Era o data, de mult, un cuplu, era fericit. Dupa mult timp, el isi dorea o fetita, cu par blond si ochi albastrii. Apoi dupa mult timp ea nascuse ..o fetita blonda cu ochi albastrii.Iubirea lor era magica.I au ales numele Alice .Ei au lucrat in strainatate iar pe copila o crescusera bunicii. Dupa ce Alice a crescut, parintii ei au inceput sa se certe, mult. Mama ei devenise alcoolica , si de la un timp incepuse sa il insele pe el... iar certurile erau din ce in ce mai multe..pana intr o seara. Cand Alice dormea, ei au fost ,cu rudele la judecatorie. Custodia a ramas la tatal ei. Avea 4 ani cand s au desparit.Alice era o fetita gingasa, mai ales buna la suflet.Cand ea mergea la gradinita, fetele,nu o lasau sa stea cu ele, doarece,toti stiau de mama ei , ele ii spuneau "Nu! Tu nu ai voie! " . Dar de fiecare data ,ea , nu plangea, nu se supara. Era ..minunata.El a ramas cu ea si parintii lui, bunicii ei.Bunicii ei care o iubeau ca pe ochii din cap. Doar ei o crescusera, si ea la fel..o dulceata de copil..
Dar lucrurile se schimba, ei ii parasesc pe amandoi. Ea creste, se dezvolta, ajunge la adolescenta. Insa tatal ei, devine,rau, isi schimba comportamentul. Dar nu tot timpul..are si partile lui bune..dar nimic nu va mai fii ca inainte. Alice a strans toata supararea in ea, de cand era mica, devine mai rautacioasa, mai egoista. Mai retrasa, timida.Nu vrea sa faca rau,nimanui..atat ca lumea nu o vrea. Altii spun ca ea e vinovata. Nimeni nu o intelege.Nimeni nu stie prin ce si cate a trecut..Nimeni nu ii intelege Sentimentele...Heei!! Aceasta este cartea de care vroiam de mult sa ma apuc. Astept comentarii,pareri. Daca vad ca totul e ok, voi continua.(o sa vad si daca e ceva de editat, dar cred ca e.)
Va pup si va multumesc. ❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Sentimentele Puştoaicei
RomanceViata te pune la încercare.Prietenii te lasă. lumea te urăște.Ce vei face? Acestea sunt, Sentimentele Puștoaicei.