SELAM BEN YAZARINIZ YENİ FC HAYIRLI OLSUN İYİ OKUMALAR BU HİKAYEDE MİNATO KUSHİNA ÖLMEYECEK VE YAŞAYACAKTIR İYİ OKURLAR LÜTFEN YORUM YAPIN VE VOTE PLSS *^*
Selam ben Uzumaki Kushina dattebane!Tüm uzumakiler yok olduğu için beni başka bir köye götürüyorlar.Uzumaki mito-samanın içindkei kyuubiyi benim içime mühürlemişler.Ailem yok ve yapayanlızım.O köye nasıl alışacağım dattebane?!
Ve o köye geldim.KONOHA.
Akademiye gittim ninja olmak için baya bir eğitim almam lazımmış dattebane.
Sınıfa girer girmez herkes bana domates demeye başladı.Üzüldüm vede kızdım.Sensei adımı sordu ve bende bağırarak:
UZUMAKİ KUSHİNA DATTEBANE!
Hey bunlar neye gülüyorlar,ah tabikide saçlarıma uzun ve kızıl saçlar.Nefret ediyorum şu saçımdan.
Sonra sarı saçlı bir çocuk:
Bende köyüm için saygı duyulan bir hokage olmak istiyorum(minato reyis aqarqene :DD:AS)
Bu çocuk benimle dalga mı geçiyor dattebane?!(ıh hayır aşık şapşik .s.s)
Sen sus dattebane!(ben içsesinim susmuycam nihahahaha)
Her neyse zil çaldı ve bir grup erkek başıma toplandı ve benim saçlarımı çekmeye başladılar.
DOMATES,DOMATES!
IY BEN DOMATESLERDEN NEFRET EDERİM SALATAMA BİLE KOYMAM!
DOMATESTEN HOKAGE OLMAZ!
Sonra birden hepsini yumrukladım,o kadar sinirliydim ki birisinin üstüne oturup kafasını yumruklamaya başladım.
Sonra bir baktım o çocuk yine bana bakıyor vede gülümsüyor.
Kushina-Neye gülüyorsun dattabane?!
Hemen önüne döndü.O günden sonra adım KANLI HABERENO olarak kaldı.Sınıfında zorbası seçilmiştim.
Hokage-sama bana ev tutmuştu,ve bana her ay düzenli olarak para verirdi.Evime gittim ve bu güne bir son verdim.Acaba yarın neler olacak Dattebane?
=ŞİMDİKİ ZAMAN=
Naruto:Annne biraz daha anlat dattebayo!
Kushina:Olmaz yarın devam ederiz tamammı dattebane :)
Naruto:HAİ!
EVET SAYIN OKURLAR YENİ KİTABIMIZLA FC SİZİNLE MUTLU BİR ZAMAN GEÇİRMEK DİLEĞİYLE BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Bir MinaKushi Hikayesi♥
Romance◘Kendi kendine konuşana deli diyorlar ! Bende bazen kendi kendime konuşuyorum... Ne yani akıllı görüncem diye Kendimle irtibatı mı keseyim. Hem şöyle bir baktımda 10 numara muhabbetim var mış :D Not:Bu bir Otaku-Chann kitabıdır :)