Alarmın sesine yüzümü buruşturarak kalktım saate baktıgımda saat 7:38 di.
Annemin "hadi kızım kalk geç uyandın gene ilk alarmı duymadın!" Diye sesini duyduğumda geliyorum anne diyerek formamı giyerek saçlarımda örerek çıktım odamdan Merdivenleri indigimde masada sadece babam ve annemin oldugunu farkettim abim yoktu.
"Abim nereye gitti anne?" Direk anneme sordugım için babam sinirden güldü hep ettigimiz gibi
dünde kavga etmiştik yine bişeyleri kırmıştı."Hastaneye gitti Asi."ismim Asel Adaydı ama annem bana Asi der abimse adella derdi babam ise normalce Ada derdi.Benden nefret ediyor bunu biliyorum.
Hemen masaya oturmak için sandalyemi çekmiştim ki babam sandalyeyi ayagıyla iterek düşürdü kaşlarımı çatarak ona baktım.Ona itaat etmemi istiyordu,ve ben bunu yapmıcaktım.
"Derdin ne senin?" Dedigimde kafasını geriye atarak güldü yüzümü buruşturdum çünkü igrenç gülüyordu.
"Derdimi hala anlayamadın mı? Yazık." Gözlerimi devirdigimde sinirle bana baktı ellerini masaya vurarak kalktı annem Vedat! Desede umursamadı tam karşımda dikildi dimdik baktım.
"Sakın bidaha bana gözlerini devirme bana itaat edeceksin zorunlusun!ben senin babanım." Dedi bu seferde gülmeye başlayan bendim.
"Babalık? O şey sende varmı? Varsa söylede bizde bilelim yani."yüzüme gelen tokatla kafamı yana egdim annemin çıglıgı babamın sinirle üzerime yürüyüşü herşeyi açıklıyordu;gene dövücekti.
"Senin o dilini keserim!"diye bagırıp yeniden vurucagı zaman bir el kolunu tuttu.
"Sakın baba!" Abim gelmişti o hastaneye gitmemişmiydi? Kapı sesi açıldığını duymadıgıma göre camdan girmişti zır deli.
"Sen karışma Tunahan!" Elini çekti üzerime yürümeye başladı bir adım dahi atmadım.
"Baba." Diyerek önüne geçti abim.
Annem bana kaş göz yaptı dikkatle anlamaya çalıstıgımda yukarıyı gösterdi yani odama gitmemi söyledigini anladım."Ben odamdayım bugun okula gitmicem aşırı gereksiz yere." Diyerek merdivenlere yürüdügümde abimin sesini duydum.
"Hazırlan hastaneye gidiyoruz bugun benim yanımdan ayrılmayacaksın." Oldu canım başka? O doktorluk yapacak bende insanlara o gülümsücem? Aşırı merak ediyorum bunun kafasındaki civataları kim gevşetti?
"Sıkılırım orda ben."
"Sıkılmassın hadi hazırlan kucağımda zorla gitmek istemessin herhalde. En son seni taşıdığımda seni düşürmüştüm adella." Sinirle ona baktım söylenerek odama çıktım beyaz mini etek giyip üstümede yeşil renk bir tişört giydim. Aynadan kendime baktığımda kahverengi saçlarımın güzeligine iç çektim.
Gözlerime baktığım sırada kahverengilerin pardon sade kahverengi gözlerimin yorgun olduğunu fark ettim.
Dün eve 5te gelmiştim 5e kadar deniz kenarında aglamıştım.
Sinemi özlemiştim ama bana ihanet ettiği gün aklıma gelince küfürler sıralıyordum.Evden kaçtıgım zaman onlara gitmiştim babam beni dövmüş heryerim kan ve morluklar içindeydi. Beni gördüğünde korkmuştu ama evine almıştı ve babamla anlaşma yapıp beni parka götürcem diye babama vermişti! Onun yüzünden gene dayak yemiştim.
Aşşagı indigimde abimin beni bekledigini gördüm.
"Gidelim." deyip kapıya gittiginde içimden küfür savurup "öküz." dedim ve sanırım bu kısmı dışımdan söyledim..bana bakıyor bakıyor hala bakıyor ne gördüde bakıyor ulan sade kahve saçlar gözler bide dudagı patlamış birisi var karşısında ne var sanki!"Sen bana öküzmü dedin."başımı sallayıp tatlı şekilde gülümsedim gözlerini devirip kolumdan tutup götürmeye başladı. Pardon sürüklemeye başladı!
"Abi yavaş." Dedigimde "sus bugun arabada arkadaşım var rahat dur." Diyerek beni susturdu.
Arabaya bindigimde arkadaşına baktıgımda donakaldım.
_ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ __ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _
Selamlar böyle bi hikaye yazmayı düşündüm.Sizce Asel Adanın babası Aseli dövmeyi bırakıcakmı?
Tunahanın arkadaşı kim peki? Neden donakaldı?
Sizi seviyorum kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki büyük acı
Randomyaşıyordum ama buna yaşamak deniyorsa o öldü benide ruhen öldürdü onu çok seviyorum neden gitti? gitmesin kalsın isterdim.