𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝙿𝙾𝚅:
𝙸𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝟹 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚕𝚘𝚐𝚊𝚗 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚍𝚘𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚗𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎. 𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚙 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. 𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚊𝚜𝚑𝚕𝚢𝚗𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚌𝚞𝚣 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚒𝚗𝚟𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚊 𝚙𝚒𝚣𝚣𝚊 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊 𝟷𝟸 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚎𝚕𝚒𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍. 𝚂𝚘 𝚊𝚜𝚑𝚕𝚢𝚗 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙻𝚘𝚐𝚊𝚗𝚜 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝙰𝚜𝚑𝚕𝚢𝚗𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚠𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚕𝚘𝚐𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔".𝙴𝚖𝚖𝚊 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 " 𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚗𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚞𝚜 𝚜𝚘 𝚠𝚎 𝚊𝚍𝚘𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎'𝚜 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎"."𝚠𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝙲𝚘𝚞𝚛𝚝 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚊𝚌𝚔"𝙻𝚘𝚐𝚊𝚗'𝚜 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝙳𝚘 𝙸𝚝 𝙸'𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚞𝚙 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚜𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚊𝚢" 𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚏𝚕𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝙻𝚘𝚐𝚊𝚗'𝚜 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙽/𝙰 :𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢
YOU ARE READING
Sbg group chats
Randomthere's going to be three different group chats one with the main sbg characters another with them and their classmates and the last being with them and their parents