hello
12 oy gelirse yeni bölüm
Hepimiz anında hastaneye gitmiştik Bir anda doğumhanenin kapısında hepimiz bekliyoruz kar revan içinde Çünkü dövüştüğümüz için her yerimiz kan içindeydi yosunun içeriden çığlıkları geliyordu fakat biz aldırış etmiyorduk alışmıştık sonuçta biz beklerken ben bir anda ayağa kalktım hızlı kalktığım için başım döndü birkaç tur attıktan sonra kendimi yerde buldum galiba Kansızlıktan bayılmıştım...
(ya da başka bir şey....... sizce ney tahmin)
alazdan
Sedef gözlerimizin önünde boyalıca panik yaptık hemen Sedef'in yanına koştum ve serisi kucağıma aldığım gibi hastanedeki acil bölümüne götürdüm içeriye beni almadılar bir 15 dakika sonra doktor yanıma geldi tahliller yapacağını Sedef'e bir odaya alacağını söyledi Sedef hala baygındı neden baygındı ben öyle Sedef'in odasına girdiğimde Yiğit bi anda yanıma geldi ve ılgazın ve Fulya'nın da bayıldığını söyledi Fulya Ilgaz ve sedefe aynı odaya aldılar hepsi hala baygınlı bizi onları bekliyorduk...
5saat sonra
Yosun ameliyattan çıkmıştı bir kızı olmuştu hala ismini koymamışlardı aynı yosuna benziyordu Atalay biraz buna bozulmuştu fakat bir şey olmamıştı Sedef Ilgaz ve Fulya hala uyuyordu hatırladığıma göre Fulya ile Esat başka bir ülkeye taşınacaklardı fakat Bir nedenden dolayı burada kalmışlardı 2-3 gün sonra gidiyorlardı Atalay ve Simay yosunun yanında kalırken diğerleri hepimiz Fulya Sedef ve Ilgaz'ın odasındaydık doktoru bekliyorduk Fulya uyandığında Doktor odaya geldi Fulya'nın hamile olduğu haberini verdi hepimiz çok sevinmiştik fakat hala Ilgaz ve Sedef uyanmamıştır ve onları sonuçları da çıkmamıştı Benim artık göreve gitmem gerekiyordu Fakat Sedef'i bırakıp gidemezdim fakat gitmezsem de işimi kaybedecektim Doktor Sedef'in ve Ilgaz'ın sonuçlarının çıktığını söyleyerek yanınıza geldi hepimiz kötü bir şey mi diye beklerken Doktor o cümleleri kurdu....
Çok güzel yerde bitirdim Vallahi Bana bravo bravo bravo kendimi alkışlıyorum Her neyse bölüm nasıldı beğendiniz mi hoşunuza gitti mi zamanım olmadığı için çok az yazıyorum biz taşındık Fakat daha evine taşındık ve Hani burada hani ağaç kesiyorlar işlerim olduğu için hani sürekli tarlaya falan gidip geldiğim için çok az yazıyorum O yüzden kusura bakmayın fakat zamanım oldukça yazacağım Hadi bay iyi akşamlar görüşürüz Bir sonraki bölüm yakında
400 kelime ❤️💋🩷💘💝💖💗💓💞💕💟❣️💌💔❤️🔥❤️🩹❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍💋🫀🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaralasar 5
ActionHello ben daha önce yazmıştım yaralasar 5 ama şimdi daha farklı yazacam