13/08/2024 cumartesi. 16.26
İyi okumalar dillerim .Lütfen yardım edin lena yıldız kalp hastası 19 yaşında o daha çok küçük onun yardıma ihtiyacı var bizim ona ihtiyacı ımız var .
Acil kalp bağışı lazım Lena yıldız .
Hani sosyal medya da insanlar sevdikleri hayatta kalsın diye yalvarır ya . Bizde es geçeriz aman banane deriz hayatımıza devam ederiz .
İşte o yardım isteyen insanların arasında bende varım . Annemin karnındayken kalbim oluşmamış bebeklik den 19 yaşıma kadar başka sının kalbiyle hayata tutundum .ben hiç okula gittmedim hiç tek başıma dışarı çıkmadım hep odamda annemlerin bana kurduğu küçük dünyamda yaşadım . Dört duvar arasında ki odamda .
Sonra bişey oldu başkasının kalbi durdu . Zaten geçici değil miydi ki birgün beni bırakacakdı o da bugün oldu . Akşam sabah kalkmak için girdiğim yatağımdan uyanamadım , meğerse sonsuzluk uykum a dalacak mışım .
Benim bu hayattan bi beklentim yoktu ben zaten hep ölmek istedim .
Kendi kalbim yokken niye yaşayım ki o gün bu sabah mış .Annem odaya girdi gözlerim kapalıydı ama onları duyuyordum annem ağlıyordu çığlıklar eşlkiğinde . Babam geldi kalbime dokundu ama hissetmedi .
Son duyduklarım Lena yıldız acıl kalp bağışı...
Sanki dünya kalbimle birlikte durdu .
Emre yıldız dan ,(Lena nın babası) ,. Kızım ilk ve son göz ağrım kollarımın arasından kaydı gitti sanki . Kızımın hiç bir zaman kalbi olmadı . Kızım hastaydı doğdundan beri kalbi yüzünden hastaydı . Eşimin karnında 23 haftalıkken doğdu ona başka bir bebeğin kalbini taktıllar . O kalp ona can oldu dünya oldu . Kızım üzüldü mü , mutlu oldu mu , hep kalbi ağrıdı. Diğer çocuklar gibi özgürce koşup oynadı mı kalbi ağrıdı .
Çaresizlik ne dir. bilirmisiniz gözlerinin önünde eriyip yok olması kızın için hiç bişey yapamıyor olman ellin kolun bağlı olması .
Deli gibi tüm dünya da kalp arıyorduk ilanlar , sosyal medyada paylaşımlar , organ şirketleri , diğer hastane ler , okullar ama yoktu kızıma uygun kalp yoktu sikdiğimin dünyasında .
Kafamı bir kaç kez hastane duvarın a vurdum .
Can yıldız (amcası ) .Abi sakın ol Lena için ayakta durmamız gerek . Bak yengeme sorunlar bille kendine getiremedi . Kendine gel yapcaz onu düşünelim adam gibi .
Eşim selin hastaneye geldik den sonra kucağıma da bayıldı serum taktılar yaklaşık bir saat dır uyuyor .
Bir saat sonra .
Gözlerimi yoğun bakımın kapısına çevirdim doktor arkasında iki tane hemşireyle çıktı hemen ayağa kalktım .
Doktor . Gözünüz aydın Kalp bulduk 19 yaşında onur çalar iki kalbi var . İstanbul'da hastanede ameliyat a gircek kalbinin birisini lena ya kalp bağışı yapmaya karar verdiler .
Duyduğum haberle doktorun boynuna atladım .
Size minnettar ız doktor bey çok teşekkür ler . Kızım nasıl peki .
Doktor. Şu anki kalbi , yaklaşık dört saat idare eder , bu dört saat içinde diğer kalbin gelmesi demek , gelmez se eğer ...
Sus doktor sakın devam etme .
Tam iki saat geçti kızımın iki saati kaldı hiç bir haber yok . Yoğun bakımın önünde oturmuş çaresizce bekliyoruz neyi mi bende bilmiyorum ki kızımın ölmesini mi , yaşamasını mı neyi bekliyordum .
Eşim uyandı yanımda perişan vaziyette kafasını omzuna koymuş oturuyor . Ağlamıyor artık konuşmuyor öyle boş duvarı izliyor . Sanki göz yaşları bitti , kelimeler tükendi .
