2.Bölüm

358 31 21
                                    


Bu arada bölüme başlamadan önce bişi diyicem merak edenleriniz için

Koray =şirketinin CİO su
Emre =Doktor
Rüzgar=Oda Koray'la aynı şirkette CİO

______________________________

Odaya girdiğimde gördüğüm dünkü üçlüyle şok oldum.Şuan sadece suratlarına boş boş bakıyordum (korkuyla)yutkundum.Umarım yine bir yumrum yemezdim bu sefer kendimi tutamaz direk küçük alanıma geçerdim.Bana dik dik ve şaşkın bakan üçlüyle tam çıkmam için arkamı döndüm ki duyduğum sert sesle olduğum yerde kaldım.
"Buraya gel"bu bana yumrum atan en büyük adamdı.Ona döndüm ve kafamı olumsuz anlamda salladım konuşmamaya yemin etmiş gibi.
Tam ağzını açıcaktı ki dün emziği benden önce alan siyah saçlı konuştu "Koray onu korkutuyorsun"
Koray...en büyük leri olanın ismini öğrenmiş oldum bu sayede Koray tam cevap vericekti ki konuşmamaya yemin etmiş ben konuşmaya başladım.
"B-ben gitsem iyi olucak ve korktuğum falan yok"
Yalan ,altıma sıçıcam şimdi gözleri burnuma kaydı sanki o an yüzünde pişmanlık duygusuna ait bişiler hissetim ama hemen kendini toparladı.
O sırada geldiğimden beri doktor masasında oturan sarışın adam konuştu galiba Emre buydu.

"Buraya gel de burnuna bakalım"kafamı olumsuz anlamda salladım hastanede başka doktorum yoktu ya."Yok teşekkür ederim ben gidiyim hem zaten burnum iyi."
"Buraya gel çocuk hastamsın ve burnuna bakmam gerek ." Sert sesiyle adımlarım istemsizce hareket edip masanın karşısına geldim.

Oda ayağa kalktı ve sert adımlarla masanın önüne yani dibime geldi .Burnuma gelen okyanus kokusuyla gözlerimi kapatmamak için kendimi zor tuttum.Kafamı kaldırıp benden tahminice 20 cm daha uzun olduğunu düşündüğüm beden baktım."Otur bakalım buraya"Gösterdiği yere baktım beyaz bir sandalye yavaş adımlar la sandalyeye gidip oturdum.O da önüme eğildi.Diğer ikilide dikkatle bize bakıyordu.
Elini burnuma götürdü ve yavaşlama dokundu.Hissetiğim acıyla kendimi geri çektim.
"Tamam o zaman şimdi Rüzgar abinin elini tut sen acıyınca sıkarsın"sunduğu fikirle kafamı siyah saçlıya çevirdim .Koray bana vuran,Emre de doktor olan olduğu için Rüzgar bu olmalıydı.
Ama tutamazdım elini sıksam Koray yine gelip bana vururmuydu.

Kafamı olumsuz anlamda salladım hemen.Rüzgar ise çoktan yanıma gelmişti.
"Neden"Emre'nin dediği şeyle omuz silktim ama gözlerim korkuyla Koraydaydı.Bana ne sinirli ne de yumuşak bakıyordu,ifadesiz.
"Tamam o zaman ben burnuna bakıyım hem uslu olursan sana şeker veririm çocuk"Nee şekerim en sevdiğim hemen kafamı salladım .Bu yaptığıma güldü.Ne var yani bende şeker denince akar sular durur."Şimdi burnuna dokunucam"kafamı salladım.Elini burnuma atınca kendimi sıktım cidden çok acıyordu ama şekeeeerr  vericeeekkkk,gözlerimin dolmaması içinde büyük bir savaş veriyordum.Biraz bakıp elini burnumdan çekince rahat bi nefes aldım , masasına gidip eline bişiler aldı sağ elinde ucu pamuk olan beyaz bir çubuk ,sol elinde ise ilaç şişesinde şeffaf bir sıvı .Çubuğu sıvının içine batırdı sonra çıkardı ve bana döndü ,Rüzgar ise hala dibimizdeydi.
"Şimdi bu biraz acıyacak ama hemen geçecek ,canın acırsa Rüzgarın elini tuta-"

