Tubuh Fasha Yang Menggiurkan
Latihan industri yang berjalan selama 4 bulan akhirnya mencapai penghujung. Seiring tamatnya latihan industri, tamatlah pengajian Fasha di universiti. Fasha merupakan pelajar tahun akhir sebuah universiti awam tanah air. Fasha kini sedang menyewa di sebuah apartment ibu kota jauh dari kampung halamannya. Semua rakan sekuliah Fasha yang turut sama menyewa dan menjalani latihan industri di syarikat yang sama dengan tempat Fasha menjalani latihan industri telah pulang ke rumah masing-masing. Tinggal Fasha seorang belum pulang.
Fasha merancang ingin mencari pekerjaan di ibu kota sementara menunggu keputusan markah latihan industri dan hari graduasi. Setelah berbincang dengan pemilik rumah apartment yang diduduki Fasha, pemilik apartment bersetuju membenarkan Fasha terus menyewa di situ tanpa dikenakan bayaran deposit. Kontrak perjanjian sahaja berubah. Sebelum ini kontrak perjanjian sewa melibatkan Fasha dengan rakan-rakannya. Kontrak yang baru hanya melibatkan Fasha seorang sahaja.
Selepas beberapa hari Fasha keluar mencari kerja dan menjalani temu duga, Fasha akhirnya diterima kerja di sebuah farmasi jauh beberapa ratus meter dari apartment yang disewanya. Fasha memilih bermula kerja secepat mungkin kerana tidak mahu terus bergantung harap dengan kedua orsng tuanya. Orang tuanya telah mengeluarkan belanja yang banyak untuk menampung kehidupan Fasha sepanjang empat bulan Fasha menjalani latihan industri di ibu kota. Shif Fasha masuk kerja bermula 10 pagi sehingga 10 malam dari bari Isnin-Sabtu. Farmasi itu tidak dibuka pada hari ahad.
Pada hari ahad, Fasha sering meluangkan masa sendirian berehat di rumah sewanya di dalam biliknya menonton drama di laptop. Jika tidak terlalu penat bekerja, Fasha akan keluar bertemu kawan-kawannya atau keluar berdua dengan teman lelakinya.
Suatu hari pada hari sabtu, selepas pulang dari kerja. Jam ketika itu menunjukkan pukul 11 malam. Selepas Fasha membersihkan diri, perut gadis itu mula kelaparan, dia terlupa memesan makanan lebih awal kerana kesibukan di tempat kerjanya tadi. Bahan masakan di dapurnya sudah habis. Dia melihat aplikasi yang menyediakan perkhidmatan menghantar makanan, di dalam aplikasi itu memberitahu semua kedai yang berada berdekatan rumah sewanya sudah ditutup. Dia ingin keluar tetapi tidak mempunyai kenderaan. Dia juga takut mahu menggunakan perkhidmatan ehailing pada waktu malam begini kerana telah banyak kes jenayah melibat perkhidmatan ehailing yang melakukan culik, rompak, rogol dan bunuh.
Kemudian Fasha perasan ada mesej dari kawan baiknya bernama Amir. Mesej itu diterima 3 jam sebelum Fasha habis kerja. Amir mengajaknya keluar makan malam selepas Fasha habis kerja. Tanpa fikir panjang, nombor Amir dihubungi. Amir tidak mengangkat.
"Dah tidur ke?" bisik hati Fasha mula resah.
Fasha yang kelaparan terus menghubungi nombor Amir. Selepas beberapa kali, lalu dijawab tidak lama kemudian.
"Weii..beb..kau ada mana? Jom keluar makan? Lapar nii" kata Fasha.
"Aku kat kedai mamak bawah apartment kau..kau nak keluar ke.. nasib baik aku tak order makan lagi..lambat kau balas.." jawab Amir.
"Sorry..tadi sibuk.. baru perasan chat kau..aku tunggu dekat tepi lif bawah apartment.." kata Fasha.
"Okei beb..aku datang sekarang.." Amir balas.
Tepat pukul 11.30 malam. Amir sampai di tempat letak kereta berdekatan lif apartment. Kelibat Fasha belum kelihatan. Amir mendail nombor Fasha. Fasha jawab. Amir beritahu sudah sampai. Fasha suruh tunggu. Dia baru keluar rumah. Beberapa minit kemudian, pintu lif terbuka Fasha munculkan diri. Amir perhatikan Fasha atas bawah. Gadis comel berumur 23 tahun itu memakai baju tshirt yang ketat bersama jaket dan berseluar trek yang nipis menampakkan alur bontotnya serta tudung sarung lilit di leher. Geram Amir melihat bentuk tetek Fasha yang terlindung di sebalik baju. Fasha masuk ke dalam kereta Amir. Bau minyak wangi yang di sembur di seluruh tubuh Fasha yang menggiurkan itu mengisi ruang udara dalam kereta. Amir menelan liur dengan bau yang mengghairahkan dari tubuh Fasha yang padu itu.