𝖨𝗇 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖺𝖽𝗈𝗐𝗌 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗅𝗎𝗋𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗎𝗇𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗋𝗇𝖾𝗋𝗌,𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖿𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇𝗀𝖾 𝗎𝗇𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.𝖳𝗐𝖾𝗅𝗏𝖾 𝖸𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝖺𝗌 𝖺 𝗌𝗒𝗆𝖻𝗈𝗅 𝗈𝖿 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖩𝗎𝗌𝗍𝗂𝖼𝖾,𝖲𝗍𝖾𝗏𝖾 𝖱𝗈𝗀𝖾𝗋𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗀𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝖲𝗎𝗉𝗋𝖾𝗆𝖾 𝖫𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖴𝖲 𝖦𝗈𝗏𝖾𝗋𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖧𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋 , duty called him back to the battlefield 𝖿𝗈𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝗆𝗈𝗇𝗎𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅 𝗋𝗈𝗅𝖾. 𝖠𝗌 𝗁𝖾 𝖽𝖾𝗅𝗏𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝗉𝗍𝗁𝗌 𝗈𝖿 𝖺 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝗂𝖿𝗂𝖾𝖽 𝖿𝖺𝖼𝗂𝗅𝗂𝗍𝗒 , 𝗌𝖾𝖺𝗋𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖼𝗋𝗎𝖼𝗂𝖺𝗅 𝖽𝖺𝗍𝖺 𝗇𝖾𝖾𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾 𝖵𝗂𝖻𝗋𝖺𝗇𝗂𝗎𝗆 , 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗆𝖺𝗍𝖾𝗋𝗂𝖺𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝖾𝗅𝖽 𝗂𝗇𝖽𝖾𝗌𝗍𝗋𝗎𝖼𝗍𝗂𝖻𝗅𝖾, 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗌𝗍𝗋𝗎𝖼𝗄 𝗁𝗂𝗆 - 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗍𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀
𝖳𝗁𝖾 𝖲𝖼𝖾𝗇𝖾 𝗌𝗁𝗂𝖿𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺 𝖼𝗅𝖺𝗇𝖽𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝖾 𝗀𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗂𝗇𝖽𝗂𝗏𝗂𝖽𝗎𝖺𝗅𝗌 𝖼𝗅𝗈𝖺𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗌𝗁𝖺𝖽𝗈𝗐𝗌 , 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾𝗌 𝗈𝖻𝗌𝖼𝗎𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗆𝖺𝗌𝗄𝗌 𝗈𝖿 𝖺𝗇𝗈𝗇𝗒𝗆𝗂𝗍𝗒. 𝖠𝗆𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝖺 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 𝗎𝗇𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝖠𝗇𝖺𝗋𝖼𝗁𝗒 𝖨𝗆𝗉𝖾𝗋𝗂𝖺𝗅 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗍𝗒, 𝗁𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗆𝖻𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗅𝗂𝖼𝖾. "𝖵𝗂𝖻𝗋𝖺𝗇𝗂𝗎𝗆 , 𝗒𝖾𝗌," 𝗁𝖾 𝗁𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 , 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗀𝗅𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌 𝖿𝖾𝗋𝗏𝗈𝗋. "𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗈𝖻𝗍𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝖾𝗒 𝗍𝗈 𝖻𝗎𝗂𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗎𝗅𝗍𝗂𝗆𝖺𝗍𝖾 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖺𝖻𝗅𝖾. 𝖭𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖦𝗋𝖾𝖺𝗍 𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗆𝖾. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝖺𝗆 𝖽𝗈𝗇𝖾, 𝖺𝗅𝗅 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝖠𝗇𝖺𝗋𝖼𝗁𝗒 𝖨𝗆𝗉𝖾𝗋𝗂𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈 𝖺𝗆𝗈𝗎𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋-𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋𝖾𝖽 , 𝗉𝖺𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼 𝗌𝗈𝗅𝖽𝗂𝖾𝗋𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗆."
