1. KARDEŞLER

122 20 14
                                    

🚨‼️KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE UNUTMAMANIZ GEREKEN UNSURLAR; Bu kitap bir fanfic kitabıdır. Yani bir kısmı gerçek karakterler, diğer kısmı ise yazarın oluşturduğu karakterler vardır.

Bu kitapta yaşanılan; olay,zaman,mekan, olay örgüsü tamamen kurgudur. Kurgu olmakla beraber kitap yazar'a aittir.

Herhangi bir (ç)alınma,yanlışlıkla(!) benzer hikayeler yazma, yazar tarafından telif hakkı istenecektir. 🚨‼️
‼️DİĞER UNUTULMAMASI GEREK HUSUSİ KONU‼️

Bu kitap, useruhavenfht yazarının tamami ile kendi zihnindekileri kaleme dökmesi ile ortaya çıkmıştır.

Çalıntı kitap söz konusu dahi değildir.

Yazarın hiçbir kitaptan (ç)almadığı gibi, diğer yazar arkadaşların da bu kitabı kopyalaması söz konusu dahi değildir

‼️🚨

"Yok bu beyefendi gelmeyecek galiba. Yarım saatten fazla oldu."dedim yelpazemi sallarken.

"Kusura bakmayın Begüm hanım. Mert bey futbolcu. Programı çok yoğun ol-" sözünü kestim.

"Yahu benimde işlerim vardı ! Moda tasarımcısıyım ben Özgür Bey !" deyip önümdeki kahveden bir yudum aldım.

"Gerçekten üzgü-" o sırada kapı açılmıştı.

"Hoşgeldiniz Mert Bey !" deyip ayağa kalktı Özgür Bey.

Upuzun boylu sarışın mavi gözlerinde biri girmişti içeriye. Boyu gerçekten uzundu. Gözleri ise cam gibiydi. Kardeşi Berk'den anlamam gerekirdi.

Gözlerimi devirip önüme döndüm.

"Gerçekten kusura bakmayın. Biraz geç çıkmak durumunda kaldım. Hem de İstanbul trafiği malûm." dediğinde histerikçe güldüm.

"Tabii ! Biz burada neyiz ki ? Beyefendi bekleriz biz sizi ! İşsiz güçsüzüz sanki !" dedim yelpazeyi katlarken."

"Pardon ?" dediğinde ona döndüm.

"Ne pardon'u beyefendi ? İşimiz gücümüz var bizim de. Birde veli bekliyoruz."

"Hanımefendi bende keyfinden geç gelmedim. Kusura bakmayın tekrardan." dediğinde biraz da olsa sakinleştim.

"Buyrun mert bey." Mert denen adam karşıma oturmuştu. Beni incelediğini fark etsem de Özgür Bey'e döndüm.

"Evet şu olayı çözebilir miyiz artık ?" dedim soru sorarcasına.

"Tabiiki. Ben sizlere anlatayım. Öğrencilerimizden Bengü ile Berk kavga etmişler. Bengünün söylediğine göre Berk ona hakaret etmiş. Berk'e göre Bengü ona hakaret etmiş. Yani ortada böyle ufak bir sorun var."

"Tamam ikiside birbirlerinden özür dilesinler sorun çözülsün." dedi karşımdaki adam.

"Biz de öyle düşündük. Sizin için de uygun mu Begüm hanım ?" dediğinde karşımdaki adamın bakışları bana döndü.

Ona göz devirip Özgür Bey'e döndüm.

"Olur olur. Benim çıkmam gerek artık." deyip ayaklandım.

"Tabii. Şuraya imza atarsanız." dediği yere imza atıp kalemi bıraktım.

Özgür Bey elini uzatınca bende uzattığı eli tutup sıktım. Karşımdaki adam elini uzatınca şaşkınca baksam da birşey demedim. Elini tutup sıktım.

"Kolay gelsin Özgür Bey." odadan dışarı çıktım. Karşımda Bengü duruyordu.

"Abla ne oldu ?" dedi heyecanla yanıma gelirken.

"Birşey yok. Özür dileyeceksiniz birbirinizden."

"Of. Bi de onunla mı nuhattap olucam ?"

"Bengü abartma. Bu kadar kısa çözüldüğünü dua et." dediğimde başını salladı.

"Gidiyorum ben. İş görüşmesine gittim kabul ettiler. Yarın oraya gideceğim için alışverişe gitmem gerek. Birşey istiyor musun ?" dediğimde başını olumsuz anlamda salladı.

"İyi. Hadi dikkat et kendine." dedim ve sıkıca sarıldım ona. O da bana sarıldı.

"Sende ablacım." dediğinde ondan ayrıldım. Bu sıra da gözüme odadan yeni çıkan futbolcu denk geldi. O da bana bakıyordu. Göz devirip güneş gözlüğümü taktım ve çıkışa doğru ilerledim.

***

@begümöztürk: 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@begümöztürk: 🖤

23.928 beğeni
10.827 yorum

***

Ne yeni hikaye miii !

Ne yeni hikaye miii !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Baby | ꜰᴇʜᴍɪ̇ ᴍᴇʀᴛ ɢüɴᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin