Bellanın anlatımı ile:
Sabah saat 6'da kalktım..her zaman ki gibi 6'dan 15.30'a kadar olan spor kursuna gitmem lazımdı..bu gece büyük bir mafya partisi olacak ve aralarında tek kız mafya ben olucam William şirketi en büyük ve en çok düşmanı olan bir şirket orda bana zarar vermezler umarım..duşa girdim ve saçlarıma her zaman yaptığım gibi vitamin,krem,spreyler ve joleler sürdüm bedenime özel olan yağlar,şampuanlar ve kremler sürdüm banyodan çıkıp saçımı kuruttum ve üstüme siyah spor crobunu ve altıma da siyah eşofmanımı giydim.. kollarıma bandajımı taktım ve saçımı at kuyruğu yapıp spor çantamı aldım...telefonuma gelen +99 mesaja baktım...Alara Lara ve rose bana peş peşe mesaj atmış hepsine geri dönmeye üşendiğim için direk hepsine "müsait değilim size dönücem" yazıp kapattım ve evden çıktım..motoruma binip Spor salonunun önüne geldim ve Barkın ile bakıştık.."Günaydın bellacık"
"Günaydın Barkın"
"Naber"
"İyi olmaya çalışıyorum sen?"
"Aynı"
"hadi girelim hoca kızmasın"
"Okey"
Barkın ile içeri girdik ve yerimize geçtik.. biz kafes dövüşü branşındaydık..Sabah alıştırması olarak box torbalarına gittik ve çalışmaya başladık..hoca gelince hocanın yanına gittik
"Evet herkes 200 mekik ile başlasın"
200 mekiği çekmeye başladık...3-4 dakika sonra Barkın motor takmış gibi bitirmişti...ben 6.dakika da bitirdim ve hocaya baktım..
"500 şınav başla"
Barkına baktığımda çoktan başlamış ayı oğlu ayı
"Barkın ANNENİ YİYİM"
"niye lan"
"YAVAŞ OL AYI"
"Ok"
Barkın kaplumbağa gibi şınav çekmeye başlayınca elimi yüzüme vurdum ((🤦 böyle yani))
"Hay mal"
"WĞTKWĞDŞSĞSLSĞASŞAĞ"
Bende şınava başladım ben başladıktan sonra baskına baktım gene motor takmış gibi hızlı annesini yaladığımın çocuğu... neyse..
Saat 15.30
Sonunda çıkış saati gelmişti...çıktığımda karşımda bir adam dikilmiş bana bakıyordu Ani bir şok ile ona sordum..
"sen kimsin?"
"Bir düşman..."
Elinde bir bıçak vardı...amacı beni öldürmek mi? Tch gülünç...üstüme doğru hamle yaptığı an Barkın onu fırlattı
"AĞIR OL"
gülerek "whyy~"
Adam bizimle bildiğin dssk geçiyor şuanda... Barkın kolumdan tuttu ve hızlıca götürmeye başladı...
"İyi misin barkın-?"
"Sence."
Susmuştum çünkü sinirli olursa bana da patlarabilirdi...bir kadeye girince şaşkın şaşkın ona baktım
"Neden burdayız-?"
"Yemek yiyelim diye slk"
"A- tamam-"
Bi masaya geçtik Garson geldi ve neler istediğimizi sordu...ben kimchi Barkın ise bibimbap almıştı yemekler gelince yedik ve kalktık Barkın beni eve bırakmıştı...direk odama çıkıp sıcak bir duş aldım...üstümde südyen ve eşofman ile yattım ve uyumuşum...
_________________________________________
Devam edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kibrit gibi yanmak istiyorum BxT
Misterio / SuspensoTaylor bellaya döndü ve şöyle dedi "intikamım ağır olucak madam..."