Eu Iulia și Karina ne întâlnim și ne plimbă pe stradă iar peste 5 minute cerul se face roșu. Eu râdeam și făceam glume că vine apocalipsa iar în îndepăratre vedem ceva ciudat negru și înfricășător ne speriem și plecăm acasă. Acasă auzim niște bătăi în ușă. Ghici cine e, e efectiv dracu. Ne speriem toate. Karia era în şoc . Iulia se uită pe geam și zice rugăciuni iar eu intru în atac de panică, efectiv nu mai știam rugăciunea tatăl noatru și caut pe google rugăciunea. Zic rugăciunea de 20 de ori apoi pleacă. Karina se duce afară și se comportă de parcă nu sa întâmplat nimic iar eu cu Iulia ne ducem în sufragerie. Amândouă am căutat să ne facem biletele și să plecăm din țară. De aicia îmi amintesc un fragment în care eram la școală, eram la ora de sport și mă jucam footbal cu mai multe clase se mai întâmplă fenomene ciudate iar după ce se termină ora mă duc pe bancă îmi scot telefonul din ghiozdan și observ că am primit 50 de mesaje de la același număr dar păreau că mesajele erau scrise de 2 persoane diferite.
Îți dau un exeplu
"Bună trebuie să ne întâlnim azi în centru."
"Nu o face"
"Trebuie să mergem la... "
"Nu te druce "
[Bipolaritate be like]Și eram așa de confuză
Pe drum mă întâlnesc cu o tipă și îmi explică că există nus ce organizație malefică și că toate fenomenele și întâmplările ciudată se întâmplă din cauza lor iar ăla de care ( ăla de la începutul povești care zicem că e dracu și care a bătut în ușă) e unul din membri lor care a fost trimis să mă ia să mă ducă la acea organizație.
Acea tipă făcea parte din servicile secrete ale guvernului sau ceva de genul și a zis că e mai sigur să stau la ea și m-am mutat la ea.•Cred că ăsta a fost cel mai nasol vis pe care l-am avut vreodată sau cel puțin e singurul vis care mo speriat rău :,)
CITEȘTI
Visele mele la 12 noaptea
Humor🌙 -În această carte îmi voi scrie majoritatea viselor pe care le-am avut şi chiar sunt reale. 🌙 -btw această carte este refacerea unei cărți pe care o mai am şi care o voi şterge după ce voi reface toate capitolele.