1.6

44 8 13
                                    

2 Hafta sonra*

Jake😋
2 hafta boyunca Sunghoon ile çok az görüşmüştük. Okulun basketbol maçları başladığı için antrenmanlara kalıyordum ve eve geç gidiyordum. Sunghoon'unda kendi antrenmanları olduğu için o da benim gibiydi. Saat şu an akşam 9'du ve ben eve daha yeni gelmiştim. Anahtarımla kapıyı açtığımda annem mutfağın kapısından kafasını uzatıp bana baktı.

"Oğlum açsındır senin için yemek hazırladım."

Yorgun bir şekilde kafamla onayladım annemi. "Üstümü değiştirip geliyorum." o da kafasıyla beni onayladı ve mutfağa geri döndü. Bende odama çıktım. Üstümdekilerden hemen kurtulup rahat bir duş aldım. Tekrar üstümü giyinerek aşağıya annemin yanına indim. Duş aldıktan sonra daha çok halsizleşmiştim ve üşüyordum. Havalar zaten soğumaya başlamıştı ve antrenmandan terli çıkıp öyle eve geliyordum büyük ihtimalle hastalanmıştım. Annemin yanına gidince endişeli gözlerle bana baktı.

"Oğlum sen niye kıpkırmızısın?"

"Anne galiba hasta oldum çok halsizim ve üşüyorum."

Annem hızlı adımlarla yanıma gelerek elini alnıma koydu.

"Jaeyun, yanıyorsun sen. Hemen odana geri çıkıp yat ben geliyorum şimdi. Üstüne sakın bir şey örtme." Kafamla annemi onaylayarak odama geri döndüm. Kendimi direkt yatağa bıraktım. Üşüdüğüm için ne kadar üstümü örtmek istesemde bunun daha da kötü olacağını bildiğim için bu fikirden vazgeçtim. Annem içeriye elinde ıslak bez ile odaya geldi.

"Bu alnında biraz dursun ben hemen geliyorum." annem gülümseyerek konuştuktan sonra odadan çıkmıştı. Bez az da olsa iyi gelmişti. Komidinin üzerinde duran telefonumu alarak Sunghoon'a yazdım.

Jake-Sunghoon

Jake
swnghoyn

Sunghoon
bebeğim ne oldu?
iyi misin

geliyimmi yanına

Jake
cok atesin var

annem bakiyo zatn

Sunghoon
tamam yinede geliyorum 10dk ya

Görüldü*

Telefonu kapatıp derin bir nefes aldım. Hem antrenmandan hem de hastalıktan dolayı vücudum çok yorgundu. Gözlerimi kapatarak dinlenmeye çalıştım. Annem hala gelmemişti. 15 dakika ardından kapı açılmıştı. Gözlerimi açacak gücüm dahi yoktu. Adım sesleri yatağıma doğru yaklaşınca bir el saçımı okşadı. Sunghoon olduğunu az-çok tahmin edebiliyordum.

"Bebeğim biraz daha iyi misin?"

Zar zor başımla onayladım onu.

"Hiçbir şey yememişsin. Chae teyze çorba yapmış onu içmelisin."

"Hoon çok yorgunum kalkamıyorum bile."

Bir elini omzuma diğerinide belime koyarak yatakta dikleştirdi beni. Komidinin üstüne bıraktığı tepsiyide kucağına koydu.

"İyileşmen gerek." gülümseyerek konuşmuştu.

"Sen yediriceksen tamamım." yanağıma öpücük kondurdu.

Çorbayı yemeye başlamıştım bile. Her zamanki gibi annemin elinden olan her şey benim için en güzeliydi. Çorba iyi gelmişti.

"Biraz dinlen çok halsizsin."

Başımla onu onayladım. "Beraber uyuyalım." isteğimle ilk şaşırsada sonradan kabul edip yanıma uzandı. Kafamı onun boynuna gömdüm. Kollarını belime dolayıp beni daha da çok kendine çekti. Hayatımın en huzurlu uykularından birisini geçirmiştim.

Her zaman ki gibi kendime o hatırlatmayı yaptım:

Sunghoon'u çok seviyorum, ona çok aşığım...

-
Evet diğer bölümlere göre çok kısa biliyorum kusura bakmayın diğer ficlerede bölüm yazdığımdan bunu nasıl ilerleteceğimi tam kestiremiyorum.
Diğer bölüm geç gelebilir ama elimden geldiğince uzun ve güzel yazmaya çalışacağıım.

Hepinizi öptüümm görüşmek üzeree💕😽


Hepinizi öptüümm görüşmek üzeree💕😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Destek olursanız seviniriim



















⭐️

lover boy || jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin