"İlk uçma dersimize gidiyoruz resmen! Ayy, çok heyecanlıyım!" Dedi Yuki heyecanla. O sırada esmer çocuk, Phoenix. Hiç bir şey demeden gözlerini kaçırıyordu. "Ne oldu? Konuşsana." Phoenix yine uzaklara bakarak konuştu; "Hmhm." Yuki gülümsedi. Mutlu mutlu koşmaya başladı. "Nereye- Beklesene!" Yuki kıkırdadı. "Yakala o zaman!"
___________________________________________
"İlk uçma dersinize hoşgeldiniz. Hızlı olun ve hizaya girin. Her süpürgenin başında birisi olmak zorunda." Herkes madam Hooch'un istediği hizaya girdi. "Şimdi tek elinizi öne doğru uzatıp yukarı! demelisiniz." Herkes tek bir ağızdan Hooch'un dediğini yaptı. İlk yapışta yapabilen tek iki kişi Arlo ve Yuki'ydi. Yuki "Yeey!" Diye bağırdı. Yuki'in yanında olan Phoenix ise hâlâ deniyordu. "Yukarı. Yukarı..." Yuki elini Phoenix'in omzruna koydu. "Bağırmaktan utanmasana! Böyle yaparsan olmaz." Phoenix ilk başta gözlerini kaçırdı. Ardından bağırdı; "Yukarı!" Ardından süpürge Phoenix'in elinde belirdi. "Oha..." Yuki gülümsedi. "Herkes yaptı mı? Tamam o zaman. Şimdi ise süpürgeyi bacak aranıza alın ve ayağınızı serçe yere vurun. Üçten geriye sayacağım. 3,2...1!" Herkes ayaklarını yere vurdu. Bu sefer sadece Arlo ilk seferde yaptı. Herkes kıskançlıkla ona bakıyordu. Yuki ise altta kalmak istemedi. Sertçe ayağını yere vurdu. Süpürge kalktı. Ve resmen uçuyordu. Kendinden emin ve egoist bi bakış attı. Ta ki... "Haha! Sizi ezikler! Hepinizden daha yüksekteyim. Her zaman ki gi- Ahh-" Ta ki Phoenix'in suratına süpürgeyle çarpana kadar...
___________________________________________
"Özür dilerim..." Phoenix çok sinirli duruyordu. "Off! Burnum zaten yamuktu, daha da yamuldu!" Yuki gülmemeye çalışarak Phoenix'in burnuna dokundu. "Hhh, p-pardon yaaa...khkh..." Phoenix kendini geri çekti. "Bir daha süpürgeye binecek olursan söyle de okulu terk edeyim!" Yuki kahkaha attı. Gülerken de Phoenix'i dövüyordu. "Ahh! Yuki-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts Academy/Oc Story
HumorHogwarts'a düşüp şans eseri tanışan iki kişi ve onların yediği boklar.