stál oproti mne. "Nevadí, prečo by aj malo?? My sme radi v spoločnosti, ale nabudúce nás informujte" povedala som pre všetkých. "Okey,"povedal Matty a tichšie pokračoval, "btw. spíš u mňa v izbe" povedal a usmial sa na mňa. Bože môže to prestať robiť?! Je tak zlatý, keď sa dokonale usmieva. "Nevadí mi to" odpovedala som mu aby si nemyslel, že ho nepočúvam. Náhle ma schmatol jednou rukou okolo pása a vykročili sme smerom k chalanom, ktorý mi robili neskutočné chute na to jedlo, ktoré grillovali. Jackovia zapájali repráky a iné veci. Asi budú spievať. Obaja sú dokonalé spojenie spevu a repu. Zbožňujem ich aj Shawna. Najlepší speváci na svete. Vždy som chcela ísť na ich koncerty, ale nikdy som sa tam nedostala, no teraz mám tú česť s Tori ich počuť naživo. Topková grillovačka so super ľudmi. S Mattom sme si sadli na lavičku a pozerali sa na Cartera s Hayesom. Twerkovali na trávniku pri bazéne. "Tak čo vy dvaja?"ozval sa Taylor, ktorý ležal oproti nám na lavičke a jedol čipsy. "Čo s nami má byť?"Matt mu odpovedal otázkou a pozrel na Taya, ktorý sa usmieval ako prihoretý. "Koniec debaty Tay. Chodte zavolať ostatných nech sem prídu"povedal Gilinsky. Johnson vstal a keď šiel okolo mňa povedal: "Poď so mnou Mell"a rukou mi naznačil aby som vstala od Matta a išla za ním. "Inak... hodili by ste sa k sebe"pošepkal mi Jack, keď som stála vedla neho. Široko som sa usmiala a Jack mi dal ruku okolo pliec. Cez záhradu som videla do obývačky, stále sa tam rozprávali Cam, Angie, Sophie a Nash. "Bože tý o čom tolko kecajú?!" "Netuším, ale debatovať tri hodiny v kuse nie je normálne" povedal a zasmial sa. Keď sme vošli do kuchyne Tori, Shawn a Aaron sa stále bavili o jedle.
~Anginin pohlad
Och, Cameron Dallas, prečo si taký dokonalý? Ale mohla by Sophie už konečne držať hubu?! Melie tu toľko blbostí o sebe, aká je sebecká! "Poďte na záhradu" zakričala na nás Melany. Neochotne sme s Cameronom vstali a šli za ňou. Keď sme vošli na záhradu, videli sme Hayesa s Carterom twerkovať. "Vážne chalani?" povedala som a oni prestali. "Angie nie!!," zakričala Mell a prudko sa otočila smerom ku mne, "zrušila si mi predstavenie," povedala a začala simulovať plač. Pomaly sa začínalo stmievať a mne to tu pripadalo romantickejšie ako pred hodinou. Svetlá svietili len v bazéne a na záhrade. "Budeš tu stáť alebo si pôjdeš sadnúť?" pozrel na mňa Cameron. Dal si ruku okolo mojich pliec a vykročili sme. Jeho ruka trošku na mne vysela, dvadsať centimetrový rozdiel sa nezaprie. Keď som si išla sadať stiahol si ma k nemu, takže som mu sedela na kolenách. Pošeplal mi do icha : "Si nádherná Angie"a tuhšie ma objal. Bola som snáď červená až na prdeli, snáď si to nikdo nevšimol. Tori, ktorá sedela pri Taylorovi sa na mňa dosť divne dívala. Bože ona si to všimla! Skúsi niečo zadrieť. "Angie čo sa tak červenáš?!"pozerala na mňa a usmievala sa do blba. Tvár som si zakrila rukami aby sa na mňa nikto nedíval. "A si ešte zlatšia, keď sa červenáš" povedal Cam a dal mi pusu na líco.
YOU ARE READING
It was not just a dream
RandomTeen fanfiction o Magcon boys a dvoch najlepších kamarátkach.