selamm tekrardan benn ikinci bölümle geldimm her neyse başlayalım

31 9 0
                                    

Felix ve annesi gelmişti bir eve yerleşmişlerdi ve akşam olmuştu Felix asla odasından çıkmamıştı

"Annecim yemek hazır gel"

F:yemiycem

Felix'in yaptığı tek şey günlük yazmaktı kimi anlatıyordu günlükte yoksa o çocuğu mu evet sürekli onu bulacağına dair umutları olduğunu ve onunlayken olan minik anılarını anlatıyordu bazı geceler ağlıyordu ama bu o çocuğu geri getirmemisti.

"Felix neden yemek yemiyorsun?"

F:İstemiyorum anne

Peki ya nedeni ne? yoksa arkadaşıni orda bırakıp buraya geldik.diye mi?

Felix cevap vermez

Felix biliyorum hyunjin'i çok seviyorsun ama buraya gelmek zorundaydık ayirca
Alışsan iyi edersin.

Hyunjin'den
Her zamanki gibi sabah kalkmistim Felix'in evinin kapısına geldim onu çağırmak için tam kapıyı çalıyordum ki yanıma bir teyze geldi

"Felix için mi geldin?"

H:Evet evde yok mu?

"Hayır onlar taşındı annesinin işleri varmış oğlum o yuzden"

Hyunjin'den
Duyduğum şeyle çok şaşırmıştım içime aşırı kötü bir his oturdu ağlamak istiyorum Felix gitmişti.peki ya şimdi kiminle oyunlar oynuycaktim ben ağlayarak eve koştum. Yatağıma yatıp sadace ağladım annem sorduğunda ise cevap bile vermedim.

1 hafta sonra

Hyunjin'den bir hafta boyunca evden dışarı çıkmamıştım sadace felix'i düşünüyordum onun fotoğraflarından albüm yapmıştım nereye gitsem yanımda tasirdim asla yanımdan ayirmazdim yoksa yoksa ona karşı biseyler mi hissediyordum ama henüz 7 yaşındaydim bunun nasıl bir duygu olduğunu anlayamadım bile.

16 yıl sonra

Felix'den
Her zaman ki gibi uyanmıştım annem ölmüştü annem öldükten sonra kendimi toparlamam ne kadar zor olsada toparladım okudum ve moda tasarım okuyordum işimden çok memnundum.her zamanki gibi sabah erkenden hazırlanıp işe gitmiştim her zamanki gibi jeongin ve chanbin hyung tartışıyordu ahh bunlar arlanmiyacak.

J:ya hadi bir kahve alacaksın çok zor değil.

C:banane sen al isim var benim.

F:of gene başlamayın ben alırım tamam susun.

Felix kavhe alır ve jeongine verir

Akşam;

Felix'den
Akşam olmuştu işlerim bitmişti birazcık dışarıda hava almak için dolaşıyordum dışarda gözüme fotoğraf geçen genç bir erkek çarptı güzel bulduğu şeyleri çekiyordu galiba aa fotoğraf makinesini bana doğru çevirmişti yok ya bence beni çekmiyordu başka birini çekiyordur diye düşündüm. Birazcık daha dolaştıktan sonra eve gittim yemek falan yiyip biraz telefona baktım hala aklımda o fotoğrafçı çocuk vardı acaba beni mi çekti?ahh saçmaliyorum. Uyumaliyim en iyisi pijamalarimi giyip uyudum.






Bölümler şuan saçma geliyor olabilir ilk ficim çünkü ama ileryen bölümlerde güzel bölümler olucak😭 bu bölümde bu kadar oldu görüşürüz


minik bebeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin