ölüm İle Kalım Arası

4 0 0
                                    

Okul çıkışı Darla'nın arkadaşları kafeye gitmeye karar verir ve Darla'ya onunda gelmesini söylerler.

Darla ilk başta hiç istemese de onları kırmayıp kafeye gitmeyi kabul eder. Fakat kimse okul forması ile gitmek istemediği için kıyafetlerini değiştirip kafede buluşmaya karar verirler.

Son dersin zili çalar ve kızlar Darla'ya üstünü değiştirip kafede buluşuruz diye söyler.Darla olumlu anlamda başını iki yana sallayarak okuldan çıkar.

Eve giderken bir adamın onu takip ettiğini fark eder ve korkudan ne yapacağını şaşırır.

Etraftaki insanlardan yardım istedi ama kimse onu anlayamadığı için yardım edemedi. Darla hızlı adımlarla eve gitti ve her yerin kapılarını kilitledi.

Büyük bir şok içinde olan Darla, kapının deliğinden bakar ve adamın gittiğini fark eder. Hemen üstünü değiştirip kafenin oraya gider.

Gittiğinde olanları arkadaşlarına anlatır ama kimse Darla'ya inanmaz.

- Hadi ama Darla bizi öyle kolay kandıramazsın şaka yapmayı bırak seninle aynı yerde oturuyor dur hadi ne İçmek istediğine karar ver.
Dedi Gloria. Darla, bakmıyorlar diye anlatmayı bırakır ve siparişini verdi.

Darla içeceğini içerken birden telefonuna mesaj geldi. Mesajın kimden geldiğine baktığında annesi onu eve çağırmıştı. Darla bu mesaj üzerine kızlara annesinin çağırdığını ve gitmesi gerektiğini söyledi.

- Darla azıcık daha kalamaz mısın? Dedi Laura.
Darla, olumsuz anlamda başını iki yana salladı ve eşyalarını alıp kafeden çıktı. Yolda ilerlerken tekrar karşılaşmamak için farklı bir yoldan gitti. Eve vardığında kapının açık olduğunu fark etti ve korkuyla içeri girdi.

Annesinin odasına girdiğinde annesinin kanlar içinde yerde yattığını gördü ve ne yapacağını bilemedi. Kimsesi olmadığı için yanına gelebilecek tek kişi Gloria ve Lauraydı. Onlara olanları anlattı ve eve gelmelerini istedi. Kızlarda ne olduğunu anlamadığı için eve doğru gittiler. Eve geldiklerinde Darla ağlıyordu. Ne olduğu anlamayan 2 arkadaş odada yatan biri olduğunu gördü ve içeri girdiler. Yerde yatanın Darlanın annesi olduğunu görünce anlamışlardı herşeyi.

Darlanın yanına gidip ne olduğunu sordular. Darla bir kağıt aldı ve kızlara anlattı.

"Eve geldiğimde kapı açıktı ilk korktum ama annem unutmuştur diye düşündüm. Sonra annemi evde göremeyince odasına gittim ve yerde kan içinde yatıyordu. Ve bunu yapabilecek tek bir kişi var " dedi ve ikisi aynı anda " kim? "Diye sordu. Darla tekrar yazmaya başladı. "Size kafede söylediğim adam beni takip etti ve evimin yerini öğrendi" dedi.
Kızlar tekrardan

-Nereden biliyorsun onu gördün mü? diye sordu. Darla, "Hayır ama yerde bu not vardı" diyerek notu kızlara uzattı. Notta ise "Benden kaçıp kapıyı kilitledim ama böyle kolay bitemez" yazıyordu.

Kızlar bu sefer Darla'ya inandılar ve ona yardım ettiler.

Darla, ertesi gün annesinin cenazesi'nde onu takip eden adamın da geldiğini görür ve korkmaya başlar. Kızlara söylemek ister ama kızlar ortada yoktur.

