selam bu benim ilk yazışım umarım beğenirsiniz.

47 10 2
                                    

Ya anne biraz daha lütfen

Hadi ama felix önemli birşey konuşmam gerek seninle hemen eve gel.

"Of peki anne"

"Efendim ne konuşacağız anne"

Şehir dışına taşınıyoruz felix

Küçük Felix duyduğu şeyle şaşırması bir olmuştu.

Neden?

Çünkü iş teklefi aldım ve bu benim için bir fırsat

Gitmek istemiyorum anne.

Gitmek zorundayız felix


Felix ağlıyordu gitmek istemiyor hatta bunun için annesine yalvarıyordu annesi ne kadar ısrar edip ağlasa bile bunu kabul etmiyordu çünkü felix'in babası öldükten sonra tüm yük annesine kalmıştı şimdi ise annesi işten atılmıştı bu yüzden annesi arkadaşınin şehir dışında ayarladığı işe gidicekti felix'e daha iyi bakmak istiyordu.

F:Gitmek istemiyorum anne lütfen onu bırakamam.

Biliyorum Felix ama sana daha iyi bakmam gerek paramız yok sokakta mi kalalım annecim?

F:Anne ben çalışırım lütfen gitmeyelim.

Felix saçmalıyorsun sen daha 6 yaşındasın ayrıca ne kadar ısrar etsende gidicez mecburum.

Felix duyduğu şeyle odasına koşmuştu yatağına yatıp ağlamaya başladı gözyaşıları yastığı ıslatmıştı. Felix'in buradan gitmek istememe sebebi bir çocuktu hergun onunla dışarı çıkar oyunlar oynardı felix'in yanında kendini tek mutlu hissettiği kişi o çocuktu ve annesi ile şehir dışına gitmesi mutluluğunu kaybetmesi demekti.

O gece Felix ağlayarak uyumuştu sabah olduğunda ise annesi erkenden felix'i hazırlamıştı ve o sabah ilk otobüse binip gitmişlerdi.

Felix sadace o çocuğu düşünüyordu ah yoksa onsuz napacagini mi düşünüyordu?


minik bebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin