𝔸/𝕟

17 1 0
                                    

𝕀'𝕞 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥 𝕒𝕤 𝕀 𝕔𝕒𝕟, 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕝𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨.

𝔽𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕠𝕗 𝕒𝕝𝕝, 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕠𝕗𝕗 𝕚𝕟 𝔸𝕡𝕣𝕚𝕝 2007, 𝕒 𝕗𝕖𝕨 𝕞𝕠𝕟𝕥𝕙𝕤 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕋𝕒𝕪𝕝𝕠𝕣 𝕣𝕖𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕖𝕝𝕗-𝕥𝕚𝕥𝕝𝕖𝕕 𝕕𝕖𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕝𝕓𝕦𝕞. 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕒𝕝𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕠 𝕚𝕗 𝕒𝕟𝕪 𝕚𝕟𝕗𝕠𝕣𝕞𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕀 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕚𝕤 𝕚𝕟𝕔𝕠𝕣𝕣𝕖𝕔𝕥, 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕥𝕖. 𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕝𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕜𝕟𝕠𝕨.

𝔸𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕟𝕠𝕥 𝕙𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘, 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕀 𝕕𝕠 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕥𝕣𝕦𝕔𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕔𝕣𝕚𝕥𝕚𝕔𝕚𝕤𝕞, 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕖𝕥𝕨𝕖𝕖𝕟 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕥𝕣𝕦𝕔𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕔𝕣𝕚𝕥𝕚𝕔𝕚𝕤𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕚𝕘𝕙𝕥-𝕦𝕡 𝕔𝕣𝕚𝕥𝕚𝕔𝕚𝕤𝕞 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕥𝕙𝕚𝕟, 𝕤𝕠 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕥'𝕤 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕥𝕣𝕦𝕔𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕔𝕣𝕚𝕥𝕚𝕔𝕚𝕤𝕞 𝕣𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕔𝕣𝕚𝕥𝕔𝕚𝕤𝕞. 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕣𝕚𝕥𝕚𝕔𝕚𝕫𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕣'𝕤 𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 "𝕠𝕞𝕗𝕘 𝕙𝕠𝕨 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕤𝕙𝕖 𝕓𝕖 𝕒𝕟𝕪𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕔𝕣𝕚𝕟𝕘𝕖" 𝕠𝕣 "𝕨𝕙𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕝𝕝 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕦𝕡𝕚𝕕 𝕖𝕟𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥", 𝕓𝕦𝕥 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘.

𝔸𝕝𝕤𝕠, 𝔸𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕟𝕒 𝕄𝕠𝕠𝕣𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕖𝕝𝕤𝕖 𝕞𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕗𝕒𝕞𝕠𝕦𝕤 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕖𝕥𝕖𝕝𝕪 𝕗𝕚𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟𝕒𝕝. 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕘𝕠𝕠𝕘𝕝𝕖𝕕 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕠𝕠𝕜 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕥 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕗 𝕞𝕪 𝕠𝕨𝕟 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤.

𝔽𝕠𝕣 𝕣𝕖𝕗𝕖𝕣𝕖𝕟𝕔𝕖, 𝔸𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕟𝕒 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕔𝕒𝕝𝕝𝕖𝕕 𝔸𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒 𝕒𝕟𝕕 𝔸𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕓𝕠𝕣𝕟 𝕠𝕟 𝔽𝕖𝕓𝕣𝕦𝕒𝕣𝕪 27𝕥𝕙, 1993 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣 9 𝕪𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕠𝕝𝕕 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 76𝕖𝕣𝕤 𝕘𝕒𝕞𝕖, 13 𝕪𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕠𝕝𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕠𝕗 " 𝕋𝕒𝕪𝕝𝕠𝕣 𝕊𝕨𝕚𝕗𝕥" 𝕒𝕟𝕕 14 𝕪𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕠𝕝𝕕 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕘𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪.

𝕋𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕒𝕝𝕝 𝕀 𝕔𝕒𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕠𝕗 𝕗𝕠𝕣 𝕟𝕠𝕨 𝕤𝕠... ℝ𝕖𝕒𝕕 𝕠𝕟...

𝐶𝑟𝑎𝑧𝑖𝑒𝑟Where stories live. Discover now