1

4 1 0
                                    

-Izuku'dan-

Sabah zorla yataktan kalktım ve gözlerimi ovarak tuvalete gittim ve ihtiyaçlarımı hallettim. Okul formamı giyinerek aşağıya-mutfağa- inerek sınıftakilerin sohbet ettiği kahvaltı masasına doğru yaklaştım. Kacchan yine bağırıyordu, neden acaba? Mina-san bi' şeyler söyleyerek Kacchan'a bakıyordu. Dinlesem mi?Evet dinlicem tabii ki.

M:Bakubabe~ yalan söyleme Midobabe ile aranızda ne vaarr?~

B:NE OLABILIR AMINA KODUMUN COCUGU

M:hmm~ belki sevgili?~

Mina-san'ın bu sözüyle kızardığımı fark ettim ve dinlemeye devam ettim.

B:NE ALAKA RAKUN GOZ ONDAN NEFRET EDIYORUM

Benden nefret mi ediyordu cidden?Sevmediğini biliyorum da nefret mi ediyordu?Üzülmüştüm evet. Sonuçta bebeklikten beri arkadaşımdı. Yani beni arkadaşı olarak görüyorsa tabii...

Ura:Bakugo-kun abartma istersen Deku-kun'dan nefret etmediğini herkes biliyor.

Kiri:Haklı Bakubro

B:Tamam lan etmiyorum ama aramızda bir şey yok?

M:hm öyle olsun bakubabe~

K:Neyse hadi devam edelim yemeye

Kacchan benden nefret etmiyormuş. Çok mutluyumm. Neyse yemeğe gidiyiimm

Mido:Günaydın çocuklarr

*katsuki hariç herkes günaydın der*

Yüzümdeki her zamanki gülüşümü bozmadan masaya oturdum ve yemeye başladım.

☆☆☆

M:yemek çok güzeldi! Kim yaptıysa eline sağlık!!

B:Ben yaptım tabii ki güzel?

M:OHA KACCHANN MUKEMMELDII

B:Biliyorum~

M:Kacchan çok kötüsün.

Dedim ve güldüm. Kacchan da hafiften sırıttı ve masadan kalktı.

M:Midobabe bir şey sorabilir miyim~?

M:Tabii ki Mina-san!

M:Bakubabe'yi seviyor musun?

M:Tabii ki seviyorum bebeklik arkadaşım sonuçta!

Kami:Bro o anlamda değil-

M:Ondan hoşlanıyor musun diyorum?

M:Ha-ne alaka hayır?

M:off yaa neysii benim gitmem gerek baybayy

M:Sana da baybay Mina-san..?

Bu saçma konuşma sonunda bitmişti ve bende Mina-san'ın neden böyle bir soru sorduğunu düşünüyordum. Cidden ondan hoşlanıyor muşum gibi mi görünüyor? Davranışlarını değiştirsem mi acaba? Bu konuyu Todoroki-kun ve Uraraka-san ile konuşmak istiyorum onlar halleder.

☆☆☆

Todo:Bizimle ne konuşmak istiyordun Midoriya?

U:Evet Deku-kun çok merak ettim!

M:Tamaam...Mina-san neden Kacchan'dan hoşlanıp hoşlanmadığımı sordu biliyor musunuz?

Dedim hafif kızararak(bu sefer cidden hafif)

T:Midoriya, Bakugo ile çok yakınsınız ve bu muhtemelen Mina'nın dikkatini çekmiş

U:Yani muhtemelen Mina-san sınıfın shipperi sonuçta!

M:eh...Cidden bende diyorum bazen çok yakınız biraz mesafeli mi davranmalıyım?

U:Saçmalama Deku-kun! Bakugo-kun'un seni sevdiği çok belli arkadaş olarak yada başka bir şey fark etmiyor.

M:Öyle mi? Bana sevmiyor gibi geliyor... Kacchan herkese kaba ama bana daha kaba..?

T:Öyle deme Midoriya Bakugo seni cidden seviyor onun sana olan sevgisini boşa cıkarmamalısın.

M:Ya ben sevmiyorsam?

U:SAÇMALAMA ARTIK DEKU-KUN!

Uraraka-san, gözlerini kapatmış, kaşlarını çatmış ve ellerini yumruk yapmış bir şekilde bağırdı. Uraraka-san her zaman bağırmaz gerekli olduğunda bağırırdı. Bu demek oluyordu ki onu cidden kızdırmıştım. Oflayarak,

M:Tamam belki hafiften hoşlanıyor olabilirim...

T:Midoriya seni asla yargılamayız istediğini bize söyleyebilirsin, değil mi Uraraka?

U:Evet Deku-kun!

M:ehh teşekkür ederim çocuklar sizi çok seviyorum

Dedikten sonra ikisini kollarımın arasına alarak sarıldım.

☆☆☆

-Katsuki'den-

Farkındayım Izuku'dan hoşlanıyorum hatta aşığım ama... Yaptıklarımdan sonra onu arkadaşça sevmeyi bile hak etmiyorum her ne kadar özür dilesem ve kabul etsede ben kendimi kabul edemem. Ona nasıl böyle şeyler yapabildim anlamıyorum... OF YETER YA. Uyumak istiyorum...

☆☆☆

Uyandığımda yaklaşık bir saattir uyuduğumu fark ettim. Saat yediye yaklaşıyordu bende sınıfın oturup konuştuğu ortak toplanma salonuna gittim. Sadece Izuku vardı. Etrafta da kimse yoktu. Nolurdu ki gidip sarılsam. Kararımı verdim ve Izuku'nun yanına gittim.

B:De-Izuku

Dedim ve boynuna sarıldım Izuku'nun gözleri fal taşı gibi açılmış duruyordu. Ne çektirmişim ben buna sarılınca bile şaşırıyor.

M:K-kacchan?

B:eh özür...

Diyerek yanından kaçtım aslında özür pişman yada üzgün  olununca dilenirdi-yada ben öyle biliyordum- ama üzgün veya pişman değildim ben. Şeytanım ben!!

☆☆☆

WIUU YENI KITABA BASLAIDM UMARIM GUZEL OLURR BTW YAN SHIP OLARAK KIRIKAMI OLABILIR BI IHTIMAL EGER BASKA SHIP ISTEGINIZ VARSA YAZINN

573 KELIME

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakudeku~'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin