Sabah kuş cıvıltılarıyla gözlerimi araladım.
Ayağa kalkıp odamdaki banyoya girip günlük işlerimi halledip çıktım.
Hızlı bir şekilde yatağımı topladım ve giysi dolabının önüne geldim.
Kapağını açıp elbiselerime bakmaya başladım.
Bugün Ablamın düğünü vardı zorla evlendiriliyordu herkes bir koşuşturma peşindeydi ablam için mutluydum çünkü ablamın eşi olacak selçuk abi çok iyi bir adamdı kadınlara el kaldırmaz saygı duyar el üstünde tutardı.
Ablamla birbirlerine aşık olarak evlenmiyorlardı görücü usulü evlendiriliyorlardı ablam istemiyordu ilk başlarda babamdan çok dayak yemiş annemden hakaretler almış eniştem tarafından kilere kapatılmıştı ablamı ellerinden hep ben kurtarmış onlara boyun eğmemiştim.
Görücü usulü tanışmışlardı birbirlerine itiraf edemeselerde birbirlerini seviyorlardı bunu herkes görüyor ve biliyordu birbirlerine attıkları kaçamak bakışların ardındaki o yoğun hisler hepsi ortadaydı ama ikiside kendilerine bunu itiraf etmekten kaçıyordu.
Dolabımdaki pembe çiçekli elbisemi alıp giyinmeye başladım bu elbisemi çok seviyordum çünkü bana uğur getiriyor şansımın daha çok arttığına inanıyorum çünkü bu elbiseyi her giydiğimde hayatımın parçası olacak biriyle tanışıyordum acaba bugün ne yaşayacaktım?
Üstümü giyinir giyinmez makyaj masama oturdum saçlarımı yarım at kuyruğu yapıp pembe kurdelemi taktım.
Beyaz tenime güneş kremi ve nemlendirici sürdüm dudaklarıma ruj ve lipgloss sürdüm gözlerime rimel sürdüğümde hazırdım aynadaki yansımama öpücük atıp kalktım.
Topuklu beyaz ayakkabılarımı giydim ve aşşağıda koşturan ev ahalisinin yanına inecekken ablamın odasına doğru ilerlemeye başladım.
Herkes bir yere koşuyor birşey yapıyordu.
Ama kimse ablamı düşünmüyor fikirlerini almıyordu en çokta buna sinir oluyordum bir insan gelinliğini kendi seçmez mi!?
Ama gelin seçmez ayıp mış sanki ablam değil onlar evleniyordu herşeyi onlar seçiyor biride dönüp ablama beğendin mi?, senin fikrin ne?, diye sormuyordu!
Siz oturun nikah masasına tam olsun!
Sanki onlar kullanacak giyecekti!
Saçmalık bir ömür boyu kullanacağı şeyleri ablam seçmeliydi onun rızası olmadan herşeyi kendilerine göre almışlardı .
Ablamın odasının önüne geldiğimde içeriden ağlama sesleri geliyordu bunun nedenini çok iyi biliyordum ve bu sebep hem canımı yakıyor hemde sinirlendiriyordu.
Ablam zorla everilmek(evlendirilmek) istemiyordu üstünde çok baskı vardı baskılara katlanamadığı için kabul etmişti bu evliliği okumak istemişti ablamın en büyük hayaliydi okuyup doktor olmak ama liseden sonra babam kadın kısmı okumaz kırar dizini oturur bir kaç yıla evlenirsin zaten demişti.
O babama boyun eğmişti ama ben eğmemiş diretmiş ve istediğime kavuşmuştum tıp fakültesini 100% bursla kazanmıştım para olsaydı kimse izin vermezdi babamdan çok dayak yemiştim 3 gün aç bırakıldığım olmuştu ama ben pes etmemiştim.
Derin bir nefes alıp kapıyı açtım içeri girdiğimde gördüğüm manzara canımı yakmıştı ablam sinir krizi geçiriyordu hiç vakit kaybetmeden yanına çömeldim.
"Abla Gök kızın geldi seni koruyacak"dedim beni görür görmez kollarını boynuma doladı kafasını göğsüme koydu hıçkırarak ağlıyordu.
Saçlarını okşamaya başladım küçükken her dayak yediğimde orman gözlü koruyucun geldi gök kızım der beni göğsüne çekip saçlarımı okşardı hiç usanmadan sabaha kadar okşamış yanımda durmuşluğu vardı o bana anne baba olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı/Berdel
Teen FictionSersem sersem yürürken kafamı duvar kadar sert bir şeye çarpmakla geriye doğru savruldum gözlerimi kapattım yere yapışmayı beklerken belime güçlü kollar sarıldı. Bir gözümü açıp etrafı yoklarken gördüğüm kişiyle dona kaldım urfanın zalimliğiyle nam...