Part 29

392 50 235
                                    


⚠️ SMUT ⚠️

3rd pov :

جۆنگکووک پۆستەکەی تایهیۆنگی بینی کاتێک لە چاوپێکەوتن دابوو لەکۆمپانیاکەی باوکی وە چاوەکانی فراوان بوو بەم شتەی کە تایهیۆنگ لەژێر پۆستەکەیدا نوسیبوی. بەبەخت بوو کە چاوپێکەوتنەکە خەریک بوو کۆتایی بێت چونکە ئەو بەتەواوی وروژابوو.

کە چاوپێکەوتنەکە کۆتایی هات بەخێرایی کۆمێنتی کرد وە تایهیۆنگیش بە وەڵامدانەوەکەی وای لەجۆنگکووک کرد زیاتر بروژێ . بەخێرایی ماڵئاوایی لەباوکی کرد و بەخێرایی لێیخوڕی بەرەو ماڵەکەی تایهیۆنگ . تەنانەت بەبێ ئەوەی جلەکانی بگۆڕێ بۆ شتێکی ئاسودەتر بەر لە ڕۆشتنی بۆ لای ئەو.

ــــــ

دوای بیست خولەک لە شۆفێری کردن گەیشتە ماڵەکەی تایهیۆنگ و بەخێرایی لە ئۆتۆمبێلەکە هاتە خوارەوە و زەنگەکەی لێدا ، لەماوەی خولەکێکدا تایهیۆنگ دەرگاکەی کردەوە بەبینینی تایهیۆنگ زیاتر وروژا وەک بڵێی پێشتر نەروژابوبێت تایهیۆنگ بلوزێکی قەبارە گەورەی لەبەر کردبوو کە لەژێریەوە کە لە ژێریەوە جگە لە جلی ژێرەوە هیچی تری لەبەر نەبوو .

جۆنگکووک خێرا تایهیۆنگی هەڵگرت و ڕۆشتە ژوورەوە لەدوای خۆشی دەرگاکەی بەتوندی بە قاچی داخست .

« ئایا تۆ ئەسڵەن دەزانی ژوورەکەم لەکوێیە؟»
تایهیۆنگ پرسی کاتێ لەلایەن جۆنگکووکەوە هەڵگیرابوو.

« ژوورەکەت لەکوێیە؟»
پرسی کاتێک تایهیۆنگی هەڵگرتبوو و بەسەر پلکانەکان دەکەوت بۆ قاتی سەرەوە.

« دووەم ژوور لەلای چەپ »
تایهیۆنگ بەپەلە وەڵامی دایەوە.

جۆنگکووک دەرگاکەی کردەوە و تایهیۆنگی خستە سەر جێگاکە . جۆنگکووک پێڵاوەکانی خۆی دانا و خۆی خستە سەر جەستەی تایهیۆنگ و لێوەکانیان بە تامەزرۆیەوە بەیەکەوە لکاند .

تایهیۆنگ بەهەمان تامەزرۆیی جۆنگکووک ماچی جۆنگکووکی کردەوە ، زمانیان شەڕی دەکرد کە کامەیان زاڵتر بن بەڵام بێگومان جۆنگکووک براوە بوو.

ــــــ

دوای چەند خولەکێک ماچەکەیان بڕی لەبەر پێویستیان بۆ هەوا وە جۆنگکووک دەستی کرد بە نیشانە کردنی ملی تایهیۆنگ بەتایبەتی لەلای ئێسکی چەڵەمەیەوە وە تایهیۆنگ قژی جۆنگکووکی ڕادەکێشا و زیاتر بەرەو خۆی کێشی دەکرد تاوەکو ناڵەیەکی خۆشی لێوە دەرچوو کە جۆنگکووک زانی شوێنەکەی تایهیۆنگی دۆزیوەتەوە.

« دۆزیمەوە » وتی و دەستی کرد بەوەی زیاتر ئەم شوێنەی بمژێ کە پەڵەیەکی گەورەی تۆخی لێ جێهێشت و بەمەش تایهیۆنگ ڕێگەی دا ناڵەیەکی نزمی پڕ لە چێژ لەلێوەکانی بێتە دەرەوە.

Instagram Where stories live. Discover now