Zed Ionia' nın sessiz sakin kıyılarinda güzel bir mekânda bulunan sakin huzurlu bir tapınakta Üvey babası ve Ağabeyi SHEN ile yasamakta olan ve Üstadi(Üvey babası)'ndan ninjalık dersleri alan Dengenin üstünlügüne inanan bir ninja idi. Zed çok hırslı, hırçın , kıskanç birisi idi. Üstadinin karşısında Ağabeyi Shen ile her dövüşünde ya berabere kalır yada yenilirdi. Bu durum canına tak etmisti. Ağabeyi Shen ile yaptiğı son karsılasma da berabere bitti. Üstün olamayan ZED bunun kızgınlığı ile kendini tapınağa kapattı.
Zed tapınakta bulunduğu sürece Üstadının odasını karıştırmış ve En iyi öğrenci olmak için bir formül ve teknik aramıştır. Yine bir gün Zed Üstadinin odasında iken bir ses duydu " GÖLGELERE KUCAK AÇ, GERÇEĞİ ÖĞREN " Diye aşırì derecede ürkütücü bir ses duymuştur. Öyle ki Zed bu sesi duyduktan sonra odasına kaçmış kapılarını kitlemiş ve Üstadının odasındaki duyduğu sesleri beyninde milyonlarca kez duymuş. Ağır bir tramva geçirmiştir. Biliyorsunuz Zed adalet meydanlarında bu sözü sık sık söyler.
Aradan bir hafta geçer Zed olanların şokunu atlatmıştır . Bu geçen sürede Üstadının yaptigı çalışmaların hiçbirine katılmadığı için iyice gözden düşmüştür. Evet arkadaşlar Zed o sesin peşine düşüp Ustasının odasına girer odada hiçbir yararlı bir şey bulamayan Zed gece uykusunda bir rüya görür. Kısa bir sekilde anlatayım Zed Ustasının odasındadır o gizemli sesin ardını arıyordur ki çok süslü rün kaplamalı bir kutu bulur. Tam açacaktır ki Zed uyanır. Evet Zed o gece uyumaz ve sabahi bekler. Sabah olunca Zed ustasının odasına sızar rüyasında gördügü kutu oradadır Zed kutunu ihtişamlı yapısına aldanıp kutuyu açar
....
Zed kutu acılır açılmaz kendini kasa kasa bağırır halden hale girer. Beyni karanlık güçler ile dolmuştur çok büyü acı çeken zed kendine gelir zar zor odasına geçer.
Evet arkadaslar 2. Bölümü de burada keselim yorumlarinizi bekliyorum takipte kalın :)