Kardeşim can kapının önünde yerde kafasını dizlerine koymuş bekliyor .
Hani baba olmak koca bir dağ demekdi ya ailenin arkasında koca dağ işde herkez benden bişey bekliyor ama ben o güveni veremiyorum eşime kızımız yaşayacak diyemiyorum ben bille bilmiyorum ki .Selin yıldız (annesi) . Boş duvara öylece bakıyorum . Evlat canını verebileceğin tek varlığın dır . Ama ben ona canımı veremiyorum .benim kalbimde babasının kalbi de Lena için uygun değil hiç bir tanıdığımız ın kalbi uygun değil .
Sen onu karnında taşı doğur büyüt besle bir gün ansızın tamamen yok olsun işde bu o kadar ağır ki .oturmuş başka birisinin yavrusu dan gelecek kalbi bekliyoruz . Tam bir saat ,kırk dakika ,yirmi saniyesi var yavrumun . Zaman herşeyin ilacı değil aslında keşke zamanı dura bilsem de kızım biraz daha nefes alsa , kimse söyleyemiyor bir saat otuz sekiz dakka yirmi saniye sonra kalp gelmese kızım ın öleceğini .
Ağlamak istiyorum olmuyor bağırmak istiyorum olmuyor
Birisini deli gibi suçlamak istiyorum sen yaptın senin yüzünde kızım orda yatıyor demek istiyorum ama aslında herşeyin suçlusu benim .lena nın kalbi benim bedenimde oluşmadı yapamadım kalbini oluşturamadım .onun canını ben yaktım hiç bir zaman ona iyi bir anne olamadım .Düşünceler arasından sıyrılıp kafamı kaldırdım doktor geldi .
Ayağa kalktım can kolumdan tutu destek verircesine .Nolur yalvarırım onu kurtar nolur , o benim canım kanım herşeyim onu kaybedemem .
Doktor. Ameliyat gayet iyi geçmiş kalp ambulans la getiriliyor . On beş dakika içerisinde bura olur . Tabi trafik olmazsa .
Doktor. İstanbul trafiği biliyorsunuz.
Emre. Hastanenin ismini verin gerekirse tüm yolları boşaltır o kalbi zamanında getiririm .
(Emre den ).
Arabayla ambulansı takip ediyorum
Önümde giden araç da kızımın hayatı vardı .Trafik yoktu Lena nın son bir saati kaldı tam bir saat .
Herşey yolunda giderken önümdeki ambulans durdu . Allah kahretsin.
Araç dan indim trafik kazası olmuş yolda yol kapalıydı hastaneye giden tek yol kapalıydı dizlerimin üzerine çöktüm iki kolumun arasında onun hayatı vardı ama götürmüyor dim .Emre bey sakin olun bı yolunu bulup yetişdircez .
Son otuz dakika kaldı.
Ayağa kalktım kalbi bana verin yürüyerek götürcem .
Emre bey bu imkansız hastane buraya çok uzak yüriyerek .
Adamın suratına yumurğu geçirdim sikik bana engel oluyor bağırdım kalbi verin . Bayan hemşire ellinde kırmızı kutuyla bana yaklaştı kutuyu kollarıma aldım .
Yürüdüm , yürüdüm koştum beş dakikadır yoldayım arkamdan atın üzerinde gelen adam gördüm hemen önüne geçtim .
Kardeş kızıma kalbini yetiştirmem gerek lütfen yardım et .
Adama kırmızı kutuya baktı . Sonra .
Atla abi hangi hastane dedi .
Ata bindim kardeş hızlan .Hastane ye geldiğimizde at dan hızlıca indim koştum merdivenleri ikişer, üçer çıkdım asansör e binmedim merdivenleri tercih ettim . Beşinci katta ulaştdığımda
Eşimin yerde çığlık seslerini işittim yavrumun kalbiyle birlikde yere diz çöktüm . Yanaklarım da ıslaklık hissettim hani erkekler ağlamaz diye bir söz var ya işde ağlamak bilinçsiz yapılan bir eylem erkeklerde ağlar ciğeri yanan her canlı ağlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Bağışı
Randominsanın kalbi olmalı nefes almak için , sevmek için , yaşamak işin kalbi olmalı . ben Lena yıldız dört duvar arasında sıkıştırıl mış 19 yaşında hayalleri alın mış . benim hiç bir zaman kalbim olmadı .