𝖠𝗌 𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺 𝗋𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗎𝗍𝗁 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖺𝗍𝖺 , 𝖺 𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝖿𝗈𝗋𝖾𝖻𝗈𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗌𝖾𝗍𝗍𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆. 𝖳𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗁𝗂𝗀𝗁𝖾𝗋 𝗑 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝖾𝗆𝗒 𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗋𝗈𝗎𝖽𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖽𝖺𝗋𝗄𝗇𝖾𝗌𝗌 , 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗍𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗌𝖾𝖾𝗆𝗂𝗇𝗀𝗅𝗒 𝗂𝗇𝗌𝗎𝗋𝗆𝗈𝗎𝗇𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾. 𝖶𝗂𝗍𝗁 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 , 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖺𝗍 𝗈𝖿 𝖠𝗇𝖺𝗋𝖼𝗁𝗒 𝖨𝗆𝗉𝖾𝗋𝗂𝖺𝗅 𝗅𝗈𝗈𝗆𝖾𝖽 𝗅𝖺𝗋𝗀𝖾𝗋 , 𝖼𝖺𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝗁𝖺𝖽𝗈𝗐 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖲𝗍𝖾𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝖽𝖾𝖺𝗋. 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖺𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖾𝗌𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗇𝗀𝗍𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗄𝗂𝗅𝗅 𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝗎𝗇𝗐𝖺𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝖿 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝖽𝖾𝖺𝗅𝗌 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝗐𝗈𝗋𝗇 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝗍𝖾𝖼𝗍.
𝖠𝗆𝗂𝖽𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗈𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝖼𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗍𝗒, 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝗆𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗋 - 𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺'𝗌 𝗎𝗇𝗐𝖺𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝗌𝗈𝗅𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗒𝗋𝖺𝗇𝗇𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍𝗂𝖼𝖾 𝗉𝗋𝖾𝗏𝖺𝗂𝗅𝖾𝖽 . 𝖳𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗀𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝖾𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝖿 𝖾𝗉𝗂𝖼 𝗉𝗋𝗈𝗉𝗈𝗋𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌, 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝖺𝗍𝖾 𝗈𝖿 𝗇𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗁𝗎𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗅𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗎𝖾 𝗆𝖾𝖺𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝖺 𝗁𝖾𝗋𝗈 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽. 𝖠𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗌𝖺𝗀𝖺 𝗎𝗇𝖿𝗈𝗅𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗇𝖾𝗌 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝗂𝗅 𝖻𝗅𝗎𝗋𝗋𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗎𝗅𝗍𝗂𝗆𝖺𝗍𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝖠𝗇𝖺𝗋𝖼𝗁𝗒 𝖨𝗆𝗉𝖾𝗋𝗂𝖺𝗅 𝖽𝗋𝖾𝗐 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋, 𝗉𝗋𝗈𝗆𝗂𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖿𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈 𝖣𝖾𝖿𝖾𝗇𝖽.
𝑻𝑶 𝑩𝑬 𝑪𝑶𝑵𝑻𝑰𝑵𝑼𝑬𝑫...𝑰𝑵 𝑷𝑨𝑹𝑻 𝟐
𝑶𝒏𝒆 𝑴𝒂𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑶𝒏𝒆 𝑵𝒂𝒎𝒆
YOU ARE READING
𝗖𝗔𝗣𝗧𝗔𝗜𝗡 𝗔𝗠𝗘𝗥𝗜𝗖𝗔:𝖳𝖧𝖤 𝖫𝖠𝖲𝖳 𝖡𝖠𝖳𝖠𝖫𝖫𝖨𝖮𝖭
Action𝟣𝟤 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖧𝗂𝗌 𝖨𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖢𝖺𝗉 𝖱𝖾𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖧𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝖲𝗎𝗉𝗋𝖾𝗆𝖾 𝖫𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖴𝖲 𝖦𝗈𝗏𝖾𝗋𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖲𝗍𝖾𝗏𝖾 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗌 �...