Proluge

5 1 0
                                    

Öncelikle bu kitap benim 2020 sonlarında yazmaya başlayıp ergence yazdığım bir kitaptı.
O yıllar böyle BTS fanficleri popülerdi. Taslaklarda duruyordu hep.

Daha sonra 2021 ortalarında yazmayı bıraktım ama aklımdaki kurguyu harcamak istemiyordum. Bu yüzden 2022 sonlarında kalemimin geliştiğinden emin olup yazdığım bölümleri düzenledim. Başka fanfic hesaplarının desteğiyle beraber bölümleri yayımlamaya başlamıştım.

Fazla okunma olmuyordu ama yinede yazmayı seviyordum.

Ama bildiğiniz üzere 2022 aralık ayında en büyük üye seokjin ile beraber tüm BTS üyeleri sırayla askere gitmeye başladı. Kpop'tan yavaş yavaş uzaklaşmaya başlamıştım ama yazmaya devam ediyordum.

Ama ne yaparsam yapayım eskisi gibi yazamıyordum bende kitabı batıracağıma ara vereyim diye düşünerek 2023'ün mart ayının sonlarında yazmayı bırakıp şuan yayımladığım "S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]" adlı kurguyu yazmaya başladım. Bir Potterhead oldupum için o zamanlar Harry Potter eraya girmiştim. Kurgu okunmaya başlayıp seveni olunca daha çok yazasım gelmişti ve bu kurguyu ara verildi başlığı altında yayımdan kaldırmamıştım. Ama sonradan kaldırdım.

Bildiğiniz gibi bu yıl Haziran ayında Jin geri döndü ve ben onun geri dönmesine iki ay kala yani nisan ayında yavaş yavaş Harry Potter eradan çıkıp Kpop eraya geri girmeye başlamıştım ve bu kitap için çok güzel fikirlerim olmaya başlamıştı. Yıldız Çiçeği kitabını sezon finali yapana kadar bu kitaba bölümler yazıp biriktirmeye başladım.

Şimdi ise okunup okunmayacağını bilmeden bölümleri yayımlayacağım.

Eğlenceli, gizemli, yeri geldiğinde üzüleceğiniz yeri geldiğinde belkide sizi ağlatacak bir kitap olacak.

Neden böyle bir kitap yazdığıma gelecek olursam eğer...

2019 yılında Army oldum. O zamandan beri ne zaman BTS üyelerinin bir kadınla samimi olduklarını görsem hep aklıma beni meraka sokan bir düşünce geliyordu.

Onlarda bir kadına aşık olsalar nasıl olurdu acaba diye. Nasıl bir hikayeleri olurdu diye düşündüm hep. Sonrada kendime bir konu, hikaye belirleyerek bunu yazıya dökmeye karar verdim. Üyelerin kişiliklerinin nasıl olduğuna dair çok bilgim var. Kişiliklerinden fazla sapmadan yazdığım bir kitap bu.

Ayrıca hepinizin bildiği gibi 2020'de çıkan Black Swan şarkıları bir çok anlam içeren bir şarkıydı. Şarkının Black Swan filminden esinlenerek yazıldığı söylenmişti ama sözlerin altında yatan başka bir çağrışım vardı.

BTS üyeleri 2018 yılında zor bir zaman atlatmışlardı hatta dağılmayı bile düşünmüşlerdi. Dağılacak kadar olmasada bu zor zamanların benzerini 2020 yılındada yaşadılar. Taehyung'un üstüne yığılan iftiralar Yoongi'nin herkesten gizlediği omuz sakatlığı artık kötüleştiği için ameliyat olup bir süre aramızda olmaması gibi daha bir çok şey. 2019 ve 2020 yılları onlar için 2018 gibi zordu ve Black swan şarkılarında hep yaptıkları bu işi kaybetmenin korkusunu anlatan sözler içeriyordu. Aynı şekilde Lauder Than Bombs şarkılarında da öyle.

Yani aslında bana göre Black Swan sadece filmden esinlenilerek yazılan bir şarkı asla olamaz. O şarkı sözlerinin en derinlerinde bu şaheseri onlara yazdıran bir hikaye yatıyordu.

Bende ölüp bittiğim bu şarkının altında yatan tahmin ettiğim hikayeyide buna ekleyerek yazmak istedim.

Bu kitap böyle oluştu. Eğer bu kitabı 2021 yılında yayımlamış olsaydım çok fazla okunma alırdı. O zamanlar herkes okuyordu böyle fanficleri ama okunsada okunmasada hatta linçlensem bile bu hikayeyi yazacağım.

Şimdilik açıklamam bu kadar. Umarım buraya kadar okumuşsunuzdur.

Hepinize keyifli okumalar.

Kitabı sevmeniz dileğiyle...

💜⟭⟬💜⟭⟬ 💜⟭⟬💜

Black Swan//BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin