Donakalmıştım karşımda onu asla beklemiyordum.
Ne? 1 yıl önce beni babamdan kurtarıp 3 gün evinde ailesiyle kaldığım Poyraz Efe mi burda?
Kesinlikle ailesine ailem olun demedim.
Ben napabilim ki? Babam hergün içip içip dövüosa gerçi içmedende dövüyor.
Annem ise seviyorum ayrılman diyorsa.
Bir dizi vardı Kemal'im yapmaz diodu annem ise, Vedat'ım yapmaz tarzı kafasında."Selam Asel." Dedi Poyraz şaşkınlıgım daha fazla arttı,abimin yanında beni tanıdıgını nasıl belli ederdi?
"Tanışıyormusunuz?" Abime baktım, bence kızmazdı hatta teşekkür ederdi ama kendisini ben koruyamadı diye üzgün hissedermiydi?
"Evet baban sokakta döverken kurtarmıştım sakinlesin biraz diye evime götürdüm ve merak etme aramızda bişey geçmedi."aramızda bişey geçmemişmiş banyoda sıkıştırıp bana'benim evindeysen dedigimi yapmak zorundasın' diyerek zorla öptüren bendim demi! Hayır öpmedim kucagına aldı salması için minik öptüm tabi o biraz abarttı.
Tamam evet! Hoşuma gitmişti ve bende karşılık verdim.
O gün aklıma gelince utanıp gözlerimi kaçırıp hafif gülümsedim.
"Bence başka birşeyler daha var." Dedi abim.
"Hayır ailemi sevdigi içindir belki."
"He evet evet ondan çok tatlılardıı."
"Güzelmiş." Dedi abim kafamı yaslayıp yola baktım onlar ise müzik hakkında konusuyorlardı. Ne? Müzikmi? Neden hep sevdıgım müzikleri söyledi ki şimdi?
"Sen benim sevdiğim müzikleri nerden biliyorsun?" Dedim kendimi tutamayarak.
"Bilmiyordum,bilmiş oldum bende o müzikleri severim."
"Çok iyi." Diyerek önüme döndüm.
Poyraz Efe
Dışarıyı izliyorum sanan kişilere arabanın dış aynasından baktım.
Tunahan, benim tek kardeşim.
Beni o gün 4 kişiden kurtarmıştı,
Tabi kendisinide dövdürerek.O gün okulda beni döverlerken gelmişti bırakın cocugu diyerek karışmıştı kavgaya,Tunahan güçlüydü ne kadar dövüksede iki katı dövmüştü.
Kardeşim benim dostum.
Yüzümde hafif bir gülümseme oluştu.
Asel Ada o sokakta dövüldügü zaman tanıştık sanıyor.
2 yıldır peşinde oldugum kız
Hayır,kötü bir niyetim yoktu sadece benim gizli meslegimi biliyordu ve onu öldürmek zorundaydım ama o gün geçirdiği kaza sonucu neyseki o günkü olayları ve geçmişteki bazı şeyleri unutmuştu.O günden sonra asla ondan kopamadım.
Banyodaki zamanımız aklıma gelince sırıttım.
Çok güzeldi.
"Neden öyle bakıyorsun?" Aselin sesiyle kendime geldim aynadan dimdik ona bakıyormuşum ah ne salağım.
"Dalmışım gece uyumadımda." Yalan degildi şerefsiz yoksunun birisine depoda azıcık(!) acı çektirdik haketmişti.
Bir 6 yaşındaki bebegi satmaya kalkışan bir şerefsizdi.
Şimdi o çocuga nemi oldu?
Hayır yurda veremezdim,annem ve babama söyledim evlatlık aldılar evet minik bücür bir kardeşim oldu.
Bu dünyada Adalet bulmak zordu
Gerekirse Adaleti ben bulucak ben
Oluşturucaktım.Asel Ada
Çok garip ama bir o kadarda çok güzel hissediyordum.
Abimin odasındaydım bir işi çıktığını söyleyip 1 saat öncesi çıkmıştı yarım saat önce Poyraz Efe Gelip bana bi kaç saçma şey sormuştu.
12 temmuzda neler yaptıgımı.
12 temmuzda evimden çıkıp çıkmadıgımı gibi şeyler sormuştu.
12 temmuzda ne vardı?
Benim adımda Asel Ada ise ben bu işin peşini bırakmam büyük adam.
★
-nasıldıı?-Poyraz Efeyi sevdinizmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki büyük acı
Randomyaşıyordum ama buna yaşamak deniyorsa o öldü benide ruhen öldürdü onu çok seviyorum neden gitti? gitmesin kalsın isterdim.