"Gerek yok sen yapabilirsin"O Rüzgar'ın elini asla tutmazdım.Hem şeker vericektiii,bana tabikş uslu dururdum.
Kafasını sallayıp kafamı kaldırdı sonra ise çubuğu yavaşça burnuma soktu .Hissetiğim acıyla gözlerim soldu hemen bu nası bir acıydı önce ağzımdan acı dolu bir inleme kaçtı sonra ise sol elimi hemen önümde duran Rüzgarın eline attım ve sıka bildiğim kadar sıktım ki kendimden de çok bişi beklemiyordum.
"Şşş bitti"Emre'nin dediği şeyle burnumdaki şeyin çıktığını hissetim.Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım.
"Acıdı"
"Geçti ama hemen"
Sonra ise Rüzgarın gülme sesini duydum ona döndüm önce bana baktı sonra ise eline.BİİİRRR DAKKA O BENİM ELLİMMMİİİİ ,BEN NE ZAMAN ONUN ELİNİ TUTTUUM VE HALA TUTUYORUM.hemen elimi çektim ve Koray'a baktım kızmışmıydı.Hala ifadesiz bakıyordu.
Rüzgara dönüp"Özür dilerim bilerek olmadı ,gerçekten" Koray'a döndüm sonra "Özür dilerim"kafamı önüme eğdim .Bir yumruk daha yemek istemiyordum hemen şekerimi alıp eve gidip küçük alanıma girmek istiyordum.Koray bana cevap vermedi.Aklıma şekerim geldi kafamı kaldırıp bana bakan Emre ye baktım.
"Şeker"sessizce söylediğim şeyle güldü .Arkasını dönüp masasına gitti ve bir çekmece açtı.
Sonra tam aşık olucağım ve beni küçük alanıma geçirecek o şekeri çıkardıı.Çokk güüzell .

Yanıma doğru adımlayınca ,ellerimi istemsizce şekere doğru uzatıp açıp kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanıma doğru adımlayınca ,ellerimi istemsizce şekere doğru uzatıp açıp kapattım.Önce ellime baktı ,sonra bana ,yandan bi kıkırtı gelince kafamı ona çevirdim.Rüzgar,kaşlarımı çattım neye gülüyordu bu Yunan tanrısı.Sonra Koray'a baktım .Yüzünde sırıtma mı vardı onun.onu ilk defa böyle görüyordum.Kafamı Emre ye çevirdiğimde ellerimi bir kere daha açıp kappatım,tam şekeri elime vereceği zaman şekerin gözümün önünden çekilmsiyle gözlerimi büyüttüm.O benim şekerimmm.

Kafamı alan kişiye çevirdiğimde Korayı gördüm
Koray mıı??
Kaşlarımı çattım elimi ona uzattım bu sefer.Elime baktı ilk sonra bana .Heeyy bu adam neden şekerimi vermiyooor.
"Şekerimi verirmisinn" Neden hala vermiyor yoksa o mu yiyicekti.Gözlerim istemsizce doldu,şuan küçük alanımda olduğum için kendime lanet ettim.Gözlerime bakınca yüzünde ufak bir şok ifadesi geçti.
"O benim şekerimm,yoksa sen mi yiyiceksin ,ama Emre onu bana vericeğini söyledi"
Dolu gözlerimle onlara bakarken hepsi şok olmuş gibiydi.Rüzgar atladı lafa hemen "Hayır ,hayır o senin şekerin Koray'da zaten sana vericekti değilmi sevgilim?"
Korayın bakışları hala bendeydi.O sert sesiyle konuşmaya başladı ,o biraz yumuşamışmıydı sanki.
"Evet sana vericektim zaten ben "diyip şekeri bana uzzatı .Hemen şekeri kaptığım gibi yaladım.Sonra hala bana şaşkınca bakan Emre ye bakıp teşekkür ettim.Onlar sanki dünkü gibi değildi.Ayağa kalkıp kapıya yürüdüm çıkmadan önce de onlara dönüp teşekkür ettim yine. Hastaneden çıkıp şekerimi yalaya yalaya caddeye geçtim tabi o an kafamı okadar şehrime takmıştım ki yandan gelen arabayı görmedim ,birden gelen ani fren sesi ve vücudumda olan yoğun acı.Sonra uzun bir karanlık.

Tabi camdan beni izleyen 3 lüyüde bilmeden...

Eeeveeetttt 2.bölüümm geldiiiii bence güzel oldu.bu arada yazım yanlışları için üzgünümm ve biraz geç geldiği içinde üzgünümmm sizleriii seviiyorummm🎀☁️

🍼🎀🧸☺️☺️☁️💕💘❣️🩵🐳

Diğer bölüm için 20 yıldız 20 yorum

💝💝

BULUT = BxBxBxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin