✨TANITIM ✨

40 45 1
                                    

### Lara
**Yaş:** 24 
**Görünüm:** Uzun boylu, dalgalı kahverengi saçlı, yeşil gözlü. Fiziksel olarak güçlü ve çevik. 
**Kişilik:** Cesur, kararlı, meraklı ve adalet duygusu yüksek. Zorluklar karşısında pes etmeyen, kendine güvenen ve liderlik yeteneği olan bir karakter. Empati kurma yeteneği güçlü, başkalarının duygularını anlayabiliyor ve onlara yardım etmeyi önemsiyor. 
**Geçmiş:** Küçük yaşlardan beri Zarina'nın anlattığı hikayelerle büyüdü. Köyünde sıradan bir hayat sürerken, kehanetin gerçekleşmesiyle birlikte kendini büyük bir maceranın içinde bulur. Ailesine ve köyüne derin bir bağlılığı vardır. 
**Hedef:** Kehanetin sırrını çözmek, köyünün geçmişine dair gerçekleri ortaya çıkarmak ve köyüne barış getirmek. 



### Alaric
**Yaş:** 30 
**Görünüm:** Orta boylu, atletik yapılı, kısa ve koyu saçlı. Yüz hatları belirgin ve etkileyici, koyu renk gözleriyle gizemli bir hava taşır. Genellikle siyah bir pelerin giyer. 
**Kişilik:** Bilge, sakin, stratejik düşünebilen ve gizemli bir karakter. Geçmişi hakkında fazla bilgi vermeyen, ama her zaman doğru zamanlarda doğru hamleleri yapabilen biri. Sadık ve güvenilir, ancak bu güveni kazanmak kolay değil. 
**Geçmiş:** Köy dışından gelen bir yabancı. Kehanetin taşıyıcısı olduğunu iddia ediyor ve köyün geleceği hakkında önemli bilgilere sahip. Geçmişi hakkında çok az şey biliniyor, ancak kehanetin izini sürmek için uzun yıllar boyunca eğitim aldığı anlaşılıyor. 
**Hedef:** Kehanetin tüm parçalarını bulmak, köyün geçmişine dair sırları açığa çıkarmak ve köyü gerçek barışa ulaştırmak. 




### Zarina
**Yaş:** 70 
**Görünüm:** Kısa boylu, zayıf yapılı, griye dönmüş uzun saçlı. Yüzünde yılların izleri ve bilgelik dolu bakışları var. Genellikle geleneksel köy kıyafetleri giyer. 
**Kişilik:** Bilge, şefkatli, sabırlı ve kararlı. Köyün yaşlısı ve en saygı duyulan kişisi. Derin bir bilgi birikimine sahip, kehanetler ve köyün geçmişi hakkında pek çok şey biliyor. 
**Geçmiş:** Genç yaşlarından itibaren köyün tarihini ve kehanetlerini öğrenmiş. Ailesi nesiller boyu köyün koruyucuları ve bilge kişileri olarak görev yapmış. 
**Hedef:** Lara'yı ve köyü doğru yola yönlendirmek, kehanetin gerçekleşmesi için gereken bilgiyi ve rehberliği sağlamak. 




### Geralt
**Yaş:** 45 
**Görünüm:** Uzun boylu, güçlü yapılı, kısa ve griye dönmüş saçlı. Yüzünde yılların ve mücadelelerin izleri var. Güçlü ve otoriter bir duruşu var. 
**Kişilik:** Lider ruhlu, kararlı, cesur ve koruyucu. Köyün lideri olarak adil ve güçlü bir yönetim tarzı benimsiyor. Ancak gerektiğinde merhametli ve anlayışlı. 
**Geçmiş:** Köyde doğup büyümüş, genç yaşlarından itibaren köyün güvenliğinden ve refahından sorumlu olmuş. Pek çok zorluk ve tehdit karşısında köyünü savunmuş. 
**Hedef:** Köyünü korumak, barışı ve düzeni sağlamak, Lara ve Alaric'e kehaneti çözmelerinde yardımcı olmak.

Kehanetin izinde Where stories live. Discover now