Haru POV: Ma reggel szokásosan felébredtem és kimentem a konyhába reggelit csinálni jómagamnak és Ichinek. Nos igen megint itt aludt.....,de én kértem rá.
- Jó reggelt - jött ki ásítva.
- Neked az
- Remélem lesz ma végre valami mert dögunalommm
- Még csak küldetést sem kaptunk - folytattam a panaszkodást és pár perc múlva valami vagyis inkább valaki kibaszta az ajtót.
- Mi a fasz - mondtam
- HARUU ja csá Ichigo a Hokage hivat minket - kiabálta az elejét Jack.
- Jó ,de mi ezt akkor is ÉRTENÉNK ha NEM ordítanád és nem basznád ki az ajtót! - válaszolta indulatosan a narancs hajú.
- Oké oké kint a Hokage irodájánál várunk titeket - és ezzel kiment.
- Hát ilyet
- Na ez i.d.e.g.e.s.í.t.ő - tagoltam el.
- Az - túrt bele narancssárga hajába.
Meggreggeliztünk, elkészültünk és mentünk a Hokage toronyhoz onnan pedig az irodájába. A többiek ott vártak persze a kis zöld hajú kivételével és bekpogtunk az irodába.
- Igen? - mondta egy érdes női hang. Be löktem Narutot aki a tarkóját vakarva esett be az ajtón.
- Um Hokage-
-Tsunade-sama esetleg! - szakította félbe haragos hangon. Ekkor már mind be léptünk.
- No ti lennétek az újjoncok ,ha jól gondolom
- Igen - válaszoltam lazán
- Ezek itt az alap feladatok...ha viszitek is valamire akkor majd meg látom mit kezdjek veletek - mondta.
- Rendben - mondta Shikamaru és el vettem a kis tekercset amin feladatok voltak.
- No, ne ácsorogjatok sipirc - mondta és mi léptünk. Na eddig birom ezt a nőszemélyt.
Time skip>>
-Jack add ide azt a szart! - mondtam idegesen és ki téptem a tekercset a kezéből. Azt írta ,hogy most egy nénikek kell egy cicust vissza hozni.
- Áh ez nem lehet nehéz - mondtam és ,mint a csürhe el indultunk ahoz a nénihez.
A néninél.
- Drágáim a kis cicám kéne vissza hoznotok - és para cica hajráfokat tartott a kezében amit felénk nyújtott.
- Um elnézést nénike de mit is akar azokkal? - kérdezte Yuuji.
- Vegyétek fel - mondta és azzal a tipikus "állszent nézéssel". Lassan el vettük aztán pedig fel. Ichigo olyan cuki volt így...mi van!? Miket gondolok én...ouf.
Ettől eltekintve el kezdtük keresni a macskát.
- Ott van! - mondta Ichigo és fel akarta venni de így a macska le kevert neki egyet. Majdnem el nevettem magam mert közbe ment Jack is meg próbálta de neki is...
Már alig bírtam tartani. Ki tört belőlem a nevetés és már mindenki azt a kibaszott macskát kergette.
Aztán jött a végső menet...rá vetődtem a macskára...
- A KURVA ÉLETBE! - morogtam amikor el ugrott a kis dög. Ichigo utána futott miközben Shikamaru meg ki eszelt egy tervet.
A macskát be szorítottuk a sarokba aztán én a csoda vetődésemmel rá ugrottam. Szarrá karmolt aztán Naruto is oda ugrott es valahogy le fogta a dögöt és vissza vittük a néninek...igen annak a beteg nyanyának.
- Nesze - vágta hozzá Ichigo a macskát mi meg a hajráfokat és mentünk vissza a Hokage-hoz.
- Hát ez ugye csak nem engem idegelt ki? - kérdeztem szkeptikusan.
- Nem - mondták kórusban és egy pár karccal, földes kézzel indultunk vissza.
Iró:
HI GUYSSSS! um i'm srry...
na igen jóóó sok késéssel de van egy csöpnyi kis fejezet. Na igen voltak dolgok, nehézségek bla bla blaa de itt vokk..andd most meg próbálok több új fejleményt is posztolni. Na de baiii
ÉLJÉTEK TÚL A SULIT...
YOU ARE READING
A kibaszott élet (Life in Konoha)
FantasyEz egy anime fanfiction mindenféle karakterrel és több sorozatból. Ja és nem kapcsolódik egyik sorozathoz sem.