=GÜNÜMÜZ=
Kushina:Naruto hadi gel artık hikayeye devam ediyoruz Dattebane!!!
Naruto:Geldim dattebayo.
Kushina:Başlıyorum iyi dinle tebane.
Naruto:Hai!
=Geçmiş=
O gün evden çıkmıştım ve antreman için ormana gidiyordum.Sonra dün dövdüğüm çocuğun abisi gelmişti.Beni köşeye sıkıştırdı.Ve neden kardeşini dövdüğümü sormuştu bana.Sonra benimle dövüşmeye başladı.Bende onu tuzağıma çekmeye çalıştım.Çektim.
O bana kunaisini fırlattığı zaman yanımdan geçti.Ağaca saplandı.Bende ona basarak arkama doğru hızla uçtum.Ve kolumu boynuna geçirdim.Yere düştü.Tam gidecekken o sarışın yine beni izliyordu!
Kushina:Neye bakıyorsun dattebane?!
Hemen koşmaya başladım.Aradan 1-2 yıl geçmişti.Akademiden evime doğru yürümeye başladım.Evin penceresi açıkdı.Ama ben pencereyi kapamıştım!Sonra içeri birden 2 shinobi girdi ve beni götürmeye başladı.Bende belki birileri bulur diye saçımdan saç tellerimi koparıp yere atıyordum.Sonra birden birisi geldi.Çok hızlıydı kim olduğunu göremedim ve shinobileri hemen yendi.
Tam bayılacakken onun sıcak gülümsemesini gördüm.Bu oydu o sarışın çocuk.Beni kurtarmaya gelmişti.Tam yere düşecekken beni tuttu.Sonra kucağına alıp köye doğru yola çıktık.Elindeki saçlarımı gördüm.
Minato:Saçların çok güzeller.Ben saçlarını çok seviyorum.
Utanmıştım.Sonra ona adını sordum.Köye geldiğimizde tanıştık.
Minato:Benim adım Namikaze Minato.
Kushina:Benimde Uzumaki Kushina.
Minato:Yine görüşmek üzere Kushina.
Dedi ve birden ortadan kayboldu.Ertesi gün akademiye gittiğimde yanı boştu ve beni yanına çağırdı.Utandım sonra gittim ve yanına oturdum.
Eve beni minato bırakmıştı.Sonra alnımdan öptükten sonra birden kayboldu.Bende hemen sabah olup onu görmek için uyudum.
=GÜNÜMÜZ=
Naruto:Yaa anne azıcık daha anlat tebayo!
Kushina:Yarın anlatarım.Aa!!Yemek yanıyor yarın devam ederim naruto!
Naruto:HAİ HAİ!
OHAYO MİNNA KISA OLDU AMA SONRADAN YAZILDIĞI İÇİN KISA OLDU.ZATEN BURASIDA ÇOK SICAK GÖRÜŞMEK ÜZERE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Bir MinaKushi Hikayesi♥
Romantizm◘Kendi kendine konuşana deli diyorlar ! Bende bazen kendi kendime konuşuyorum... Ne yani akıllı görüncem diye Kendimle irtibatı mı keseyim. Hem şöyle bir baktımda 10 numara muhabbetim var mış :D Not:Bu bir Otaku-Chann kitabıdır :)