Aradan bir süre sonra adam kıza uzaktan arkadaşlarının fotoğrafını gösterir ve Darla arkadaşlarının kaçırıldığını görür. Adam Darlanın yanına gidip bir kağıt verir ve kağıtta arkadaşlarının nerede olduğu yazıyordu.

Darla koşarak arkadaşlarının olduğu yere doğru gider.

Oldukları yere geldiğinde adamın Gloria'ya işkence ettiğini görür ve sıranın Laura'yada geleceğini fark eder ve hemen Laura'ya sigara yakmak için kullandığı çakmağı atar ve kaçmasını sağlar tabi bu sırada adam bunların kaçtığını görünce Gloriayı öldürür.

Kızlar bunu görünce korkarlar ve adam üstlerine doğru gelince Darla Laurayı da alır ve kaçar.
Bir süre koştukdan sonra bir yerde taksi görürler ve binerler

Araba kırmızı ışıkta durunca Laura ne kadar kaldığını sorar ve adam onlara bakıp "Çok az " der. Kızlar adama bakınca şoför
katil adam olduğu fark ederler ve hemen kaçarlar. Fakat adam taksiyle arkalarından hemen geliyordur. Kızlar buldukları ilk yere saklanırlar ve bu şekilde adamdan kurtuldular.

Adamın iyice gittiğinden emin olduktan sonra çıktılar ve ileride duran bir adamın yanına gidip ondan yardım istediler. Adam hemen onlara yardım etmeye çalıştı.

Onlara adamın onları asla bulamayacağı bir yere götürmeye karar verdi.

Yolda giderken birden bir araba onların yolunu keser ve gitmelerine izin vermez. Adam arabadan inince kızlar yanlarındaki adama katılım bu adam olduğunu söylerler.

Adam kızları ona vermesini ister ama diğer adam "istemiyorum" der.

Katil, adama büyük bir miktarda para teklif eder ve adam ilk kızlara sonra paraya bakar. Kızlardan özür dileyerek arabadan iner ve katil arabaya biner binmez kızlara bayıltıcı bir gaz sıkar.

Darla gözünü açtığında kendini uçurum kenarında bulur ve korkuyla etrafına bakar. Arkasından katil adamı görür ve ağlamaya başlar.

Laura'ya bakar ve onun hala bayılmış halde olduğunu görür. Katil Lauranın yanına giderken Laura uyanır ama elleri bağlı olduğu için hiç bir şey yapamaz.

Adam Lauranın boğazına bıçak dayar ve ikisi de çok korkar Darla yapmaması için kafasını iki yana sallar ve adam;" Ölmesini istemiyor musun? O zaman sen ölürsün"Diyerek Darlanın yanına gider.

Laura adamı durdurup ne istediğini sorar adam ise; "ikinizin de ölmesi ni istiyorum" dedi. Kızlar ilk başta birbirine sonra ise adama baktılar.

Bir-iki dakika sonra adam gidince Darla Laura'ya işaret verdi ve Laura Darlanın attığı çakmak ile ipi yakarken, Darla ise yanında yedekte taşıdığı çakmağı çıkarttı. Bu sayede ipleri çözdüler.

Darla yan taraftaki kapıdan çıkmayı denedi. Kapı açıldı ama karşıda tam da katil adam duruyordu. Kızlar hemen kapıyı kapatıp üst kata geldiler. Üst katta kapı bulamayınca pencereden terasa çıktılar ve teras'dan dışarı çıkan bir merdiven gördüler. Hemen oradan aşağı indiler ve kaçmaya başladılar.

Adam içeri girdiğinde kızlar kaçmıştı. Sandalyelerin orada bir şey fark etmişti yanına gitti ve 2 tane çakmak buldu. Kızların ipi yakarak kaçtığını düşündü ve çok uzakta değildir diye hemen onları aramaya gitti.

Kızlar yol kenarında buldukları bir eve gittiler içeride yaşlı bir kadın vardı. Laura kadına başına gelenleri anlattı ve yardım istedi. Yaşlı kadın ise onların durumunu anlayıp yardım etti ve kızlar o gece yaşlı kadının evinde kaldılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sahte AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin