🌹🧩⛓️ 🔞🔥

103 4 14
                                    


Selamlar arkadaşlar 👋🏻
Hikayeye başlamadan önce uyarmak istiyorum, hikayede smut mevcuttur.🔞
Yazım ya da mantık hatası olursa şimdiden özür diliyorum ben Türkiye'de yaşamıyorum o yüzden Türkçem biraz bozuk olabilir.😥
Umarım yinede seversiniz çünkü kaisagi yazan hiç yok bende dedim alman hesabımdaki hikayemi Türkçe'ye çeviriyim.
Öpüldünüz😘😘

———————————————————————————

Zifiri karanlık bir odaya itildim, odada yalnızca ay ışığı aydınlatıyordu. Odada sadece iki yatak vardi, biri soldaki duvara dayalıydı ve diğerinde beyaz örtülü üstünde birisi uyuyordu, yaşını tam tahmin edemediğim bir adam vardı. Ancak son derecede uzun olan sarı saçlarını bir anlığına görebildim.

Ben benim sağ tarafıma sessizce ilerledim ve yatağıma oturup dört duvara baktım, bundan sonra burada otuz senemi geçirecektim.
Şimdi soracaksınız nasıl bu lanet yere düştüm? Şimdi şöyle ki benim eski sevgilim beni aldattı ve bende onun önünde beni aldattıyla kadını parçalayıp ona zorla yedirdim ondan sonra o sıktığım adamı öldürdüm.

Ve tabii ki öyle bir şey olmadı, sadece biraz şaka yaptım çünkü ben masumum keşke diyorum ki suçlu olsamda burda suçsuz oturmasam. Ne yazık ki gençliğim hapishanede çörüyecek, daha henüz 20 yaşındayım, her şey o salak kadının yüzündendi! O olmaza şu anda burda olmazdım yapmadığım bir suçu bana attı. Durum şöyle olmuştu, beni aldattı o piç herif bir kadınla düşünebiliyor musunuz. Kadında zaten topuk ayakkabılarıyla paytak paytak gibi yürüyordu ben olsam bin kat daha iyi yürüyebilirdim.

Ama sorun yok karma bana çok iyi yardımcı oldu, o pisliği yapmadan önce düşünecekti. Güya sevdiği kadın, beni kıskanarak onu kendi elleriyle öldürdü ondan sonra beni de bıçaklıyacaktı ama ben şansıma hafif atlattım. Beni istediği gibi öldüremediği için, acımadan ve korkmadan kendini bıçakladı, işte bu kadar deli bu kadın. Bunu şans olarak kullanarak suçu benim üzerime attı benden şikayetçi olarak ona saldırdığımı ve sevgilisini öldürdüğümü bahsetmiş kimse bana inanmadı doğal olarak.

Görebileceğiniz gibi zifir bir karanlık odada tanımadığım bir kişiyle 30 senemi nasıl geçireceğim? Dağınık koyu mavi saçlarımı karıştırarak bedenimi beton kadar sert olan yatağıma sırt üstü düştüm, en azından yastık biraz rahattı.
Bedenimi duvara karşı döndürdüm, ellerimi yastığa koydum ve sımsıkı sarıldım. Biraz uyuyabilme umuduyla gözlerimi kapatmaya çalıştım ama ne yazık ki uykuya daldığım an kabus gördüm. Benim eski sevgilimin gözlerimin önünde tekrar ve tekrar öldürerek zihnime kadar görüntüler girdi. Beni aldatmasına rağmen ona olan duygularım hiçbir zaman kaybolmadı. Ne olursa olsun, beni aldattı için onu unutmak imkansız keşke bir düğmeye basarak her şeyi unutsam.

Terden sırılsıklam olmuş bir halde gözlerimi şokla açtım ve üzerimde ağır bir şey hissedebiliyordum.
"Ohhh, seni küçük şey, kabusundan uyandırdım mı seni?"

Yüzünü göremiyorum ama yüz yapısı görkemli olduğunu azda olsa görebiliyordum. Saçları aslan yelesi gibiydi ve genel olarak kral gibi görüntüsü vardı.
"Neden üstümdesin?"
Bir süre sessizce bana baktı ve aniden ellerini boynuma koyup sıkıca sıktı. Beklenmedik bir durum olduğu için korkuyla çığlık attım ve ellerini itmeye çalıştım. Başarısız bir şekilde nefesimin kesildiğini hissettim ve bacaklarımı yatağın üzerinde vurdum.

"L-Lütfen...lütfen."
Acımı görmezden gelerek gülmeye devam etti.
"Sanırım altımda seni bu kadar itaatkar görünmen hoşuma gitti."
O kesinlikle bir deli bende onun şanssız kurbanıydım. Salak kadın beni istediği gibi yok edemedi ama üstümdeki şahıs bunu kesinlikle kolaylıkla başarabilir. Ben ölümü burnumun ucunda görerek ölmeyi beklerken aniden beni biraki.
Kararsızca ona baktım dediğim gibi yüz ifadelerini göremediğim için içinde neler olup bittiğini göremedim.

Prison Passion (oneshot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin