Prolog

19 2 7
                                    

Dlaczego właśnie ciebie to spotkało?-zadaje sobie to pytanie po raz kolejny, kiedy stoję na pustym cmentarzu i wpatruję się w ten jeden grób.

James Norris (1963-2022)

Gdybyś tylko nadal żył, wszystko by miało sens. Mama byłaby szczęśliwa, jak wtedy gdy piekliśmy wspólnie dla niej tort urodzinowy. Na samo miłe wspomnienie o rodzicach, jedna łza spływa po moim policzku. Zamykam oczy i wspominam tamte chwile.

6 kwietnia 2022 rok

Dziś moja mama świętuje swoje urodziny. Wraz z tatą wpadliśmy na pomysł, by zrobić jej niespodziankę. Po upieczeniu ciasta i udekorowaniu go, włozylam świeczki z liczbą 50. W tym samym czasie tata włączył żeby nagrać reakcję mamy. Po jakimś czasie który spędziliśmy w kuchni rozmawiając o głupotach, usłyszeliśmy otwierające się drzwi. W pośpiechu zgasiliśmy światło, schowaliśmy się za marmurowym blatem.

-Wszystkiego najlepszego mamo!!-krzyknęłam wyskakując zza blatu.

-O moj boże! Pamiętaliście-powiedziała Grace z wyraźnym wzruszeniem.

-Oczywiście kochanie że pamiętaliśmy-powiedział mój tata i ucałował moją mamę w skroń.

Nie wiem ile czasu minęło, ale z pewnością za długo, powieważ na zewnątrz robiło się coraz ciemniej i chłodniej. A moje dłonie były całe czerwone i zmarznięte. Za plecami usłyszałam głos mojej mamy.

-Jesteś gotowa?- powiedziała do mnie nie pewnie.

Niewidzialny układOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz