Jake'ten
Evde otururken aklıma uzun zamandır bara gitmedigim gelmişti.bu yüzden gitmeye karar vermiştim.Odaya çıktım ve üstümü giyinmeye başladım.
Üstüme beyaz bir atlet ve kahverengi ceket altıma mavi bir kot ve ayakkabı olarak siyah bot giymistim.
Jake'in kombini
Ustumu giyindikten sonra saçlarıma şekil verip dudaklarımda çilekli bir gloss surmustum.En son hazır oldugumda arabama binip bara sürmeye başlamıştım.
Bara geldiğimde bütün kadınlar açık kiyafetleriyle dans edip birilerine surtunuyodu.
Ancak kadınlar hiçbir zaman ilgimi cekmiyodu.Bir masaya geçtim ve her zamanki ickimi söyledim.
O sırada dikkatimi yan masadaki adam çekmişti.yalan yok yakisikliydi.
Ustunde beyaz atleti ve siyah ceketi altında siyah kotu ve siyah botlariyla oldukça çekici görünüyordu.
Sunghoonun kombini
Eldiven yok
Ben onu incelerken yüzüne baktığımda onunda bana baktığını gördüm.ikimizde birbirimize bakarken siritip bakismamizi o bozdu ve içkisini yudumlamaya başladı.
Bende önüme dönüp gelen ickimi içmeye başladım.
Sunghoon dan
Karsimda içkisini icerken guzelligiyle beni buyulemis biri oturuyodu.Üstünde beyaz bir atlet ve kahvernegi ceket altında mavi kot ve siyah botları vardı.
O beni incelerken bende o parlak öpülesi duran dudaklarına bakiyodum.
En son bakışları yuzumde bakislarim yuzundeydi.
Bakismamizi sırıtan bir ifadeyle bozdum ve ickimi içmeye başladım.
Yirmi dakika sonra
Guzelligine dalmisken yanıma bir garson çağırdım.
*Yan masadaki beyefendiye onu masama davet ettiğimi soyleyin*
Garson dediğimi onaylayıp yanına gittiğinde arkama yaslanıp beklemeye başladım.
Jake'ten
Etrafı izleyerek ickimi içerken yanıma bir garson gelmişti.
* Beyefendi yan masadaki adam sizi masasına davet ediyor*
Garsonun dedikleri her nekadar hoşuma gitsede kolay bir lokma değildim.hicbir zamanda olmadım.
Yana baktığımda arkasina yaslanıp oturan ve bana hayranlıkla bakan adama gülüp önüme döndüm ve konuşmaya başladım.
* Eğer beni çok begendiyse kendisi benim masama gelsin*
Bunlari garsona dedikten sonra bende arkama yaslanıp ickimi içmeye devam ettim. Arada bakistigim bu adam gerceketen dikkatimi cekmisti
Yaklaşık yarimsaat sonra tuvalete gitmeye karar vermiştim ayağa kalktım ve yan masamdaki adama göz kirpik tuvaleti işaret ederek gittim
Tuvalette beklemeye başladım.
Sunghoon dan
Yarım saat sonra yan masamdaki çocuk göz kırparak tuvalete gitmişti. Hemen ayağa kalkıp peşinden gittim.Tuvalete girdiğimde zaten beni bekliyo olan cocuga gülüp kapıyı kilitleyip hemen onu duvara yaslayıp öpmeye basladim hemen karşılık almıştım.
Sertçe öpüşmeye devam ediyoduk Tuvalette ıslak sesler cikiyodu.
Ağzıma çilek tadı geliyodu.
Ayrildigimizda kızarmış dolgun dudaklarına bakarken o derin derin nefes aliyodu. Konuşmaya başladım.
* Çilek tadı hoşuma gitti*
Bunu dedikten sonra gülerek tuvaletten çıktım.
Bardan çıkıp arabama bindigimde telefonumu cebimden cikartacakken elime bir kağıt geldikagidi açtığımda içinde numara ve isim yaziyodu.kagidin arkasinda ise yazmanı bekliyor olacağım yaziyodu.
Hangi ara kağıdı cebime koydugunu düşünürken sirittigimi bile fark etmemiştim. İsminin jaeyun olduğunu öğrendiğim bu cocuk hoşuma gitmişti ve peşini bırakmayacaktim.
arabayi çalıştırıp eve sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jakehoon
RomanceSunghoon:yan masadaki beyefendiye onu masama davet ettiğimi soyleyin. Jake:eğer beni çok begendiyse kendisi benim masama gelsin