Arkadaşlar ilk kurgum o yüzden hatam varsa fikirlerinizi yorumda belirtebilirsiniz 💖
💙
Sabah erkenden okula gitmek için hızla evden çıktım yine ve yine geç kalmak üzereydim hızla okulun yolunu tuttuğumda çalan telefonuma baktım.Ayça arıyor...
Ayça en yakın arkadaşımdı ve aynı zamanda aynı sırada oturuyorduk oda benim gibi kitap delisiydi ve birlikte sürekli kitaplar hakkında konuşabiliyorduk aramasını yanıtladığımda mutlu sesi duyuldu.
"Açelya yine geç kalıcaksın"
Bu her zaman yaşanan bir durumdu her zaman derse geç kalır hocalarımdan özür dilerdim.
"5 dakikaya ordayım"
Diyerek telefonu kapattım ve adımlarımı daha fazla hızlandırdım ve en sonunda okula varabildiğim için şükür ettim hemen sınıfın yolunu tuttum,daha fazla geç kalmak istemiyordum kapıyı tıklatarak içeri girdi ve hocadan özür dileyerek duvar kenarındaki sırama oturdum. Ders coğrafyaydı ve bana göre dünyanın en sıkıcı dersiydi ama sınav senemdi ve sıkı bir çalışma gerekliydi eziyet gibi geçen 40 dakikanın sonunda ders bitti ve hoca sınıfı terk etti Ayça bana heyecanla döndü.
"Bil bakalım gelirken ne oldu"
"Bilmiyorum ne oldu"
"Önümden motorcular geçti ama görmen lazımdı motorları öyle güzeldi ki"
"Motorunuz çok güzelmiş deseydin" diyerek güldüm
"Ay dimi keşke en azından tanıştırdık"
Ayça heyecanla bir şeyler anlatırken ben sadece onu dinliyordum en sonunda Matematik hocamız sınıfa girdi ve
"Kaldırın kitapları sözlü yapıyorum" dedi.Sınıftakiler birbirine bakmaya başladı ama ben onların aksine rahattım çünkü canım annem sağolsun zorla ders çalıştırmıştı içimden anneme teşekkür ettikten sonra sözlüye odaklandım herkes hazırlıksız olduğu için düşük not almışlardı ama ben yüksek almayı başarmıştım.Derin nefes aldıktan sonra Ayça'ya döndüm.
"Okul çıkışında kitapçıya gidelim mi?"diye sordum.Başıyla beni onayladı.
"Gidelim tabii ki"
Bir bir geçen derslerin ardından çıkmak için toparlanıp okuldan çıktık.Okula en yakın kitapçı yarım saat uzaklıktaydı en sonunda vardığımızda girmek için adım attığımda Ayça beni durdurdu.
💙
Umarım ilk bölümü seversiniz.Hergün düzenli bölüm atmaya çalışıcam destek olursanız çok sevinirim. 💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Sana Ben Gibi Bakmaz
Teen FictionAçelya 18 yaşında genç kız kitap karakterlerine aşık ve onlar gibi birini istiyor ama bir yandan imkansız olduğunu biliyor acaba Açelya'nın sakin hayatı nasıl değişicek