1. Bölüm

16 3 62
                                    

Umarım beğenirsiniz baya düzeltme yaptım 

Çok kötü oldu ama olsun

Siz bana geçmişte nasıl katlandınız yemin ediyorum. Hakkınızı helal edin.

🦌-> geyik bu arada koç falan değil haberiniz olsun 

=====================================

Minho

Yeni bir güne her zamanki gibi okul için alarm sesiyle uyandım.

Kalktım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp ayıldım. Saate baktım otobüsün durağa gelmesine 15 dk kalmıştı hemen üstümü giyinip durağa gittim. Otobüse son anda yetişebilmiştim. Boş yer her zamanki gibi yoktu bugünde insanlardan dolup taşmış olan otobüste ayakta gidecektim.

Evim okula uzaktı. Otobüse bindikten sonra bir de metroya binmem lazımdı. Metroya son 2 durak kala otobüse benimle aynı üniformaya sahip biri bindi kartını basıyordu ama yetersiz bakiye diyordu.Çok cömert biri olduğumdam onun yerine ben bastım.Bana teşekkür edip insan sürüsünün içine karıştı.

🦌

Sonunda ineceğim durağa geldiğimde içimden bir şükür duası okuyup otobüsten indim ve metroya doğru yola koyuldum. Diğer çocuk arkamdan geliyordu.

Metroya doğru giderken yolun kenarındaki mağaza dikkatimi çekti . Saate baktım daha zamanım vardı. İçeri girdim. Burası herhangi bir mağaza değildi. Burası spor salonuydu biraz göz attığımda bir kaç kişinin yayla ok attıklarını gördüm. Küçüklüğümden beri okçuluk yapmak isterdim ama hiç deneyememiştim.

Kapıdan ses geldiğini duyduğumda o tarafa baktım. O çocuk da buradaydı ne yapıyordu burada? Acaba sapık mıydı? Ardından yanına sarışın çilli bir çocuk geldi sarıldı. Bir şeyler konuşuyorlardı ama duyamıyordum. Benim yanıma doğru geliyordu benle konuşacak sandım ama yanımdan geçti ve yayını aldı galiba o da okçuydu. Saate baktığımda gitmem gerektiğini fark ettim ve metroya doğru yoluma devam ettim. Muhtemelen beni şizofren sandılar ama olsun o kadar.

🦌

Okula vardığımda sırtımda hissettiğim ağırlıkla sendeledim. Arkamı döndüğümde Hyunjin'i gördüm. Sınıfa doğru giderken bana yeni öğrendiği dedikoduları anlatmaya başladı. Müdürümüz yani jyp yeniden konser verecekmiş. En son olan konserde bizi o kadar çok şaşırttı ki ben böyle bir ses görmedim herkesin ağzı açık kalmıştı. Konserde Hyunjin'e baktığımda kulağını tıpa ile kapamaya çalışıyorduki başaramamıştı. Tıpayı nerden bulduğunu sorgulamayın.

Ders zili çaldığında hoca gelmişti. Herkes ayağa kalktı ve geri oturdu. Hoca yoklama almaya başladı. Yoklamayı tam bitirirken her zamanki gibi "Han Jisung" dediğinde hiç ses yoktu okul başladığında beri birkaç kez gelmişti ve en son uzaklaştırma cezası almıştı.

Ders bittiğinde hemen kafamı sırama koydum. Çok yorulmuştum. Kaç gündür düzgünce uyuyamıyorum. Hyunjin yanıma gelip kantine gitmek istediğini biçok kez söyleyip kafamı şişirdiğinden kabul etmek zorunda kaldım.

Kantine geldiğimizde boş bir yer bulup oraya oturdum. Hyunjin kantin sırasında bekleyecekti. Arkamızada tam dedikoducu tipler oturmuştu.

"Şu Han Jisung var ya"

"Nolmuş ona"

"O okçuluk yapıyormuş"

"Nerden duydun"

"İgelecek hafta ulusal turnuvası varmış"

"Baya iyi ok atıyor olsa gerek"

"Evet hatta bugün öğleden sonra gelecekmiş"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Okçu Adam/MinsungWhere stories live. Discover now