Hadi tarih atınn, anı kalır
İlk olarak şunu söylemek istiyorum, bu fan fiction covid-19 ile ilgilidir. Bu sebepten ötürü çok fazla tetikleyici olabilir, lütfen çok fazla etkilenecek olanlar okumasın!!!
Tarihleri dikkate alarak okuyun, iyi okumalar~
4/07/2020Bu gün karantinanın ilk günüydü, hastalık hızla yayılıyordu ve kimsenin yapabileceği bir şeyi yoktu.
Han Jisung'un da öyleydi işte, sarılamıyordu biriciği Lee Minho'ya. İkisinin de güzel ilerliyen bir ilişkisi vardı, covid-19 türeyene kadar tabii.
Kahve saçlı oğlan, hemen sevgilisini görüntülü aradı ve sevgilisi de çok geçmeden cevapladı diğerinin çağrısını. Mor kaküllerini düzeltti ve kameradan sevgilisine baktı hemen.
"Bebeğim, bu gün karantinanın ilk günü... seni şimdiden özledim!"
Dedi kahve saçlı oğlan, heyecanı yüzünden okunuyor gibiydi.
"Ben de seni özledim sevgilim."
Dedi mor saçlı oğlan, güldü sevgilisinin bu hallerine. Biliyordu, sevgilisinin kendisini ne kadar çok özleyip neler yapabileceğini biliyordu Minho.
"Maske aldın mı kendine, sakın maskesiz dışarı çıkma Minho... aslında zaten dışarı çıkamazsın ki."
Dedi kahve saçlı oğlan ve iç çekti biraz durgun bir şekilde, bu sırada mor tutamlı olan kıkırdadı ve alaycı bir ifade ile baktı ekrana oğlan.
"Dünyanın sonu değil sevgilim, sadece bir virüs. Ne kadar ölümcül olabilir ki?"
"Bilmiyorum Minho, karantinaya aldıklarına göre ciddi bir şey var demek ki."
Kahve tutamlı olanın aklından binlerce düşünce geçiyordu, bu virüs yıllarca sürerse ve yıllarca sarılamazsa sevgilisine, ne olurdu o zaman? İşte o zaman tam olarak yaşayan bir ölüye dönüşürdü. Ya da bu virüs, ölümcül bir virüse dönüşürse ne olacaktı..? Bunu kimse bilemezdi. Tam bu esnada, Minho'nun olduğu yerden peşpeşe 2-3 ambulans geçmeye başladı. Tüm arabalar kenara çekildi, ambulansa yer açıyorlardı o an. Kim bilir o ambulansta kimin anası babası, kimin abisi ablası vardı?
"Minho, orada işler yolunda mı sevgilim?"
Dedi kahve tutamlı oğlan diğerine ekrandan tedirgin şekilde bakarken, virüsten dolayı çok korkuyordu.
"Sorun yok bebeğim, bir yerlerde çatışma çıkmış olmalı."
Bu sırada Jisung'un cevap veremeden televizyonundan gelen haber doldurmuştu ikisinin de kulağını.
"Covid-19 virüsünden ölen kişilerin sayıları açıklandı, Covid-19 ölümcül bir hastalık mı?"
Kahve saçlı oğlanın tüm dikkati televizyondaydı o an, ölü insanların sayısının belirlenmesi gerekecek kadar ciddi bir durum mu vardı ortada? Bu adil değildi. Henüz gençliğinin doruklarını yaşıyamamış iki çift için hiç adil değildi bu karantina ve ölümcül virüs. Oğlan anlamıştı haberin devamını dinlemeden, anlamıştı gençliğinin 4 duvar 1 çatı arasında harcanacağını.
Bu esnada mor saçlı duydukları ile yutkundu, bozuntuya vermemeye çalışarak gülümsedi beceriksizce.
"Üzülme sevgilim, söz veriyorum bir gün her şey düzelecek."
Dedi güven vermeye çalışan sesi ile, hiç bir işe yaramasa da gülümsetmişti bu Jisung'u. Böyle bir durumda bile sevgilisinin kendisini teselli etmeye çalışmasına gülümsedi kaygıyla bakan gözleri ile.
"Çok tuhaf değil mi, bir kaç yıl önceye göre hayatımda 'yabancı' olan insanın şu an da yanımda olmamasına rağmen beni rahatlatmaya çalışması."
Dedi oğlan burukça gülümserken.
...
31/12/2020
"Bana söz vermiştin... bir gün her şey düzelir demiştin, ama şimdi saat gece onikide yeni bir yıla gireceğiz. Ama sen yanımda yoksun..."
Dedi dolu gözleri ile sevgilisiyle görüntülü konuşan kahve saçlı oğlan. Elinin tersi ile akan gözyaşlarını sildi ve burnunu çekti oğlan. Gözlerinin yanmasından nefret ediyordu ve şu an en nefret ettiği şey oluyordu işte.
"İşlerin böyle ilerleyeceğini bilemedim..."
Dedi mor tutamlı oğlan ağlayan sevgilisine ağlamaması için yalvarır gözlerle bakarken.
"Ben daha fazla dayanamayacağım Minho, yanına geliyorum."
...
oyoyoy neler oluyor amk. insallah Jisung korona olup olmez 💁♀️💁♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
19 | Minsung
FanfictionCovid-19... ölümcül olan, çocukların çocukluğunun, gençlerin ise gençliğinin tüketildiği bu dönemde birbirini her şeyden çok seven iki çift başarabilecekler miydi yaşamayı?