Bölüm 27

1 0 0
                                    


Bölüm 27: Erken Gelen Parvati

Parvati, ertesi gün erkenden uyanıp okula gitmek için hazırlandı. Erken kalkmasına rağmen hızlıca hazırlandı ve okula gitmek için yola çıktı. Normalden daha erken olduğu için yolda pek az insan vardı. Okula varmadan önce biraz zamanı olduğunu fark edince, bir bankta oturup biraz dinlenmeye karar verdi.

Bankta otururken, arkasında sessizce birinin geldiğini hissetti. Aniden bir dokunuşla irkildi ve arkasını döndüğünde, yakışıklı bir genç adam karşısında duruyordu. Parvati, genç adamın karizmasına ve ani buluşmanın verdiği şaşkınlığa karşın biraz utangaç bir şekilde bakışlarını yere çevirdi.

Genç adam, nazik bir gülümsemeyle, "Merhaba, ben Arnav," dedi ve elini uzattı. "Buyurun."

Parvati, utangaç bir şekilde elini uzatarak, "Merhaba, ben de Parvati," diye cevapladı. İkisi de bir an sessizce durduktan sonra, Arnav devam etti: "Burada ne yapıyorsunuz? Okul henüz açılmadı gibi görünüyor."

Parvati, hafifçe gülümseyerek, "Evet, erken gelmişim galiba," dedi. İkisi de oturdukları bankta sohbet etmeye başladılar. Arnav, Parvati'ye biraz kendisinden ve hobilerinden bahsetti. Parvati ise, okul, aile ve hobileri hakkında konuştu. İkisi de zamana karşı yarışmadıkları için bu beklenmedik buluşmadan keyif aldılar.

Okulun açılmasına yakın bir zamanda, ikisi de birbirlerine Instagram adreslerini takdim ettiler ve bir gün tekrar buluşmayı umut ettiler.

ÜÇ KIZ KARDEŞWhere stories live. Discover now