3.2 Wywiad z ksiazkara_i_tyle

17 4 1
                                    

kit- ksiazkara_i_tyle

Wywiad przeprowadzony 15 lipca 2024 roku.

K: Hej, hej! Jak mija Ci dzień?

kit: W miarę. Nie wyspałam się zbytnio. Miałam robić bransoletki z gumek ale coś nie wyszło(nie chciało mi sie-) A tobie?

K: Jestem zmęczona ale szczęśliwa, dzięki, że pytasz. Może najpierw zapytam o czytanie. Lubiłoś czytać książki jako dziecko czy je unikałoś?

kit: Powiedzmy, że lubiłxm, ale nie tak bardzo jak teraz. Kiedyś czytałxm jakiegoś mikołajka albo Zaopiekuj się mną. Teraz mam prawie 2 półki zapełnione 😅.

K: Lubisz grać w Brawl Stars. Dużo czasu na to poświęcasz?

kit: No, średnio 2h dziennie. Czasem więcej albo mniej. Dzisiaj tylko 1h bo mi się zbytnio nie chciało ale czasem cały dzień mogę w to grać.

K: Piszesz książkę "Teraz, albo nigdy". O czym ona jest?

kit: Książka jest o dziewczynie, która zakochała się w chłopaku bla bla bla, potem jej rodzice umrą, ona będzie mieszkała z tym chłopakiem, wyprowadzą się do Polski bla bla, ta dziewczyna będzie próbować ekstremalnych rzeczy (np skok z bungee, jakieś takie różne ekstremalne coś no yk.)W skrócie: O nastoletniej miłości, friends to lovers.

K: Jak na razie idzie Ci pisanie jej?

kit: Ogólnie kiepsko. Weny - brak, Rozdziałów - brak (mam 1 napisany i 2 w trakcie).
Myślałam że będzie mi sie chciało, a wychodzi jak zwykle.

K: Mam nadzieję, że wena wróci. Niestety jest tak, że jest ona dosyć kapryśna i przychodzi kiedy chce. Bardzo dziękuję Ci, że odpowiedziałaś na moje wszystkie pytania!

kit: Dziękuję również!
Miłej nocy 🎀💗

Magiczne WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz