Reyyan'dan( Sabah uyandım ve hazırlandım. Aşağı indim . Herkes yemek masasındaydı.)
- Günaydınnn.
Baran- Günaydın abiciğim. Gidiyor musun?
- Evet gidiyorum.
Ayten- E bari birşey yeseydin anneciğim.
- Yok annem yok orda yiyecem zaten. Size afiyet olsun. Kaçtım ben.
Baran- Görürüşürüz.
( Tam kapıdan çıktımda Miran ile çarptım.)
Miran- Dikkat et. Iyi misin? Bir şeyin oldu mu?
- Iyim Miran iyim merak etme. Özür dilerim.
- Soğrun değil.
- Neyse kaçtım ben. Görüşürüz.
- Görüşürüz.
( Arabaya bindim ama aklım Mirandaydı. Onu ila aşık olmuştum ama o bana karşı birşeyler hissetini bilmiyordum. Yola çıktım ve Lilanın doğum günü olacağı yere gittim. Onlar gelmişti.)
- Selammmm. Bu gün benim prensesimin doğum günüüü. Büyüdün mü sennnn.
- Reyyan ablaaa. Hoş geldinnnn.
- Hoş buldum meleğimm.
- Reyyan hoş geldin.
- Hoş buldum canım benim. Iyi misin sen? Yorgun görünüyorsun. Gözlerin kararmış.
- Iyim iyim sadece biraz yorgunum. Çok uymadım dün gece o yüzden.
- Kıyamam ben sana. Üzülme lütfen. Lila için düşün. Bu gün onun en mutlu günü.
- Haklısın.
( Lila çok mutluydu ve çok eylendi. Hediyemide çok beğendi. Parti bittinde tam gidecektik arabam bozuldu. Ne yapıcağım bilmedim ve arabadan indim.)
- Reyyan ne oldu?
- Arabam bozuldu. Ne yapıcağım bilmiyorum.
- Sen tamircileri ara gelsin arabanı alsın ve halletsinler evde de ben götürürüm seni.
- Çok teşekkür ederim. Sanada zahmet oldu.
- Olur mu öyle şey. Lafı bile olmaz.
( Onlar geldiler ve arabamı aldılar. Ben ise Dilan ile evime gittim. Yoldayken annem aradı.)
- Efendim annem.
- Kızım nerdesin? Eve geliyor musun? Merak ettim.
- Merak etme iyim geliyorum ama arabam bozuldu o yüzden Dilan beni kendi arabasın ila getiriyor.
- Tamam canım. Dilana selam söyle.
- Söylerim.
- Annemin sana selamı var.
- Teşekkür ederim. Selam aleyküm.
( Evime gittim ve Dilanı bir kahve için davet ettim ama kabul etmedi. Tam o sırada annem çıktı ve Dilan ile tanıştı. Annem çok ısrar etti ve Dilan ve Lila içeri girdiler. Salona oturduk ve kahveler gelmesine bekliyorduk. O sırada kapı çaldı. Içeri abim ve babam girdi.)
Kudret- Kızlar hoş geldiniz. Nısılsınız?
- Dilan bu benim babam Kudret. Baba bu benik arkadaşım Dilan.
- Çok memnun oldum Kudret bey.
- Bende kızım. Peki bu küçük prenses kim?
- Bu da Lila Dilanın küçük kardeşi.
- Memunu oldum.
Baran- Hoş geldiniz kızlar.
- Bu da yakışıklı abim Baran. Abi bu Dilan. Bu da Lila.
- Memnun oldum Dilan. Tanıştımıza memnun oldum küçük presnes.
- Bende memnun oldum Baran.
( Kahveler geldi ve oturduk. Sohbet etmeye başladık. Baran Lilayı çok sevdi ama Dilandan gözleri ayrılmadı. Galiba Dilandan hoşlanıyordu.)
Baran- Bana anlatılar kadarıyla bu gün senin doğum günüydü.
- Evet 5 yaşıma girdim.
- Iyi ki doğudun. Mutlu yılar sana.
- Çok teşekkür ederim Baran abim.
- Ee nısıl geçti doğum günün.
- Iyi geçti çok eylendik ama hep bir eksik var.
- Neymiş o eksik?
- Annem. O bir yıl önce öldü. Ben onu çok özlüyorum.
( Herkes çok üzüldük bunu duyunca. Dilanın gözleri doldu ve kendini belirtmemeye çalıştı.)
- Bende anneniz çok şanslı. Sizin gibi kızları oldu için. Ama sen üzülme. Neden biliyor musun? Çünkü annen seni görüyor ve sizinle gurur duyuyor kesinlikte.
- Öyle mi diyorsun?
- Dedim bile.
( Dilan ve Lila biraz daha kaldılar ve daha sonra kalktılar. Yemek için kalmaları istedik ama başka bir zaman dediler. Dilan ve Lila gittinde içeri girdik ve yemek masasına orurduk. Yemekten sonra herkes kendi odalarına gittiler. Salonda sadece ben ve Baran kaldım.)
- Abi.
- Söyle güzelim.
- Sence Dilan nısıl biri yani gördün kadarıyla.
- Neden bunu bana soruyorsun?
- Hiçç öylesine sordum.
- Reyyann.
- Iyi be tamam. Dilanı sürekli bakıyordun o yüzden sordum. Yani Dilandan hoşlandın galiba.
- Yani kız çok güzeldi ama çok yorgun hissediyordu.
- Bu gün öyleydi ama gerçekten çok iyi ve çok güzel bir kız.
- Belliydi.
( Baran ile biraz konuştuktan sonra odalarımıza gittik. Emindim ki Baran Dilan ile aşık olmuştu...)
Yeni bölüm 7 oy sonra❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk bu mu?
RomanceDilan ve Baran iki gençler. Hiç anlamadan birbirleri ile aşık olacaklar ama gerçek aşk bu mu?