9.

102 2 66
                                    

BARIŞIN AĞZINDAN:

Zümra ile olan biteni konuştuktan sonra Zümra şoka girmişti.

Zümra: Barış bu anlattıkların doğru mu?

Barış: Maalesef evet. Onu o zamandan beri seviyorum ama bana böyle bir şey yaptığını düşününce içimde kalan tüm öfkeyi bir anda boşalttım çok pişmanım.

Zümra: Barış ben her ne kadar ağır Galatasaraylı olsamda Başak benim en yakın arkadaşım. Onun yanında olmam gerekir sana her ne kadar yardım etmek istesemde o daha önce geliyor o istemezse güç bir şey yapamam.

Barış: (Zümraya doğru hafif eğilip fısldayarrak) Eğer yardım edersen sana tüm takıma imzalattığım formayı veririm.

Zümra: Tamam ben denerim bir şeyler ama burdan döndürmek zor olucak.

Barış: Şimdiden sağol Zümra.

Zümra: Ben şimdi Başağın yanına gidicem çok kötüdür şuan.

.......

BAŞAĞIN AĞZINDAN:

Kapı çalmıştı, gelen umarım Barış değildir diye dua ettim. Dualarım kabul oldu gelen Zümraydı. Zümra benim bu halimi görünce üstüme atlayıp bana sarıldı. Geri çekilir çekilmez ne olduğunu sordu. Onu içeri alıp konuşmaya başladık.

Zümra: Ne oldu sana ne bu hal kuşuuum.

Başak: (Barış ile olanları anlatır)

Zümra: Vay orospu Barış. Bu Barış seni hiç aradı mı?

Başak: Evet 10 defa.

Zümra: Niye açmadın?

Başak: Sence neden gerizekalı

Zümra: Ay ne biliyim belki önemli bir şey dicektir sen bi ara.

Başak: Emin misin yaa.

Zümra: Ara ara bi dinle.

Zümranın ısrarları üzerine Barışı aradım hemen açtı.

Barış: Şükürler olsin daa açtın.

Başak: Ne var konuş.

Barış: Yüz yüze konuşalım lütfen

Başak: Fazla zorlama şansını.

Barış: Tamam tamam. Özür dilerim bilekliği alanın sen olmadığını öğrendim.

Başak: Ben söylediğimde inanmadında kim söyleyince inandın.

Barış: Berkan bilekliği bulmuş ayrıca senin eski zamanlarda da taktığını hatırladım.

Başak: Ne eski zamanı ne diyosun geçen de bahsettin.

Barış: Boşver sen şimdi onu sana kendimi nasıl affettirebilirim?

Başak: Hiç bir şekilde.

Telefonu Barış bir şey söylemeden kapadım. Benim olmadığıma inanması için benim söylemem yerine bi başkasından duyması çok ağırıma gitmişti. Onu asla affetmeyeceğim.

.......

Biraz zaman geçti. Zümra birisiyle telefonda konuşmaya gitti geldi. Sonrasında bana telefonda eski ortak arkadaşımızın bara çağırdığını söyledi.

Zümra: Ömer bizi eskiden hep gittiğimiz bara çağırdı istersen gel gidelim bugün hem seninde kafan dağılır.

Başak: Aslında olabilir hem kafam dağılır hemde bir şeyler içeriz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayvanat Aşk| Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin