Siedziałem w swoim pokoju razem z taehyunem. Ochładzałem się małym wiatraczkiem. Tae myślał że mam gorączkę bo byłem tak czerwony na twarzy. To nie gorączka tylko soobin.
- Jun to jak nie masz gorączki to czemu jesteś taki różowy? Czyżbyś kogoś ładnego zobaczył?
Poruszył sugestywnie brwiam. Pokiwałem głową twierdząco. Zaraz usłyszałem śmiech chłopaka obok.
- Jakaś dziewczyna hmm?
Akurat. Nigdy nie lubiłem dziewczyn. Kiedyś z jakąś chodziłem bo mama mnie ciągle namawiała ale wyszło tak że przyznałem się mamie że jestem gejem a dziewczynę zostawiłem.
- Dziewczyna...tsaaaa.- Prychnąłem i walnąłem się plecami na łóżko.
Podniosłem się gwałtownie kiedy usłyszałem że ktoś wchodzi do pokoju. Kurwa mać to znowu Soobin. Złapałem kontakt wzrokowy z chłopakiem ale szybko go przerwałem. Położyłem się na brzuch i schowałem twarz w kocu.
Bin klepnał mnie w tyłek. Jęknąłem ale dźwięk zatłumił wcześniej wspomniany koc. Dzięki bogu.
- Junnie...jakiś dzisiaj dziwny jesteś wobec mnie. Unikasz mnie?- Zapytał smutnie Soobin.
Odwróciłem się do mężczyzny który stał nade mną. Był bardzo blisko mnie.
- Musimy pogadać Soobin...- Wstałem, tym samym choi odsunął się ode mnie. Kiwnąłem głową w stronę drzwi. Chłopak odrazu załapał o co mi chodzi więc razem wyszliśmy z pokoju.
- O co chodzi hyung? Zrobiłem coś źle?- Zmartwił się.
Było mi szkoda chłopaka bo serio się zestresował. Pogłaskałem go po policzku i uśmiechnąłem się.
- Nie zrobiłeś nic źle binnie. Poprostu...
🫧🤍🌺
Witam witam. Sorki że takie narazie krótkie rozdziały ale muszę się rozgrzać, wiecie o co chodzi. Ogl to postanowiłam że wjadę odrazu z grubej rury i nie będę się pierniczyć z setkami rozdziałów żeby tylko soobin się dowiedział co czuje do niego yeonjun. Jakby no po co tak. Miłego wieczoru/dnia/nocy. (I tak wiem w tamtym rozdziale nie zrobiłam swojego słynnego podpisu ale zapomniałam xdd)
~Leeminhsiara.
CZYTASZ
Mystery. | Yeonbin |
Teen FictionGdzie yeonjun i soobin zaczynają coś do siebie czuć ale cały czas napotykają ich przeszkody ze strony wytwórni dopóki finalnie nie uda im się wejść w związek za porozumieniem dwóch stron. I gdzie reszta txt dowie się o ich związków przez wpadkę chło...