3 dedektif Sevgi Apartmanının önündeki dönercide yemek yiyorlardı.Havadan sudan konuşurken Sevgi Apartmanında ki balkondan biri düşmüştü.
Herkes oraya doğru koşturuyordu.Dedektifler olay yerinin olduğu yere gidiyorlardi.Dedektifden Mine bu adamı kim olduğunu bilen var mı diye sormuştu.Adam 4.katta oturan yani son katta oturan bir adamdı.Ve o an bir çığlık duyulmuştu.Ses 4. kattan geliyordu.Mine hariç Alper ve Efe yukarı hızla çıkıyorlardı.Yukarı vardıklarında kapının açık olduğunu fark ettiler.Silahlarını çıkartıp içeri girdiler.Ve bir kadının yerde sırtından bıçaklanmış şekilde bulmuşlardı.Efe hemen Mine'yi aradı.~Mine ambulans sayısını ikiye çıkartalım.
~Tamam komiserim.
Aşağı inip adamın durumuna baktılar ve ölmüştü.Alper içeri girdi ve etrafa baktı ve anlamıştı ki"Zanlı bu apartmandaydı".Mine,Efe ve Alper karakola varmışlardı.Hemen odalarına geçip adamı araştırmaya başladılar.10-15 dk sonra Mine.~BULDUM!dedi Mine
~Hemen anlat. dedi Alper
~Adam 65 yaşında bir kanser.Polisiye yazarı.2 tane çocuğu var.Yaralanan kız onun yardımcısı.Yaklaşık 2 yıldır onla beraber yaşıyor.Söylenene göre aralarında miras kavgası varmış.
~Hee söylenene inanılmalı mı?dedi Efe
~(iç çekiş)Bilmem ki.dedi Mine
~Gevezeliği bırakın ve apartmandaki oturanları teker teker sorguya almaya başlayın yarın.
Daha fazla bilgi edinmek için bakmadıkları yer yoktu.Mine acıktığını hissedince "Ben molaya çıkıyorum istediğiniz bir şey var mı?diye sordu.
~Her zamankinden.
Mine anlamayıp Efe'ye bakmıştı.Efe anlayınca bi' güldü.~Ne oluyor?dedi Alper
~Bir şey yok komserim.Neyse ben gideyim artık.dedi Mine
Ve çıkarken Efe bana da aynısından diyip güldü.Mine yakınlarda bir Starbucks'a gitmişti.Adam hakkında araştırma yaparken Efe'nin telefonuna bildirim gelmişti ve Minedendi.~Efe acil bak
Neoldu Mine~
~Alper Hoca ne istiyor?
HAHAHAHA~
~Gülmesene söyleHer zamankin den işte~
~Senden bir şey istenmez zaten.
İki tane "Caramel Frappuccino"~
*görüldü*Mine siparişleri verdikden sonra dışarıya dinlenmek için oturdu.Temiz hava ona iyi gelmişti.Gözlerini kapattı ve hayal kuruyordu.Yan masadan sesler duyunca gözünü açtı.Bir adam ve genç kavga ediyorlardı.Hemen ayırdılar.Mine kendini tanıttıktan sonra arabaya binlerini söyledi.Komiser Alper'i aradı.
~ Hocam sorgu yerini hazırlayın.
~Neden?
~Eeeee bir adam ve genç tartışmışlar da.
~Yine mi?
~Yine
İlk önce adamı sorguya aldılar.Söylediğine göre genç kız arkadaşını gözüyle tec@vüz ediyormuş.Sonra gençi Efe sorguya aldı.
~Adın ne?dedi Efe.
~Yiğit.
~Neden yaptın.
~Abi valla bir şey yapmadım.
~Kıza niye bakıyordun.
~Kız değil kadın bir kere.
~Başlatma kadınına!
~Abi kadın benim kardeşimin arkadaşıydı.Bana bir kutu verdi.Alın bakın.
Efe kutuya baktı.İçini açınca bir kolye olduğunu gördü.Herhangi bir şüphe uyandırıcak bir şey yoktu.
~Neden sen veriyorsun?dedi Efe
~Hastaydı.
~Neden "garip" bakıyordun.
~O mu diye anlamaya çalışıyordum.
~Anladım.
Mine ve Alper onları izliyordu.Mine doğru söylediğini düşünüyordu.Ve kardeşiyle görüştükten sonra doğru söylediğini kanıtladı.Yiğit şikayetçi olmayınca serbest bıraktılar.Efe çalışma masasına geçti ve bir kutu gördü.İçini açtı ve kahveleriydi.Ama soğumuştu.Hayal kırıklığına uğradı.Yarın yorucu bir gün olacaktı...